Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Vi kör som vanligt ikväll. Har vilat foten i nästan 2v nu, så ska bli guld med en liten comeback. Ses på träningen...

 

En liten update om vad fan ni gör på Rhodos? Bilder räcker givetvis inte...

 

Hur räcker inte bilderna? Isildur pekar fuck p

f, ord är typ överflödiga.

 

Justnu slaggar irl, sexy och Kim, försöt få upp dom sen 11 men dom är döda. Tanken va att dra till något livsfarligt vattenland idag men det lär ju inte bli av.

Mår toppform och såg fram emot det.

 

Överlag stört kul och så jävla nice här nere.

 

Näe tänker dra fram Sören 2 och bli en oresonlig fan och väcka dom nu detta funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja e nog oxo ute och cyklar men du började. tror bara den muslimska kulturen begränsar kvinnors friheter. män får nog både dricka och gambla?

 

haha sick om du är seriös :shock:

 

Det är totalförbjudet att dricka alkohol i Iran oavsett kön, och ger normalt stränga straff. Officiella statistiken är 0 liter/person/år. Däremot finns det troligen ett stort mörkertal där.

 

Samma sak gäller gambling i alla dess former, det är totalförbjudet sen revolutionen -78.

 

aa ungdomarna i iran får tag i alkohol ändå och drar på hemmafester där både tjejer och killar dricker.. men det är olagligt obv.

 

samma här! finns tydligen jättefina privata tnlh games i iran..

 

Nae var någon Jaakkola som debuterade, skön debut i.a.f. Zlatan får nog en del sidor som han också förtjänar.

 

ett par sidor bara?

 

var på matchen igår och majoriteten av fansen hade Ibrahimovic på ryggen. när zlatan ställde sig upp för att värma upp skrek och applåderade folk lite extra... sen kommer han in och stänker in tre mål samt passade fram till bajrami (såg inte så bra då vi hade platser på södra så kan ha fel!).. zlatan är ett fenomen. det är en ära att få ha intervjuat och sett sveriges största och bästa fotbollsspelare igenom tiderna.

 

zlatan förtjänar en egen tidning!

 

Hur räcker inte bilderna? Isildur pekar fuck p

f, ord är typ överflödiga.

 

Justnu slaggar irl, sexy och Kim, försöt få upp dom sen 11 men dom är döda. Tanken va att dra till något livsfarligt vattenland idag men det lär ju inte bli av.

Mår toppform och såg fram emot det.

 

Överlag stört kul och så jävla nice här nere.

 

Näe tänker dra fram Sören 2 och bli en oresonlig fan och väcka dom nu detta funkar inte.

 

sdopfpoksdpfkpsfkspofkokppdsfo,sdopfs,o

 

fakk att jag missar rhodos.. känner nästan för att skära mig lite.. men det kommer göra förbannat ont och kan eventuellt bli farligt så gör inte det.

 

----

 

intressant och kort dokumentär om UFC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

intressant och kort dokumentär om UFC

 

Helt ok, men det finns nyare och mer intressanta om UFC. När denna gjordes hade det fortfarande inte tagit riktig fart och börjat den enorma tillväxt som fortfarande pågår. UFC har verkligen kommit långt sen den tiden. Jag tycker det är mest intressant att det i början framställdes så brutalt som möjligt, och dem påpekade gärna att det inte fanns några regler. Nu görs ju allt för att få fram att det inte alls är brutalt. Tillochmed jag som sett alla galor tittar bort när sumot får den där sparken i huvudet när han ligger ner och man ser hans tand flyga iväg.

 

Tyvärr finns det en högt uppsatt sån där vidrig typ som McCain i New York just nu och håller UFC borta från staten helt på egen hand så vissa saker är fortfarande som förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ok, men det finns nyare och mer intressanta om UFC. När denna gjordes hade det fortfarande inte tagit riktig fart och börjat den enorma tillväxt som fortfarande pågår. UFC har verkligen kommit långt sen den tiden. Jag tycker det är mest intressant att det i början framställdes så brutalt som möjligt, och dem påpekade gärna att det inte fanns några regler. Nu görs ju allt för att få fram att det inte alls är brutalt. Tillochmed jag som sett alla galor tittar bort när sumot får den där sparken i huvudet när han ligger ner och man ser hans tand flyga iväg.

