Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förslagen är vidarebefordrade!

 

Ber om ursäkt för det sena svaret, Rebonius. Både W$ och T$ har samma värde hos PokerStars, vi har dock inget inflytande över värdet när spelare köper/säljer av varandra.

 

W$ går endast att använda till evenemang såsom WSOP/EPT/LAPT etc, och satelliter därtill. $T går att använda till alla turneringar.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nu har jag nya förslag. För det första har sng-filtret blivit jobbigt. Varför sparas det inte? Sen skulle jag gärna se en knapp som heter "take all seats". Idag när jag lirade så var det en sng som inte poppade upp och jag märkte det inte eftersom jag multitablar så många. Hade det inte varit för en annan spelare som sa till hade jag inte upptäckt det alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Precis som du sett så har filterfunktionen blivit utökad och har nu fler funktioner och i samband med det så sparas inte "check funktionen" mellan loggningarna. Däremot sparas inställningarna. Jag har framfört ditt önskemål om att den skall bevaras mellan gångerna till de ansvariga.

 

Jag skall även framföra ditt önskemål om en "take all seats" knapp. Då seats skall tas automagiskt när resp. turnering börjar så skall ju denna funktion inte behövas men inte desto mindre skall jag framföra önsekmålet. Du får gärna även skicka in dina logfiler så att vi kan se över händelsen.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också att filtret ska sparas som "på" då dom flesta säkert har det på en inställning nästan jämt iaf grinders. Sen är det ju så fruktansvärt störande att hela rutan hoppar upp varje gång man ska kryssa i filtret. Det hade inte vart nåt problem om man inte hade behövt klicka i det varje gång man startat klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför kan man inte regga i tid före turneringar iställer för 1-2h före??????? aldrig fattat och kommer förmodligen aldrig göra det heller...finns väl inget att vinna för någon part?

 

och att skicka in turnerings# i mail om förregistrering är ju inte jättesmidigt..

 

En anledning är att många spelare tyvärr glömmer bort att de har registrerat sig och då missar turneringen. Men jag kan meddela att det finns vissa planer på att förlänga registreringstiden och jag har vidarebefordrat din feedback till de som är ansvariga.

 

Det ska också noteras att för turneringar där man kan kvala sig in via satelliter så är oftast registreringsperioden mycket längre, för att erbjuda satellitkvalare möjligheten att avregistrera sig (vilket man inte kan göra förrän registreringen har öppnat) och få T$ i utbyte.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ni hur det blir med ett filter där man kan filtrera bort turbos om man vill? Jag spelar aldrig turbos och kommer aldrig att göra det och det vore skönt att få bort dem ur listan.

 

Låter som en bra idé tycker jag. Jag har vidarebefordrat förslaget.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns vissa satellit-turneringar till t.ex. Sunday Warm-up där priserna blir "rebates" i storleken av inköpet. Om innte tillräckligt många anmäler sig blir det inga seats, utan endast dessa rebates. Sådär lagom kul att PokerStars tar raken och att man sen får kämpa för att inte kommer på sista eller näst sista plats så att man kan få tillbaks inköpet. "Rebates" borde göras större, minst dubbla inköpet, alternativt att man garanterar 1 seat till warm-up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns vissa satellit-turneringar till t.ex. Sunday Warm-up där priserna blir "rebates" i storleken av inköpet. Om innte tillräckligt många anmäler sig blir det inga seats, utan endast dessa rebates. Sådär lagom kul att PokerStars tar raken och att man sen får kämpa för att inte kommer på sista eller näst sista plats så att man kan få tillbaks inköpet. "Rebates" borde göras större, minst dubbla inköpet, alternativt att man garanterar 1 seat till warm-up.

 

Rätt sjukt att världens största site inte kan betala eventuellt övervärde i en eller ett par turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns vissa satellit-turneringar till t.ex. Sunday Warm-up där priserna blir "rebates" i storleken av inköpet. Om innte tillräckligt många anmäler sig blir det inga seats, utan endast dessa rebates. Sådär lagom kul att PokerStars tar raken och att man sen får kämpa för att inte kommer på sista eller näst sista plats så att man kan få tillbaks inköpet. "Rebates" borde göras större, minst dubbla inköpet, alternativt att man garanterar 1 seat till warm-up.

 

Vilka turneringar tänker du på? Det finns t.ex. $11-satelliter med en garanterad plats, och i de flesta andra fall så fylls turneringarna upp ändå.

 

Rätt sjukt att världens största site inte kan betala eventuellt övervärde i en eller ett par turneringar.

 

Nordic $3.000 Guaranteed brukar ge ca 100% övervärde. :)

 

Jag vet inte om ni märkt det men det är fel svenska i klienten. Typ som "Höja" när man höjer.

 

Vi har lagt märke till det. I en snar uppdatering av klienten så kommer svenska versionen att uppdateras en hel del, förhoppningsvis så kommer detta med då.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som företagare försöker man såklart ha optimala priser. Ni är störst och pokerbranshen funkar som så att ni därmed kan hålla de högsta priserna på er produkt. För silver- och guldmedlemmar blir skillnaden lite väl stor jämfört med andra sajter, så jag skulle vilja ha en sänkning i shopen på 30%. Eller varför inte 20%? 10? Ge mig nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle gärna vilja att det gick att spela med tangentbordet. Typ b för bet c för check f för fold eller att man kan välja tangenter själv. Anledningen till att jag ber om det är att min hand har domnat av efter att jag spelat för mycket och jag har läst att tangentkommandon är bra för att förebygga musarm. Tänk på stackarna som siktar på supernova elite, hur skall deras armar kännas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garantier på rebuyturneringarna är sjukt viktigt.

 

ja

 

om de utan garanti "fylls upp ändå" kan ni lika gärna ha garanti, i tex 11x turbo och 33r turbo på natten svensk tid har jag varit med om flera ggr att det inte blivit plats och man spelar då om att komma topp16 för $650 iställlet för etta för $12500.

 

man kunde då iaf göra så att man tjänar på att komma högre upp, annars är det ju helt värdelöst att öht spela dem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...