Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hejsan.

 

Sitter och lirar på Pokerstars micro SnG's, och det är en snubbe från uzbekistan med typ internet från 80 talet, vadfan ska man göra åt detta? det står ansluter vid varje jävla hand tar ju förfan 40-50 sekunder på VARJE hand, detta börjar bli jäkligt segt nu med tanke på att den hållit på i typ 2 timmar nu.:twisted:

 

Ja snälla fixa detta. Möter en kille nu som är disconnectad. Varför har ni inte så att han sitter ut då? Han får ju extra tid vid varje hand när han inte ens är ansluten. Hur kan ni inte ha så att man automatiskt sitter ut när man disconnectas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ni inte kunna öka på informationen som sparas i handhistorys? T.ex. är det omöjligt för program som Tourneymanager att tracka större sngs eftersom handhistorys saknar de data som behövs för att avgöra vad det är för turnering och vilken plats man slutade på. Nu när sharkscope blir "olagligt" skulle detta uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra ide skulle vara att skriva vad det är för turnering/sng i fönstret. Istället för att det står 'Tournament 12673473843' så bör det stå '$20+2 NL Hold´em' , för det kan vara rätt jobbigt att inte veta vilken turnering det är om man har flera fönster uppe samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra ide skulle vara att skriva vad det är för turnering/sng i fönstret. Istället för att det står 'Tournament 12673473843' så bör det stå '$20+2 NL Hold´em' , för det kan vara rätt jobbigt att inte veta vilken turnering det är om man har flera fönster uppe samtidigt.

 

+1.

Tror att det har tagits upp tidigare men vet inte vad som har hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tack för alla förslag, jag har vidarebefodrat dem till de som är ansvariga för respektive område.

 

Väljer att posta detta här också eftersom dessa två förändring har varit några av de mest efterfrågade funktionerna i denna tråden.

 

Nya funktioner:

 

* Stöd för CET lokal tid i lobbyn. Välj lokal tid genom att trycka på klockan i lobbyn.

 

* "Hitta en spelare"-funktionen har uppdaterats. Man kan göra flera olika sökningar, fönstret stannar uppe när man öppnar bord, visar mer information, osv. Pröva gärna.

 

* VIP Butiken har ett nytt utseende och lättare att använda

 

* Badugi - med riktiga pengar

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om man inte har något kryssat i "format" så ser man endast vanliga. Kryssar man sen i turbo så syns turbo OCH vanliga. Jag vill kunna kryssa i turbo och BARA se turbo

 

testa sökfältet som eurythmech tipsade om, dvs. skriv "turbo".

 

EDIT: Annars finns det ju också en egen flik för turbos om det är s&g vi snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra ide skulle vara att skriva vad det är för turnering/sng i fönstret. Istället för att det står 'Tournament 12673473843' så bör det stå '$20+2 NL Hold´em' , för det kan vara rätt jobbigt att inte veta vilken turnering det är om man har flera fönster uppe samtidigt.

Ja tack. Och om ni av ena eller andra anledningen inte vill/kan ändra fönsternamnen så kan ni väl lägga in den informationen (eller möjlighet till den) någonstans i fönstret? Försök sätta er in i läget för den som spelar massa turneringar på många skilda inköpsnivåer, över många olika fältstorlekar, rebuys, freezeouts, sng och regulars (och andra sajter) som försöker upppskatta motståndet, bubbelfaktorer och vilka bord som bör prioriteras.

 

Och autoaddon pls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Apex - Det kommer fler tidzoner så småningom. Däremot vet jag inte om nästa version kommer att innefatta "Helsingfors". Jag skall framföra detta som förslag.

 

Autoaddon och turneringsinformation i fönsterrubriken. verkar vara populära förslag och har vidarebefodrats igen.

 

Tack för alla förslag.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte har något kryssat i "format" så ser man endast vanliga. Kryssar man sen i turbo så syns turbo OCH vanliga. Jag vill kunna kryssa i turbo och BARA se turbo

 

testa sökfältet som eurythmech tipsade om, dvs. skriv "turbo".

 

EDIT: Annars finns det ju också en egen flik för turbos om det är s&g vi snackar om.

 

 

 

Kryssar jag i turbo ser jag fortfarande dom vanliga oxå.. jag vill se BARA turbos. Går det??? Jag hittar det då inte, jag är väl blind :-D Och ja jag menar sng.

 

Sen kan väl stars ta bort funktionen som gör att FI ALLTID får outs på turn när det ser kört ut flop.

Det slår in 9/10 att jag kan förutse turn kortet när jag har han i princip död på flop. GRRRRR :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssar jag i turbo ser jag fortfarande dom vanliga oxå.. jag vill se BARA turbos. Går det??? Jag hittar det då inte, jag är väl blind :-D Och ja jag menar sng.

 

Sen kan väl stars ta bort funktionen som gör att FI ALLTID får outs på turn när det ser kört ut flop.

Det slår in 9/10 att jag kan förutse turn kortet när jag har han i princip död på flop. GRRRRR :-D

 

Skriv in ordet "turbo" i sökfältet högst upp i filterfunktionen så löser du det problemet.

 

Annars eftersöker jag också en revoke doomswitch-knapp. Har försökt allt - t.o.m att skicka 0.02$ till KidPoker. Inget verkar hjälpa mot downstreaken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv in ordet "turbo" i sökfältet högst upp i filterfunktionen så löser du det problemet.

 

Annars eftersöker jag också en revoke doomswitch-knapp. Har försökt allt - t.o.m att skicka 0.02$ till KidPoker. Inget verkar hjälpa mot downstreaken...

 

 

 

 

Ahhhh nu trilla myntet nu.. nu funka det.. tack :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag retar mig fruktansvärt på en sak.

 

När man spelar några bord och står i kö till flera till... När man får sin plats vid bordet och ska svara på om man vill ta sin plats eller ej så är den dialogrutan fastklistrad på bordet som var aktiv när man får frågan. Sitter man sen och spelar 20 bord som jag gör så kan det vara ett litet helvete att hitta den dialogen igen. Varför inte bara lyfta fram den längst fram och inte ta bort den förrän man svarat? Det skulle göra mitt liv mycket enklare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...