 

Tyvärr finns det en högt uppsatt sån där vidrig typ som McCain i New York just nu och håller UFC borta från staten helt på egen hand så vissa saker är fortfarande som förr.

 

aa men kul att se det om roycie gracie. hörde att det även finns en dokumentär om anderson silva.. hittar dock inte den. du får gärna säga till på msn om du gör det.

 

funderar på att börja med gainer imorgon. har köpt det men den har inte kommit till användning. crossfitpassen är ändå så intensiva och nu ökar dom till 4 gånger i veckan.. att jag inte oroar mig för att gå upp för mycket. tror jag kommer bränna sjukt mycket.

 

men när ska man ta gainer och proteinpulver da? har whey-80 pulver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whey80 är ingen gainer, prottepulver gör snarare att man går ner i vikt imo. mättar mkt per kcal

 

nej vet.. har proteinpulver och en gainer

 

ok nice meta.. köpte den för länge sedan men inte använt.. känns om en bra timeing...men crossfiten bränner man så mycket.. måste äta mer och ta gainer

 

btw vinnaren av TUF iår är fan riktigt bra.. synd att han visade sig vara en douche:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whey80 är ingen gainer, prottepulver gör snarare att man går ner i vikt imo. mättar mkt per kcal

 

Jaså, jag tycker inte vassle mättar ett dugg. Kasein mättar iaf en aning.

 

nej vet.. har proteinpulver och en gainer

 

ok nice meta.. köpte den för länge sedan men inte använt.. känns om en bra timeing...men crossfiten bränner man så mycket.. måste äta mer och ta gainer

 

btw vinnaren av TUF iår är fan riktigt bra.. synd att han visade sig vara en douche:(

 

Mm Ferguson kändes riktigt vass faktiskt. Överlägset bäst i huset och även överlägset störst rövhål :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Mättar" är väl kanke fel ord. Men blir rätt avtänd från att äta stora mängder ett par timmar efteråt

 

Vill man bli avtänd på att äta ska man köra effe, koffe, asprin kombon. Körde den för ett gäng år sen och gick typ inte att äta alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Izy har slagit vad om en summa man inte pratar om. Jag vägrar tro att det är Isildur på bilden med Sexyterran och co på föregående sida. Izy är övertygad om att så är fallet. Vi har smsat Rhodosligan nu i väntan på svar...

 

Blev antagen på Poppius Journalisthögskola. Nytt försök att bli seriös i höst alltså. Vidrigt taggad osv...

 

Kiropraktorn kompenserar mig med en gratis behandling då han hade glömt bort min tid igår. Bra dag hittils...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, jag tycker inte vassle mättar ett dugg. Kasein mättar iaf en aning.

 

 

 

Mm Ferguson kändes riktigt vass faktiskt. Överlägset bäst i huset och även överlägset störst rövhål :mrgreen:

 

ok men jag börjar idag med att ta det efter träningen.. när ska man dricka proteinpulvret da?

 

 

niklaas. /thread

”Så taggad”

Och nu tar svensken paus från pokern. Men det har inget med resultaten att göra – i stället skriver han på sin Twitter att det är dags för semester.

 

– Semesterdags! Så taggad. Ska försöka att inte slarva bort mitt pass eller mobilen, skriver han.

 

Vad det blir för semestermål avslöjar han inte och det återstår att se när svensken är tillbaka på PokerStars bord. Men erfarenheten säger att han inte kommer att kunna hålla sig borta särskilt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Izy har slagit vad om en summa man inte pratar om. Jag vägrar tro att det är Isildur på bilden med Sexyterran och co på föregående sida. Izy är övertygad om att så är fallet. Vi har smsat Rhodosligan nu i väntan på svar......

 

 

Inte ens likt!!!! Grattis till en summa man inte pratar om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...