Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Tyckte om bilden, den passar in fint.

 

Men nu till en viktig sak.

I jakten på den optimala träningströjan har jag fått offra en del värdighet.

 

Kom över denna godsak på HMs tjejavdelning igår (http://www.hm.com/se/product/04835?article=04835-A#article=04835-A) men efter att inte ens XL passade mig så är jag körd.

Letade på killarnas avdelning men hittar inget motsvarande.

 

Någon som kan hjälpa mig?:(

 

 

edit: DEN ÄR VERKLIGEN OPTIMAL. Supertunn, luva, lång vid magen, tighta fickor och ingen "påse" på magen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om Palhares - Lombard? Palhares står i 2.87 hos Bet365, känns jävligt spelbart imo mtp hur lam Lombard såg ut i debuten. Palhares är dessutom en av de sista jag skulle vilja kliva in i en bur med om jag nu var tvungen.

 

Tycker att det är segt att jag inte har kvar någon bettingrulle! Palhares är topp 3 favoritfighters för mig. Man vet ALDRIG vad som kommer hända när han går match :mrgreen: Sen är han bara störd på marken med.

 

Lombard såg horribel ut mot Boetsch ja. Enda problemet är att han har en extremt stark judobas och Palhares kan vika ner sig mentalt lite halvt så fort han inte får ner någon.

 

Men 2.87 hade jag spelat, absolut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I helgens sockerdränkta efterdyningar så har det uppstått en smärre depression.

 

Tror att jag på riktigt kan ha blivit allergisk mot alkohol.

Senaste tre gångerna jag har druckit så har min kropp sagt ifrån.

Nu senast fick jag springa hem för jag hade så magiskt ont i magen, rejäla kramper. Gångerna innan har varit samma sak men även en infernalisk hicka som vägrat gå över.

 

Får väl börja med tjack och vatten ist :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att det är segt att jag inte har kvar någon bettingrulle! Palhares är topp 3 favoritfighters för mig. Man vet ALDRIG vad som kommer hända när han går match :mrgreen: Sen är han bara störd på marken med.

 

Lombard såg horribel ut mot Boetsch ja. Enda problemet är att han har en extremt stark judobas och Palhares kan vika ner sig mentalt lite halvt så fort han inte får ner någon.

 

Men 2.87 hade jag spelat, absolut.

 

Bara att dega in en ny ;-)

 

Jo Judon kan eventuellt bli ett problem och jag håller med om Palhares förmåga att kasta in handduken. Går det till marken så tror jag dock att han kommer hitta en lem att bryta av relativt enkelt, så kommer nog att lira den ganska hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starfitter, drack du cider? Grevens? Upplevde samma symptom ett par gånger då jag var yngre o drack mig full på cider, sinnessjukt ont i magen, krampaktigt.

Väntade man ett tag så gick det över men sen räckte de med ett par klunkar till så var man där igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att dega in en ny ;-)

 

Jo Judon kan eventuellt bli ett problem och jag håller med om Palhares förmåga att kasta in handduken. Går det till marken så tror jag dock att han kommer hitta en lem att bryta av relativt enkelt, så kommer nog att lira den ganska hårt.

 

Lombard verkar vara en riktigt fitta så man skulle inte bli jätteledsen om Paul Harris råkade hitta sin gamla goda heel hook :-) Men så länge han vinner är jag mycket nöjd!

 

Hyfsad gala redan på lördag..............:shock: :shock: :shock: :shock: Helt sjukt att den ska gå på vanlig TV i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starfitter, drack du cider? Grevens? Upplevde samma symptom ett par gånger då jag var yngre o drack mig full på cider, sinnessjukt ont i magen, krampaktigt.

Väntade man ett tag så gick det över men sen räckte de med ett par klunkar till så var man där igen.

 

Drack öl, rbv, snaps och julöl.

Åt dock ett rejält jekla julbord på d.

 

Kolla allergi mot citronsyra, min brorsa har samma problem och han tål inte det.

 

DE ska jag kolla upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...