Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

dricker vitt vin och äter melonglass.. myser som fan atm... nästan facebookstatuskvalitet på det men neaaaaaaj..jag är för cool för det.. varför skriver jag det på PF då da.... ... ... för jag kan :-D

 

vet inte varför.. men uppskattar smaken av vitt vin på ett helt annat sätt nu än tidigare.. har iofs opteron på skype nu så får fråga om tips :)

 

funderar på att ställa in vegas redan nu.. kussen och två polare har bokat in en resa i slutet av Juli till kalifornien där dom ska bila runt på west coast i 3 veckor. de har även tänkt hyra husvagn där dem tänkt bo vid grand canyon i två dagar. rena tanken av det är så nice och det är fyra assköna gubbar så kan bli väldigt utvecklande. vegas kan jag alltid åka till även nästa år då alla i officegänget är mer sugna. blivit en massa snack om att åka men allt är väldigt halvhjärtat.

 

 

Varför inte båda?! GC är nära Vegas, om jag kommer ihåg rätt var det några timmars körande (säg 4-ish) med Pontiacen bara så var man där.

 

Fast det e klart, skall man köra WestCoast, så om man börjar i SanFransisco, där kan man ju ta en vecka, sen några dagar utmed Hwy1, LA kan man nästan skita i om man inte gillar trafikköer ala Estockholmo gånger 3..., men SanDiego är ju ett måste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte båda?! GC är nära Vegas, om jag kommer ihåg rätt var det några timmars körande (säg 4-ish) med Pontiacen bara så var man där.

 

Fast det e klart, skall man köra WestCoast, så om man börjar i SanFransisco, där kan man ju ta en vecka, sen några dagar utmed Hwy1, LA kan man nästan skita i om man inte gillar trafikköer ala Estockholmo gånger 3..., men SanDiego är ju ett måste.

 

jadå då drar man ju dit i en två dagar.. men när jag säger åka till vegas.. då menar jag givetvis hela den här upplevelsen man har där. sjuka grindstugor, utgångar.. ja.. läser man mr jimmys resedel förstår man hur jag vill ha min vegasresa.

 

"mad niggerish" video.. så jävla tung :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jadå då drar man ju dit i en två dagar.. men när jag säger åka till vegas.. då menar jag givetvis hela den här upplevelsen man har där. sjuka grindstugor, utgångar.. ja.. läser man mr jimmys resedel förstår man hur jag vill ha min vegasresa.

 

Det hänger nog? på hur länge man orkar vara borta.

 

Åka nu, möta upp polarna sen. Massor av bra turrar där nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tagit sommarlov från pokern nu. Juni, Juli, Augusti osv. Frågan är om man inte måste tumma på det lite ändå? Jobbig känsla att pengarna bara rinner iväg utan att dra in några osv. Har bestämt att poker bara får spelas om det är dåligt väder etc. Så vansinnigt trött på att spela, och jag förtjänar lite ledighet. Har gått vidrigt bra under en ganska lång period nu, och jag har spelat hatten av mig i vinter...

 

Mvh,

Timotej på tvn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hänger nog? på hur länge man orkar vara borta.

 

Åka nu, möta upp polarna sen. Massor av bra turrar där nu :)

 

Vegas kostnaderna är extremt oförutsägbara så kan ej lägga de 60-100 tkr + cali i dagsläget. Måste vara smart med pengarna nu.

 

Ser ni tre Iranier i Kungsträdgården är det jag, 86an och starvin.

Holla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att iranska maffian ändå är frontmän på pf. Intressant att veta hur hierarkin egentligen ser ut. Ett gäng riktigt sjuka jävlar hursom. Poker känns nånstans väldigt antipersiskt men jag kan vara ute o cykla. Hur ser gamblingkulturen i Iran ut egentligen?

 

Muslimer du vet - de får inte dricka sprit heller....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att iranska maffian ändå är frontmän på pf. Intressant att veta hur hierarkin egentligen ser ut. Ett gäng riktigt sjuka jävlar hursom. Poker känns nånstans väldigt antipersiskt men jag kan vara ute o cykla. Hur ser gamblingkulturen i Iran ut egentligen?

 

ja e nog oxo ute och cyklar men du började. tror bara den muslimska kulturen begränsar kvinnors friheter. män får nog både dricka och gambla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja e nog oxo ute och cyklar men du började. tror bara den muslimska kulturen begränsar kvinnors friheter. män får nog både dricka och gambla?

 

Det är totalförbjudet att dricka alkohol i Iran oavsett kön, och ger normalt stränga straff. Officiella statistiken är 0 liter/person/år. Däremot finns det troligen ett stort mörkertal där.

 

Samma sak gäller gambling i alla dess former, det är totalförbjudet sen revolutionen -78.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det Maanoja som stod idag? Finlands generationsväxling går sådär...

 

Missade matchen då jag hade träning. Det var nog lika bra. Undrar hur många sidor i Expressen Zlatan får imorrn? Jag tränade dagen till ära i min Litmanentröja. Gjorde succé obv. Var i samma lag som Izy(Lazio) och Rooney(Inter/Zlatan). Vi vann osv. Förbannat rolig träning. FC Nacka har 4 segrar på 5 matcher nu. Mot superfemman...

 

Tog sommarens första dopp idag. Var varmt...

 

Mvh,

Sicklasjön

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...