Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kan ev ha blivit scammad av padde på 20 euro, beror om han verkligen skickade dom till barncancerfonden eller inte..... :twisted:

 

Nu när du säger det, har för mig att jag vann något introquiz där Dev skulle sätta in pengar någonstans, undra om han gjorde det. Haft dålig karma detta året.

 

Annars var mitt MB-konto tomt när jag vaknade en morgon.

 

Inte pokerrelaterat men när jag var kid köpte jag ett par hårddiskar på blocket, skickade pengar men fick aldrig några diskar. Väntar fortfarande på den dagen jag har vägarna förbi Uppsala. Mest för att se Rolfs min när man dyker upp (Vågar inte ta med baseballträ på ST-vis). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galet riskabelt att göra transfers där man själv får cash till paypal. Verkar vara sjukt lätt för andra att göra chargebacks flera veckor i efterhand genom att hävda att man t ex inte fick varan man betalat för. Om det dessutom är en deal som är för bra för att vara sann (typ att man får 20% extra) så bör man nog vara lite försiktig. Tur att du slutade + på det i slutändan.

 

Såg att man skrev om detta på 2+2 och att man förbjudit transfers med paypal. Men blev inga chargebacks för min del.

 

Jag har även vaknat upp en morgon, när jag var på semester och upptäckt att moneybookers kontot blivit tömt. Jag verkar dock vara en av de få som lyckades få tillbaka pengarna. Tog ca 24h innan jag kom i kontakt med supporten, den väntan var inte rolig... Tack security token

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vara AIK eller Malmö till det såklart ;) Men skämt åsido: Hata, hata, hata MFF!

 

Vad anser folk i övrigt om att denna raketforskare outas totalt med eget bildspel osv i kvällsdrakarna med texter som bla "Här är han som förstörde festen"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad anser folk i övrigt om att denna raketforskare outas totalt med eget bildspel osv i kvällsdrakarna med texter som bla "Här är han som förstörde festen"?

 

Rätt svårt att klaga på outning när man springer in på ett skånederby inför 20000 supportrar och fotografer och filmkameror till höger och vänster. Tror det är något man får räkna med. Blir väl ungefär samma efterspel som dansken i köpenhamn mellan danmark och sverige. Om än mildare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad anser folk i övrigt om att denna raketforskare outas totalt med eget bildspel osv i kvällsdrakarna med texter som bla "Här är han som förstörde festen"?

 

Hur mycket jag annars avskyr dessa tidningars "journalistik" så ska dem ändå ha cred för att våga hänga ut denna apan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket jag annars avskyr dessa tidningars "journalistik" så ska dem ändå ha cred för att våga hänga ut denna apan.

 

Förstår precis hur du känner/menar men är ändå lite kluven. Hans liv blir väl tillräckligt förstört nu ändå, något han självklart borde tänkt på innan sin snilleblixt men.. Man censurerar ju bilder på våldtäktsmän, pedofiler och mördare dvs personer som väl är "mer värd" att hängas ut. Men det kanske är för att dessa "människor" vid tillfället inte är dömda enligt svea rikes lag, vilket denna man (pojk) är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår precis hur du känner/menar men är ändå lite kluven. Hans liv blir väl tillräckligt förstört nu ändå, något han självklart borde tänkt på innan sin snilleblixt men.. Man censurerar ju bilder på våldtäktsmän, pedofiler och mördare dvs personer som väl är "mer värd" att hängas ut. Men det kanske är för att dessa "människor" vid tillfället inte är dömda enligt svea rikes lag, vilket denna man (pojk) är?

 

Oavsett hur mycket alkohol man har i kroppen borde man kunna räkna ut att om man stormar en fotbollsplan vid ett stort tv-sänt derby så kommer man outas. Det råder i detta fallet inga tvivel om vem som är den skyldiga vilket det ofta gör i fall vid häktningsförhandlingar och liknande där media väljer att censurera de misstänkta.

Dömda och även efterlysta brottslingar hängs ut titt som tätt som sig bör.

 

Antar att denna pajasen får en svettig baksmälla imorgon iallafall :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår precis hur du känner/menar men är ändå lite kluven. Hans liv blir väl tillräckligt förstört nu ändå, något han självklart borde tänkt på innan sin snilleblixt men.. Man censurerar ju bilder på våldtäktsmän, pedofiler och mördare dvs personer som väl är "mer värd" att hängas ut. Men det kanske är för att dessa "människor" vid tillfället inte är dömda enligt svea rikes lag, vilket denna man (pojk) är?

 

Helt jävla rätt är det att outa honom. Han kan ha förstört mer för svensk fotboll än vad man tror. Om man som jag inte håller på något allsvenskt lag utan bara vill att Sverige ska få ett lag som kan nå framgångar i Europa inom snar framtid..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet varför stars har blockerat alla bord?

