Absolut, men optimism och realism kan gå i hand i hand men trodde det stod Rimligt mål i OP och du kan väl inte ha som mål att du ska ha jättemycket tur? Onödigt med mål du inte har nån kontroll över och märkligt att se det som rimligt att man ska springa tusentals bb över ev
Du hade kunnat skriva vinna 7m på lotto där också som rimligt
mål. Samma med Colaberoendet, vet hur det är att vara i träsket. Bara inse stt man drar dött där