Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej spelade just en 5$ sitngo då kraschar hela klienten. Vad händer med pengarna?

 

Tror supporten på Expekt kan ge dig lite mer nyanserade svar på din fråga. HÄR är redan alla pissförbannade på den skitklienten och deras sätt att hantera övergången till sitt eget lilla nätverk. Tror alla har tagit ut pengarna därifrån för längesen. Rekomenderar dig att göra detsamma tills dom fixat alla buggar.

 

Men lycka till, hoppas dom svarar på dina mail.

 

Och välkommen till forumet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes, 24hpoker (eller något av alla dess skin), Pokerstars, UB och Bet365 är dom jag personligen trivs bäst på.

 

Men ett tipps är att du provar en massa olika sidor och hittar den/de du själv trivs bäst med. Och samtidigt tar en massa signupbonusar och bygger lite seriös bankrulle. (hora runt lite alltså, men skaffa neteller för att lättare kunna flytta runt stålarna)

 

Kanske man kan återvända till Expekt nästa år nångång? Häng kvar på forumet och låt någon annan testa och rapportera när det är spelbart igen ;)

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FPP = frequent player points..går att använda som inköp i MTTs.

 

hehe, jag spelade nyss två MTTs och det börjar med att klienten krashar. jag mekar lite och får igån expekt igen efter 10min, då hinner jag spela 5min tills den krashar igen. nu börjar jag känna mig lite förbannad och lyckas efter ca 20-30min få igång klienten igen då har jag autopostat bort en tredjedel av inköpet. efter det går allt bra och jag hamnar ITM i ena MTTn, när jag åker ut står det att jag kommer få 13$ men under "complete payouts" står det 20$. jag kollar iaf mitt konto och där har det kommit in 20$??

 

alltså hela klienten är knas och jag rekomenderar alla som funderar på att skaffa expekt att inte göra det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag bytte från everest till expekt för jag trodde dom skulle vara bättre, hmm varje gång jag spelat turnering har jag åkt ut...och naturligtvis förlorat eftersom man missar den viktiga biten i början när man bygger upp sina marker...skriver till expekt om detta och får till svara att jag ska återkomma med handid m.m, vore enklare för dom om dom sa "spelar inte turneringar" eftersom det ändå inte funkar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har facktist tyckt att tain har varit bra tills för 10 min. När jag satt och spelade 2$ sitt and go. va över lägsen chip leader med 12000 mot 3000. Va händer jo f*n skapet lägger bara ner, jag loggar in igen och återgår till spelat men kan bara se hur min satck blindas bort. vann 6$ men skulle ha vunnit 10$. ingna jätte pengar men ändå. :evil:

 

Goose

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...