 

Administratör: We continue working to resolve the current site issue. Normal play will resume as soon as possible. Once we're able to do so, all currently paused/frozen tournaments will be cancelled and rolled forward.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår precis hur du känner/menar men är ändå lite kluven. Hans liv blir väl tillräckligt förstört nu ändå, något han självklart borde tänkt på innan sin snilleblixt men.. Man censurerar ju bilder på våldtäktsmän, pedofiler och mördare dvs personer som väl är "mer värd" att hängas ut. Men det kanske är för att dessa "människor" vid tillfället inte är dömda enligt svea rikes lag, vilket denna man (pojk) är?

 

Att äckel du nämner inte outats tror jag beror på kombon Sverige är Sverige och att folk inte är dömda.

 

Tycker det vore/var (fan glömt om de faktiskt hängdes ut innan) fel att hänga ut t.ex. Dulee och Hedman innan eventuell dom, men att den här åsnan som är blåst nog att försöka slå världsrekord i antal vittnen som ser honom utföra sitt brott hängs ut kan väl någon knappast invända mot?

 

Hoppas även bombkastaren hängs ut snart. Och framförallt hoppas jag att Pär Hansson inte får några bestående men av denna skandal. Grattis till hans plats i Sveriges EM-kval trupp för övrigt, mycket välförtjänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polisanmälde och hela kitet. Folk sa att man kunde få ersättning. Den gick man ju på. Köpte den för 7200kr på the phone house för 3 månader sedan. Tog ingen försäkring då jag trodde hemförsäkringen gällde...

 

Hej!

 

Återkommer till dig gällande den stöld av mobiltelefon som du har drabbats av.

 

Tyvärr kan If inte betala någon ersättning till dig då du saknar allriskförsäkringen Otur. Allriskförsäkringen Otur lämnar ersättning om man drabbas av en plötslig och oförutsedd yttre händelse på försäkrad egendom, till exempel stöld av mobiltelefon eller annan lösegendom eller om man tappar mobiltelefonen så att den går sönder.

 

Då du saknar denna försäkring kan vi ej lämna ersättning för den stöld som du drabbats av.

 

Mvh,

Svenskt Rekord i mobilutgifter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog ingen fara med Pär Hansson. En tifo it-banger kan ungefär jämföras med ett magnumskott, ni vet såna som man lekte med som barn. Ganska stor skillnad mot de skottet som sprängdes på AIK/Syrianska. Men självklart ska skiten inte in på plan..

 

Pär hetsade också matchen igenom mot klacken, hoppas på repressalier mot honom samt mot matchvärdarna som är så jävla inkompetenta att en sönderkoxxad 17åring kan hoppa in o spela allan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog ingen fara med Pär Hansson. En tifo it-banger kan ungefär jämföras med ett magnumskott, ni vet såna som man lekte med som barn. Ganska stor skillnad mot de skottet som sprängdes på AIK/Syrianska. Men självklart ska skiten inte in på plan..

 

Pär hetsade också matchen igenom mot klacken, hoppas på repressalier mot honom samt mot matchvärdarna som är så jävla inkompetenta att en sönderkoxxad 17åring kan hoppa in o spela allan.

 

Matchvärdarna har ingen rätt eller får stoppa någon som är påväg in på planen, funkar ungefär som på en t-bane station där kontrollanter inte kan göra något åt folk som plankar.

 

I övrigt sprang man rätt bra här då våran bil åkt in på lagning och det strula sig med hyrbil så vi inte kom iväg, sparde man in 6 timmar resa!

 

mvh / hellre hiv än hif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog ingen fara med Pär Hansson. En tifo it-banger kan ungefär jämföras med ett magnumskott, ni vet såna som man lekte med som barn. Ganska stor skillnad mot de skottet som sprängdes på AIK/Syrianska. Men självklart ska skiten inte in på plan..

 

Pär hetsade också matchen igenom mot klacken, hoppas på repressalier mot honom samt mot matchvärdarna som är så jävla inkompetenta att en sönderkoxxad 17åring kan hoppa in o spela allan.

 

Är snubben med i Ultras och isf blir han utesluten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchvärdarna har ingen rätt eller får stoppa någon som är påväg in på planen, funkar ungefär som på en t-bane station där kontrollanter inte kan göra något åt folk som plankar.

 

I övrigt sprang man rätt bra här då våran bil åkt in på lagning och det strula sig med hyrbil så vi inte kom iväg, sparde man in 6 timmar resa!

 

mvh / hellre hiv än hif

 

Så fort han hoppar in på planen så bryter han väl mot lagen och då har väl vem som helst rätt att gripa honom? Eller är jag helt ute och cyklar på hal is?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fort han hoppar in på planen så bryter han väl mot lagen och då har väl vem som helst rätt att gripa honom? Eller är jag helt ute och cyklar på hal is?

 

Tror det måste vara fängelse på straffskalan eller något sånt för att man ska få göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...