Gå till innehåll

bluesheart

Members
  • Innehåll Antal

    88
  • Gick med

  • Besökte senast

bluesheart's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Vad händer med cash back systemet om ni byter plattform?
  2. Edit: jag ångrar mig. Det är home.se jag är förbannad på och inte party pokers support.
  3. du blandar ihop roskilde med hultsfred
  4. Håller med dig, FRA var verkligen tama i första matchen medans Sydkorea visade den inställningen som fans vill se. Med risk för att göra bort sig men jag tror FRA kommer floppa lika mycket i detta VM som förra, Henry gör max 1 mål. Jag kommer sätta mina slantar på Korea!
  5. "Mailat och frågat och mailat och frågat" Det var snarare så att dom hade betalat tillbaka hälften av mina kuponger helt godtyckligt och då är det klart att jag vill ha tillbaka mina pengar på alla. Eller du kanske tycker det är konstigt? Bättre att inte kontakta supporten.
  6. Hur brukar (ska) det funka om man bettar på första målgörare och spelaren i fråga inte får vara med från start? Känns som pengarna tillbaka enligt mig. Expekt däremot tycker följande, om spelaren inte är med från start men blir inbytt under matchen så är det 1.00 i odds och pengarna tillbaka. Om spelaren inte är med på hela matchen så är det ett förlorat vad, för VISSA spelare, oklart vilka spelare det gäller (dom har inte svarat på det ännu).
  7. Det har varit olika bud i varje mail man har fått, ibland har det varit rena motsägelser, för att inte tala om alla nya regler som dök upp allt eftersom tiden gick Nej jag vågar nog utnämna Expekts support till industrins mest inkompetenta.
  8. Gratis och gratis, supporten på Expekt (spelindustrins sämsta support) skickade det här till mig:
  9. Sunkig reload, i mailet stog det så här: Jag tolkade först det som att man fick 30% upp till 500€ och att man kunde cleara det på 1500 VIPs, DET hade varit en reload värd namnet supercash
  10. Jag har också försökt få reda på vilken ratio det var på växling VIP:€ men även jag fick svaret att det skickats vidare till "marketing". Verkar ju minst sagt idiotiskt att lägga ut erbjudanden som inte ens supporten har koll på.
  11. Håller med om att supporten kan vara knepig. Fick exakt samma svar när jag ställde frågan, 4 dagar sedan.
  12. Har du ditt Neteller-konto i € då? Annars är det ju inte precis konstigt, €>$
×
×
  • Skapa nytt...