Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Det är ju kul om hon var ärlig, mindre kul om hon tvärvände för att "vinna" osv. Tjejer som spelar sociala spel är som självmordsbombare, pang säger det så flyger båda era sociala liv i luften. Och på något medvetandeplan sitter hon ändå och flinar. :roll:

 

Hehe nej, hon spelar inga sociala spel den tjejen. Är som sagt en jättego person som alltid alltid har ett nöjt leende på läpparna och nära till ett skratt. Det är därför jag fann det riktigt lustigt att plötsligt höra henne sån där på telefon från ingenstans :) Framgick inte riktigt av min första post, men whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprungit horribelt på pokerborden och i princip alla andra fronter samtidigt. Är ändå vid relativt gott mod för att vara mig. Men det hade varit trevligt att få plussa lite på pokerz iaf, det har varit några riktigt sjuka beats på sistone. I förrgår pajade jag även min dyra och fina Evoluent datormus efter att ha förlorat AA mot AK all in på den fina floppen 887 då jag redan var back en del :roll: Sitter nu med en skabbig 90-kronorsmus från Kjelle och väntar på bättre tider.

 

Väntar även fortfarande på min jävla deg från Everleaf och spelar på korttidsstejk ett litet tag till innan jag ska omvärdera och utvärdera mina options.

 

Har några pokerspelare på besök på Harmyntan som jag och ViktorH liverailat. Det och MrJimmys senaste bizarrograf gjorde att pokersuget kom tillbaka lite. Dock mår jag inte riktigt bra och ska lägga mig i sängen och glo serier istället. Imorrn blir det visst jacuzzifest i någon villa med Harmyntans crew, några andra softa grabbar plus en massa tjejer. Ovärderligt i såna här tider :mrgreen:

 

Rolig anekdot: ena liraren här kom inte in på sitt konto på hans huvudskin för grind. Han snackar med supporten och börjar trolla att han är spelberoende och måste komma in omedelbart. Supporten trollar tillbaka honom oändligt mycket hårdare och låser helt sonika hans konto för vidare utvärdering :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det fest med massa GGs, inklusive citatmaskinen S. Ett tag sen jag festade med henne nu så det är efterlängtat!

 

- Fittan blir ju inte len efter tre rakningar

 

- Min pojkvän sade "jag älskar dig", då blev det lite jobbigt så jag sa "desamma" och sög av honom.

 

- Rakade pungar är det äckligaste jag vet

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

 

Köper du det som händer i senaste Homeland Meta?

 

Nej. Horribelt avsnitt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom saker man ska spela genom itunes till min apple-tv bara tar vissa format (främst mp4) så undrar jag hur jag kan lösa att utbudet på bukten är så smalt i de formatet?

 

Någon smidig konvertering eller annan sida där man kan filtrera filmer till format som funkar?

 

Är det bara film som är intressant? Tvtorrents.com har mp4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom saker man ska spela genom itunes till min apple-tv bara tar vissa format (främst mp4) så undrar jag hur jag kan lösa att utbudet på bukten är så smalt i de formatet?

 

Någon smidig konvertering eller annan sida där man kan filtrera filmer till format som funkar?

 

Sedan x264 ersatte xvid så är de flesta scenereleaser (tv-serier) mp4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom saker man ska spela genom itunes till min apple-tv bara tar vissa format (främst mp4) så undrar jag hur jag kan lösa att utbudet på bukten är så smalt i de formatet?

 

Någon smidig konvertering eller annan sida där man kan filtrera filmer till format som funkar?

 

Vilken AppleTV köptes, 2an eller 3an?

 

Vet nån ifall det släppts jailbreak till 3an än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom saker man ska spela genom itunes till min apple-tv bara tar vissa format (främst mp4) så undrar jag hur jag kan lösa att utbudet på bukten är så smalt i de formatet?

 

Någon smidig konvertering eller annan sida där man kan filtrera filmer till format som funkar?

 

Xilisoft mp4 converter är smidigt och bra imo, kör det själv :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsan fyller 65 och går således i pension sista april.

Tänkte i present bjuda med honom ner till Barca 5-8 April och kika fotboll den 7e.

 

Men det verkar inte som ryanair har kvar sin trafik från varken skavsta eller malmö trots att linjerna finns kvar. Någon som har koll om det kanske bara är att flygningarna inte ligger ute långt innan?

 

Alt om någon kan rekka hur jag sätter ihop resan bäst.

Tanken är flyga från södra sverige, ta 3 nätter på något ok hotell och köpa biljetter för 4 till matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsan fyller 65 och går således i pension sista april.

Tänkte i present bjuda med honom ner till Barca 5-8 April och kika fotboll den 7e.

 

Men det verkar inte som ryanair har kvar sin trafik från varken skavsta eller malmö trots att linjerna finns kvar. Någon som har koll om det kanske bara är att flygningarna inte ligger ute långt innan?

 

Alt om någon kan rekka hur jag sätter ihop resan bäst.

Tanken är flyga från södra sverige, ta 3 nätter på något ok hotell och köpa biljetter för 4 till matchen.

 

Testa norwegian, de flyger till Barcelona från Köpenhamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...