Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle påstå att det nästan är ännu värre idag än igår, iallafall känns det så, det hänger sig konstant nu och har gjort så ett bra tag! Varför stänger dom inte sajten tills dom är iordning?

 

Alltså dom måste ångra rejält att dom gick ur PRIMA....

 

 

 

Spagettikod är svårt att få ordning på ;)

 

Snålheten bedrar visheten.. Att ha storhetsvansinne och tro att man med en odokumenterad betaversion av Bodog.com's mjukvara kan få ordning på torpet är milt sagt korkat..

 

Är det någon som vill ställa odds på när Expekt byter pokerleverantör ( och skrotar Tains pokerambitioner ) ?

 

Är deras sk. partners bara skins för Expekt ( dvs att Expekt själva ligger bakom dem ) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak är att dom inte har delat ut NÅGON bonus till oss som satt en jävla kväll framför datorn. Hade tagit ledigt från jobbet dagen efter samt sagt ifrån sig div aktiviteter.

 

Dessutom klingar det oerhört dåligt bland de som inte ser Poker som en direkt "seriös sak att hålla på med".

 

Man får mycket skit för det,

"SM, inställt/avbrutits? Skulle aldrig hänt i en SM-final i ishockey..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som Svenska Pokerförbundet borde inrätta är en kvalitetssäkring av pokersiter.

 

Så man ser vilka som är seriösa (betalningar etc), och håller det dom lovar.

 

Expekt skulle ligga där, men när något såndant här händer så skulle man flagga dom till problemen åtgärdats.

 

 

Tycker omgående att det skall läggas ut en sida där man listar "certifierade" siter som uppfyller vissa krav.

 

Tilläggas skall att Expekt klient försvunnit från min dator iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud, varför spelar ni över huvud taget his Pain-nätverket. Sluta med det. Byt till vilken annan sajt som helst.

 

Jag skulle sluta direkt!

Men jag fick ju sketna TM (Tournament Money) för min buy-in till Finska Mästerskapen som jag inte kunde delta i p.g.a. att jag satt på ett flygplan utan internet.

TM kan man ju bara spela med i Sit&Go Pyramids!

Gissa om jag är lack på dom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför gick dom ur Prima? För att dom tyckte dom betalade för stor andel till nätverket eller?

 

För att Expekt och Tain har samma ägare. Alltså kan man utgå från två punkter.

 

1. Expekt vill ha mer koll på sin egen plattform och kan helt klart få mer av kakan själv än hos Prima.

2. Den gemensamme/de gemensamma ägarna vill själva har mer deg i fickan.

 

Färdigspånat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså ja har tusen frågor om expekt å deras klient eftersom ja precis börjat spela där...om nån snäll kan antingen PM:a mig eller nått :P

 

man behöver FPP points för att spela freerolls, var hittar man sina poäng å hur ökar man dom?

 

ja ska spela på microlimit FL , hur mycke BR behöver jag?man får ju 25% bonus på första insättningen, hur mycke e lagom å sätta in?

 

jag ska fixa ett spel konto där alla mina "spel pengar" ska finnas, hur gör man då, man överför ju pengar direkt från VISA kortet..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nu inte är ironisk i ditt inlägg, vilket jag hoppas att du är då Expekt förmodligen klassas som den sämsta siten just nu så får du svar:

 

Du hittar dom under account uppe till höger i klienten.

Ju mer du rake:ar ju mer FPP får du.

 

Bankrulle= ca 30 inköp. Någon annan kanske kan bidra med mer detaljerad info.

 

 

Du öppnar ett nytt konto på banken som du knyter till ett VISA-kort.

Alt så kan man få virtuella VISA-kortsnummer från sin bank, kopplat till ett konto. Ska du dock utomlands eller spela live med ditt spel-konto så kanske du vill ha ett "riktigt" kort för att slippa flytta pengar mellan kontona för att ta utom dom i ATM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle påstå att det nästan är ännu värre idag än igår, iallafall känns det så, det hänger sig konstant nu och har gjort så ett bra tag! Varför stänger dom inte sajten tills dom är iordning?

 

Alltså dom måste ångra rejält att dom gick ur PRIMA....

 

Helt sjukt.

 

Spelade du också i 10k turneringen?

 

Nu har jag skickat i väg mitt FJÄRDE kompensationskrav till dem på några veckor. Åkte ut precis innan finalbordet på grund av "network problem".

 

Jag undrar vad jag hade gjort om detta hade hänt under SM?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skickat i väg mitt FJÄRDE kompensationskrav till dem på några veckor. Åkte ut precis innan finalbordet på grund av "network problem".

 

Jag undrar vad jag hade gjort om detta hade hänt under SM?

