brusig1 Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 23 timmar sedan, säger killerwolf2 : Givetvis straffar det dåliga "proffs-regulars", och om det är någon som skall straffas så är det dem. Att vinna pengar är ingen rättighet. Att vinna stora pengar är DEFINITIVT ingen rättighet. Det är något man måste jobba för. Om man vill döda svenskaspel, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 Men förutom lite buggar så känns spelkänslan såå mycket skönare nu. Känns som fifa 2020 not fifa 2016 tup Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 4 minuter sedan, säger Klas andersson : Men förutom lite buggar så känns spelkänslan såå mycket skönare nu. Känns som fifa 2001 not fifa 1999 tup fyp 1 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearhund Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 12 timmar sedan, säger StoffeRemy : Haha say what. I min klient har jag inte tillgång till någon sådan knapp Skönt att vi alla verkar ha en egen personlig version av klienten. Svs kundvård 10/10. 12 timmar sedan, säger Hyfsad : Då är vi 2 iaf! 11 timmar sedan, säger Bernhard1 : Då är vi 3. I klassisk SvS maner! Testa installera om, fick helt nya grejer när jag gjorde det. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 Vad händer? Siten är stendöd 11:30 en Lördag. Ps. coolt med LLinusLLove i kö till ett 5/10 bord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 1 timme sedan, säger Lasery : Vad händer? Siten är stendöd 11:30 en Lördag. Ps. coolt med LLinusLLove i kö till ett 5/10 bord! Bra action igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spiff Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 8 timmar sedan, säger bearhund : Testa installera om, fick helt nya grejer när jag gjorde det. Hehe. Photoshop e bra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spiff Postad 14 September , 2019 Rapport Share Postad 14 September , 2019 10 minuter sedan, säger Spiff : Hehe. Photoshop e bra Kan du låna ut en mille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxmoefoe Postad 15 September , 2019 Rapport Share Postad 15 September , 2019 (redigerade) Nu har de börjat med turneringsbiljetter så man kan regga satelliter även till turneringar man redan kvalat in till. Jag bör rimligen vara den första på svs som lyckades knipa en. Kvalade in till Fighten torsdag kväll och vann ytterligare ett kval sen på fredagen. Men jag fick ingen biljett, för jag antar att det är det jag ska få? En biljett som kan användas till en annan FF-turnering framöver eller är det jag som fått allt om bakfoten? Är ju trots allt svs och något nytt på klienten, så kan ju alltid va nån bugg såklart. Får ringa in till support imorgon och kolla. Liten förvarning bara åt er andra som spelar idag och kör steken-satelliter. Har ni kvalat in 1 gång är mitt tips att inte regga flera därefter. Redigerad 15 September , 2019 av maxmoefoe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 16 September , 2019 Rapport Share Postad 16 September , 2019 Tycker det flyter dåligt efter uppdateringen. Vad har ni för inställning på Grafik respektive prestandaläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 17 September , 2019 Rapport Share Postad 17 September , 2019 (redigerade) Det var tydligen sekretess på ämnet Redigerad 17 September , 2019 av ölkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MullahMeck Postad 18 September , 2019 Rapport Share Postad 18 September , 2019 går det att fixa så bordsfönstret behåller samma storlek som tidigare ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 18 September , 2019 Rapport Share Postad 18 September , 2019 Fortfarande ingen som fixat converter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 28 September , 2019 Rapport Share Postad 28 September , 2019 Den 2019-05-23 kl 07:08, säger Ola Brandborn : Det är specat "en gång i timmen" Numera visas inte skylten en gång i timmen. I alla fall inte på ATG. Kanske inte heller på Svenska Spel. Har specifikationen ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 4 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2019 Har varit ute på äventyr senaste veckorna så inte hängt med riktigt, förstår jag det rätt att förändringen på heads up borden är att det totala antalet bord är förutbestämt? Kollade nu och hade filter på 5/10+, då fanns 1st 5/10, 2st 10/20 och 6st 25/50 osv. Så om man vill spela 5/10 heads up nu har man alltså 1 motståndare att välja på, en spelare som jag tror spelar 50/100 normalt sett. Ni andra som brukar vänta på heads up borden får gärna slänga iväg ett pm till mig, kanske kan vi gemensamt kontaka svs och försöka få till en förbättring eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 4 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2019 Borde vara tvärtom? Borden kanske despawnas, så måste sitta honom för att ett nytt ska komma upp? Färre bord ju högre upp man kommer är väl det rimliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2019 Den 2019-09-28 kl 17:34, säger Folke Rosvall : Numera visas inte skylten en gång i timmen. I alla fall inte på ATG. Kanske inte heller på Svenska Spel. Har specifikationen ändrats? Golare har inga polare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodisMonstret Postad 4 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2019 Jag har fixat converter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DetHärÄrMittNick Postad 4 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2019 47 minuter sedan, säger GodisMonstret : Jag har fixat converter Kommunistconverter? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 5 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2019 moms? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daskarnjah Postad 5 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2019 Johnny med amfetaminet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 5 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2019 9 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Golare har inga polare Vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 5 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2019 Såna som går till prästen och får en smäll på käften Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spiff Postad 5 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2019 Va konstiga kommentarer det blev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 6 Oktober , 2019 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2019 Den 2019-10-04 kl 19:21, säger Ola Brandborn : Golare har inga polare 20 timmar sedan, säger killerwolf2 : Såna som går till prästen och får en smäll på käften Jaha. Det betyder tydligen att specifikationerna har ändrats, men det vore bättre om ni talade klarspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts