Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför finns det bara 180-manna sng:s med antingen 15 eller 5 minuters bilndsnivåer? Jag tycker att de förstnämnda känns tråkiga då de räcker så länge medan turbovarianten däremot tenderar att bli rena lotteriet mot slutet. 10 minuters nivåer skulle definitivt vara nöten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man i filtret väljer 8 mixed men inte är intresserad av No Limit så försvinner alla 8 mixed game från listan. Förmodligen pga att THNL är ett av spelen i 8 mixed.

 

Jag får det att fungera här, kontrollera att du har de andra filterinställningarna korrekt inställda. Posta ett screenshot om det fortfarande inte funkar.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Efter sista uppdateringen kommer det upp en språkruta som frågar om man vill fortsätta använda svenska. Ta bort den !! Eller åtminstone lägg till ett alternativ att man vill slippa bli frågad igen. Jag vill inte behöva trycka på den mest hela tiden då jag öppnar stars för att lira.

 

Tack på förhand.

 

deppa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Deppa - du får alltså upp den varje gång? Det är givetvis inte riktigt rätt. Vänligen skicka in din logfil till supporten och beskriv ditt problem så skall vi hjälpa dig med det.

 

Akumila - Förslaget har framförts till de som har hand om dessa funktioner.

 

I veckan släpper vi ett par nya funktioner i PokerStars-klienten som bland annat efterfrågats i den här tråden, återkommer så snart de är officiella.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förslag till rebuyturneringar:

När man har "double auto rebuy" iklickad så borde man fylla på med ett inköp om man hamnar på/under startstacken. Som det är nu så görs det dubbla inköpet bara om man bustar helt.

 

Jag gillar inte det förslag.

Det här är varför:

Tänk dig att du torskar en pott och har 50 marker kvar. Du har double rebuy iklickad och så köper du 1500 marker till. Jag skulle absolut inte vilja köpa 1500 marker här. Tänker ni efter förstår ni nog varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte det förslag.

Det här är varför:

Tänk dig att du torskar en pott och har 50 marker kvar. Du har double rebuy iklickad och så köper du 1500 marker till. Jag skulle absolut inte vilja köpa 1500 marker här. Tänker ni efter förstår ni nog varför.

 

Nej, du har helt rätt. Jag hade bara mitt specialfall i tanken, där jag hade typ 1470 kvar efter en all-in. Men som det är nu är det i princip omöjligt att hinna med att göra rebuyen i det läget

Det borde istället finnas en tredje box att klicka i, med risk för att det blir lite plottrigt.

En box för "auto add-on" hade varit tacksamt också, så man slipper glömma det eller slipper vänta in pausen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Efter sista uppdateringen kommer det upp en språkruta som frågar om man vill fortsätta använda svenska. Ta bort den !! Eller åtminstone lägg till ett alternativ att man vill slippa bli frågad igen. Jag vill inte behöva trycka på den mest hela tiden då jag öppnar stars för att lira.

 

Tack på förhand.

 

deppa

 

 

Får oxå upp den där rutan alldeles för ofta. Inte varje gång jag öppnar klienten, men kanske varannan eller var tredje dag så e rutan där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tack för alla förslag.

 

I dagens uppdatering så fanns bland annat följande funktioner med:

 

- Val för att inte minimera lobbyn när man öppnar ett bord.

- Val för att sätta på och av bilderna i lobbyn.

- Vissa av lobbymenyfunktionerna har fått tangentbordsgenvägar (keyboard shortcuts), tex "Hitta en turnering", Ctrl+T, Kassa, Ctrl+S, osv.

- Högerklicka på dig själv för att fylla på mer chips.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ngt som är så sjukt tiltande är att när man spelar headsup så är det minst 15 bord, där det sitter en spelare som är sitout. Vissit kan man få sitta ute 15-30 minuter, men tror allvarligt att inte pokerstars har ngn limit på hur länge man får vara borta från ett bord.

 

Detta stör mig för att det tar mkt längre tid för mig att hitta en motståndare och att det tar mkt längre tid för fisken att hitta mig.

Detta förekommer mest på låglimit borden, men stör mig enormt mkt.

 

EDIT: Bra med dem nya uppdateringarna iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta för att jag inte orkat läsa alla 20 sidorna i den här tråden.

 

Jag undrar om ni/PokserStars övervägt att man HU borde kunna få välja att visa korten även vid fold?

 

Att kunna visa ett av sina kort HU skulle också kunna ge en extra dimension. Speciellt om man kunde få skriva i chatten att den andra får välja vilket kort han vill se.

 

Med HU så syftar jag även på att endast två spelare är kvar i handen alltså även på andra bord än rena heads up bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta för att jag inte orkat läsa alla 20 sidorna i den här tråden.

 

Jag undrar om ni/PokserStars övervägt att man HU borde kunna få välja att visa korten även vid fold?

 

Att kunna visa ett av sina kort HU skulle också kunna ge en extra dimension. Speciellt om man kunde få skriva i chatten att den andra får välja vilket kort han vill se.

 

Med HU så syftar jag även på att endast två spelare är kvar i handen alltså även på andra bord än rena heads up bord.

 

dagens i-landsproblem eller? lek med kompisarna hemma runt bordet! Jag vill då inte vänta på att du och "någon" ska dra kort av varandra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...