 

Vad får du i kompensation? Satt nyss o lirade en $1500 garanterad och när det var 4pers kvar så brakade allt ihop. Någon som vet vad för kompensation jag kommer få?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skickat i väg mitt FJÄRDE kompensationskrav till dem på några veckor. Åkte ut precis innan finalbordet på grund av "network problem".

 

Jag undrar vad jag hade gjort om detta hade hänt under SM?

 

Vad får du i kompensation? Satt nyss o lirade en $1500 garanterad och när det var 4pers kvar så brakade allt ihop. Någon som vet vad för kompensation jag kommer få?

 

Jag brukar bara nöja mig med vad jag anser är rätt. Jag har spelat så pass mycket så jag vet nästan exakt hur mycket jag förlorat.

 

Det är beroende på situation och möjligt utfall. Hur mycket man har i stack och varför det krashade. Man måste kunna åberopa att det är sajtens fel och ligger på deras ansvar. En krash i sig behöver inte nödvändigtvis innebära några speciella kompensationskrav.

 

Men i ditt fall är det väl minst en tredjeplats som gäller. Du har ju redan en fjärdeplats garanterad. Du kan ju inte förvänta dig att du får något standardkompensation. Kompensationen är godtycklig och beroende på hur rummet ser på det hela. Man brukar behöva kräva den dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar bara nöja mig med vad jag anser är rätt. Jag har spelat så pass mycket så jag vet nästan exakt hur mycket jag förlorat.

 

Det är beroende på situation och möjligt utfall. Hur mycket man har i stack och varför det krashade. Man måste kunna åberopa att det är sajtens fel och ligger på deras ansvar. En krash i sig behöver inte nödvändigtvis innebära några speciella kompensationskrav.

 

Men i ditt fall är det väl minst en tredjeplats som gäller. Du har ju redan en fjärdeplats garanterad. Du kan ju inte förvänta dig att du får något standardkompensation. Kompensationen är godtycklig och beroende på hur rummet ser på det hela. Man brukar behöva kräva den dessutom.

 

Jag satt på andra plats sett till marker. Fick ta det av TAINs policy när turneringar krashar och där läste jag mig till att jag kommer komma 2a eftersom jag låg på den plats och därmed få ut prispengarna för 2:a plats. Även om ledaren hade dubbelt så mkt marker som jag så kunde ju jag ändå dubblat upp och tom vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt på andra plats sett till marker. Fick ta det av TAINs policy när turneringar krashar och där läste jag mig till att jag kommer komma 2a eftersom jag låg på den plats och därmed få ut prispengarna för 2:a plats. Även om ledaren hade dubbelt så mkt marker som jag så kunde ju jag ändå dubblat upp och tom vunnit.

 

Du kunde även ha kommit 4:a.

 

Policys är en sak. I de fall jag varit med om så har det varit extrema fall där det varit helt uppenbart att det felar hos Expekt. Då upphör policys och andra lagar och regler träder in.

 

Krasher händer ibland för alla pokerrum.

 

Ett sett man kan räkna på är att ta nuvarande stacksumman/stacksumman vid början x inköpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför slutar ni inte bara spela där? har aldrig någonsin hört något bra med expekt överhuvudtaget och jag kommer aldrig någonsin spela där heller. Att folk kan bli så lurade och fortfarande lira där? siten är intebra på nått sätt. Har ni inte läst poker magazine? de säger att Expekt är sugdåligt varför inte lyssna? Ni är fan KORKADE;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför slutar ni inte bara spela där? har aldrig någonsin hört något bra med expekt överhuvudtaget och jag kommer aldrig någonsin spela där heller. Att folk kan bli så lurade och fortfarande lira där? siten är intebra på nått sätt. Har ni inte läst poker magazine? de säger att Expekt är sugdåligt varför inte lyssna? Ni är fan KORKADE;)
Men herregud, varför spelar ni över huvud taget his Pain-nätverket. Sluta med det. Byt till vilken annan sajt som helst.
Slumpen gjorde att jag öppna den här tråden. Tänkte ju att något måste ju ha blivit bättre, man kanske skulle testa Tain igen... Men det verkar ju vara samma skit fortfarande. Varför spelar folk där då? :shock: Jag ska öppna den här tråden om två månader igen, få se om något förändrats...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja ska spela på microlimit FL , hur mycke BR behöver jag?man får ju 25% bonus på första insättningen, hur mycke e lagom å sätta in?

Du behöver nog ingen bankrulle alls eftersom jag antar att du på microlimit FL borde kunna skaffa fram nya inköp om du förlorar. Angående bonusen, sätt in så mycket att du maximerar den. Dessutom kanske du bör läsa igenom de kritiska inlägg som skrivits i denna tråd innan du börjar spela på Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...