godispaSVEn Postad 25 Juni , 2012 Rapport Share Postad 25 Juni , 2012 Vad händer om man åker fast för multiaccounting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 25 Juni , 2012 Rapport Share Postad 25 Juni , 2012 Vad händer om man åker fast för multiaccounting? Någon som är dig på spåret? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Fler som inte kan ansluta till klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Fler som inte kan ansluta till klienten? ja, svs är som vanligt så duktiga på hålla tider Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 skrivet 10:01 på svs forum Hej! Vi beklagar driftstörningen. Vi kan försäkra er att felsökning pågår men vi kan fortfarande inte svara på hur lång tid det kommer att ta att lösa problemet. Vi återkommer med mer info under morgonen och framåt dagen tills problemet är löst. Tack för ert tålamod! Mvh Mattias Svenska Spels Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 I normalt fall brukar man kunna skylla på sommarjobbare, men här ligger kompetensen sjukt långt under en ersättare året om. Ren jävla idioti hur dom får hålla på. Skiftbyte i bregottfabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 12:47 Hej, Felsökning pågår fortfarande och vi testar olika spel i klienten. Problemet är komplext och tyvärr kan vi fortfarande inte ange någon tid när problemet är åtgärdat. Vi återkommer med mer information så snart vi blir uppdaterade om orsaken till problemet. Stort tack för erat tålamod! Vänliga hälsningar Mattias Kundservice :evil: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 12:47 Hej, Felsökning pågår fortfarande och vi testar olika spel i klienten. Problemet är komplext och tyvärr kan vi fortfarande inte ange någon tid när problemet är åtgärdat. Vi återkommer med mer information så snart vi blir uppdaterade om orsaken till problemet. Stort tack för erat tålamod! Vänliga hälsningar Mattias Kundservice +1 på sommarjobb teorin. Såhär länge är ju bedrövligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBuddha Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Abstinens! De gör en eurosuperpoker/pokerlounge/fulltilt (försvinner med spelarnas pengar) odds på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 MEN VAFAAAN LÅT MIG JOBBA! Wild guess in the dark: Utan de ständiga nedstängningarna så hade det inte blivit några fel på klienten. Tilt att inte få spela när man har som bäst fokus. Ersättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Hej! Vi har inga problem att förstå er frustration - vi är själva extremt frustrerade över att vi ännu inte har lyckats identifiera felet och att vi av det skälet fortfarande inte kan ange någon tidpunkt då det är fixat. Just nu håller vi för fullt på och testar igenom olika spel i klienten. Vi kommer fortlöpande att lägga ut information i forumet på svenskaspel.se så fort vi har nya besked att ge. Allt gott! Jerker/Svenska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Tjena Jerker. Trevlig sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Hej! Vi har inga problem att förstå er frustration - vi är själva extremt frustrerade över att vi ännu inte har lyckats identifiera felet och att vi av det skälet fortfarande inte kan ange någon tidpunkt då det är fixat. Just nu håller vi för fullt på och testar igenom olika spel i klienten. Vi kommer fortlöpande att lägga ut information i forumet på svenskaspel.se så fort vi har nya besked att ge. Allt gott! Jerker/Svenska Spel Okej. Uppskattat att ni kommer med de här små posterna även om ni inte vet hur lång tid det tar. Vill du eller någon annan i supporten åtminstone bekräfta eller förneka sommarjobbarteorin när ni väl får klienten på fötter igen? Detta är så oerhört dyrt (obv både för svs och för spelare) och känns inte jättehållbart. Söker ni personal? Jag jobbar gratis (reseersättning önskas dock) mot att jag får vara med och implementera funktioner på klienten som spelare verkligen eftertraktar. Jag är sådär halvt seriös, och menade egentligen inte att låta dryg, men poängen är att spelarbortfallet pga sådana här brister riskerar att bli för stort. // flyttar halva rullen till en annan klient Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Hej igen! Till slut hittade vi felet och när det väl var identifierat, så gick det snabbt. Nu är klienten uppe igen. Tack för erbjudandet om gratis arbetskraft, ViktorH - det uppskattas stort! Har du vägarna förbi Visby någon gång ändå, så titta gärna förbi kontoret och hälsa på vårt pokergäng. Jag måste dock dementera sommarjobbarteorin, även om den är rolig. Gänget som jobbar här är extremt kompetent. Så fort man vet vad felet är, så löser man det - som synes - snabbt. Men innan man kommit dit, så handlar det om ett tidsödande testande av varje tänkbar möjlighet. Och det är förstås surt för alla att det ska ta så lång tid som det gjorde idag. Beklagar detta uppriktigt. Allt gott! Jerker/Svenska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Hej igen! Till slut hittade vi felet och när det väl var identifierat, så gick det snabbt. Nu är klienten uppe igen. Tack för erbjudandet om gratis arbetskraft, ViktorH - det uppskattas stort! Har du vägarna förbi Visby någon gång ändå, så titta gärna förbi kontoret och hälsa på vårt pokergäng. Jag måste dock dementera sommarjobbarteorin, även om den är rolig. Gänget som jobbar här är extremt kompetent. Så fort man vet vad felet är, så löser man det - som synes - snabbt. Men innan man kommit dit, så handlar det om ett tidsödande testande av varje tänkbar möjlighet. Och det är förstås surt för alla att det ska ta så lång tid som det gjorde idag. Beklagar detta uppriktigt. Allt gott! Jerker/Svenska Spel Kul att höra! Jag tar mig dit direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Jag förmodar att det är en vikarie som är framme och visar framfötterna på svs Den ordinarie får passa sig Riktigt bra att du svarar så fort, och kan du dessutom redan direkt när problem uppstår, gå ut med det här, så tror jag det skulle uppskattas enormt av alla. Dessutom tror jag det skulle bespara er en del oförtjänt "skit" Information ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Du har väl inte missat att vi sänder direkt från WSOP i Las Vegas under sommaren?! Det senaste avsnittet från Pokerstudion hittar du här. http://www.youtube.com/watch?v=W5AEM8jDNhU&list=PL3C2B642E77D3424B&index=1&feature=plpp_video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Varför väljer man en programledare som helt uppenbart inte kan ett dugg poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Varför väljer man en programledare som helt uppenbart inte kan ett dugg poker? För att hon ser bra ut och är avslappnad framför kameran? Är väl inte hennes uppgift att stå för pokerkunskapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Jag skulle vilja ta livet av de som gjort reklamsnutten innan pokerstudion börjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Varför väljer man en programledare som helt uppenbart inte kan ett dugg poker? This. Har typ aldrig någonsin sett så dåliga i "intervjuer" eller vad man nu ska kalla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Vad är det för skum textning som dyker upp? Påminner om när jag såg en engelsk film textad av en thailändare. Är det nån youtube grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Anna är kung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 28 Juni , 2012 Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Varför väljer man en programledare som helt uppenbart inte kan ett dugg poker? Inte nog med det. Hon är hopplös på engelska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts