Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har det hänt likadant igen, även denna gången satt jag på en SnG.. Kommer inte tillbaka in. Så jävla drygt..

Har mailat expekt och begärt pengarna tillbaka

 

Det var möjligen inte samma SnG $5+$0.50 bord vi satt på då?

Hängde sig 00:14. Har gjort samma sak, mailat och spytt galla över deras klient och support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, det finns 100-tals bra sajter. Varför i helvete spelar ni i Tain-nätverket över huvud taget?

 

Är ni ute efter EU-sajt med insättning på svenskt bankkonto så finns det några alternativ. Är ni bara ute efter att spela poker och vill ha bra bonusar så är ju vilken annan sajt som helst bättre än Expekt.

 

Ge mig ETT skäl till att välja Tain framför en annan sajt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är väl dags att byta.. Bara blev så att jag satte in pengar på Expekt.. Och nu när man har en liten liten rulle så har det känts lättast att fortsätta där..

 

Och ja just det, vad finns det för andra nätverk som har liknande micro-nivåer som på expekt?

typ $0.05-0.10 och $0.10-0.20?

 

Har ingen lust att spela mycket högre för tillfället, vill bygga rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashade ut från expekt då de bytte client men hade visst ett gäng FPP poäng kvar.

Spelade då deras 20k gua turnering med 1,5k FPP poäng som buyin.

100 spelare köpte in sig men det verkade bara vara ca 20 online.

Spelade i kanske 1h och stal blinds då de flesta autofoldar, kom upp i 15k chips när de måste starta om servern. Efter det kom jag inte in igen. 15k chips är med 100 spelare 10% av alla chips. 10% av alla chips motsvarar 10% av prispolen = 2k$.

Har skickat några mail men det verkar vara obemannat.

 

De står i hjälp-avdelningen för poker att vid serverfel ska den senaste handen spelas om och allt ska fortsätta som det var innan.

 

Loggade in nyss och hade visst fått 100$. Medelvinsten skulle med 100 spelare i denna turnering bli 200$ och utanpå det hade jag 10dubblat så tänker inte nöja mig såhär.

 

Någon här som vet vad som gäller i denna situation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är väl dags att byta.. Bara blev så att jag satte in pengar på Expekt.. Och nu när man har en liten liten rulle så har det känts lättast att fortsätta där..

 

Och ja just det, vad finns det för andra nätverk som har liknande micro-nivåer som på expekt?

typ $0.05-0.10 och $0.10-0.20?

 

Har ingen lust att spela mycket högre för tillfället, vill bygga rulle.

 

Väldigt många siter som har micro limits. Testa partypoker tex, dom har nybörjarrum där du kan spela micro. Av vad jag sett där är det sjukt löst också, var tex en gång 6 pers som synade på rivern. Är nog bra ställe om man ska bygga rulle. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, det finns 100-tals bra sajter. Varför i helvete spelar ni i Tain-nätverket över huvud taget?

 

Är ni ute efter EU-sajt med insättning på svenskt bankkonto så finns det några alternativ. Är ni bara ute efter att spela poker och vill ha bra bonusar så är ju vilken annan sajt som helst bättre än Expekt.

 

Ge mig ETT skäl till att välja Tain framför en annan sajt?

 

Enda stället jag sportsbettar på och lirat där sen lång tid tillbaka, dvs innan bytet till Tain. Verkligen synd, jag gillade att lira hos Expekt innan bytet, så därför hade jag förhoppningar om att dem skulle få allting ordnat så att jag kunde fortsätta hos dem.

 

Men ikke, nu är tålamodet slut. Trots att supporten satte in dem pengar jag lagt ut på SnG och en liten summa extra för besväret vid ett upphakat ringgame där jag hade chans att vinna så har jag fört över pengarna till bankkontot och det lär inte bli mer poker hos Expekt.

Därefter blir det bankkontot > Neteller > CrazyPoker/PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mycket gnäll nu, det är ju massor av spel på Tain o dessutom är det j*kligt bra value i turneringarna. Jag har inte upplevt några problem med klienten på länge heller... :-o

 

 

visst är det väl bra value, i 20k gua blev det ju 200$ per skalle.. Men när man blir utkickad som chip 1:a och inte kan komma in igen så sjunker värdet ganska rejält.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska jag göra? Loggade in på mitt expekt konto nyss och såg att det hade satts in 220$ på mitt konto inatt. Vad ska jag göra? Maila dem och fråga vad det är för pengar eller bara låta dom ligga?

 

Du har inte spelat någon turnering som kraschat och som du legat bra till chipsmässigt i?

Oavsett så tycker jag att du ska behålla pengarna som plåster på såren för allt strul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mycket gnäll nu, det är ju massor av spel på Tain o dessutom är det j*kligt bra value i turneringarna. Jag har inte upplevt några problem med klienten på länge heller... :-o

 

Numera kan man träffa unga, bildade människor som inte vet vem Jolo var. Jan Olof Olsson, en av Sveriges genom tiderna mest berömda, mest lästa och mest älskade journalister. Han skrev lika fängslande och kunnigt om vilka ämnen som helst - resor, krig, människor, kulturhistoria, vardagshändelser, väntsalar. Han skrev reportage, kåserier, essäer, romaner, tevemanus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte varit inloggad på Don't Expekt på flera veckor, försökte nu och möttes av detta:

 

"Dear customer, the poker client is temporarily unavailable. Please try logging in again shortly, or email support for more information."

 

Sanslöst!

 

Samma för mig, var dock inloggad igår. Tur att man inte spelar på denna sajt mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men VARFÖR spelar ni hos Expekt. BYT SAJT!

 

Skönt när moderatorn i ett forum är så objektiv och distanserad ;)

 

Spelade nästan två timmar igår utan incidenter. Sedan lanseringen har det blivit mycket bättre 8-)

 

Någon måste kanske påminna om det: Konceptet för Tain/Expekt/Parbet är brett utbud, lansera produkter snabbt, med låg kvalitet, till ett lågt pris och lägg mest pengar på mycket utav enklast möjiga marknadskommunikation.

 

Spelbranschens Ullared. :D

 

 

*b.t.w kul med alla lättillgängliga smilies i edit-läget*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...