Mi No Postad igår kl 15:47 Rapport Postad igår kl 15:47 23 timmar sedan, säger VakuumspelarN : Brag: Grattis till miljonen! Hur många bedömer du gör samma resultat på Svenska spel poker? Citera
VakuumspelarN Postad igår kl 16:35 Författare Rapport Postad igår kl 16:35 6 timmar sedan, säger killerwolf2 : what, runksjuka? hur i helvete klarade du dig igenom tonåren? edit: nattliga tömningar? Jag har så många frågor 1 timme sedan, säger killerwolf2 : har härjat på chatgpt nu lite, jävla rutten åkomma att bli rollad, hörselskadan min är cakewalk Äsch fan det suger litegrann, men finns folk därute med mycket värre åkommor än min och som har lyckats sig bra genom livet, bara att man håller huvudet uppe. Men ja, nattliga drömmar kan ske och bringar samma bieffekter då, så blir lite som köra rysk roulette i sömnen. Du råkar inte vara musiker, närmare sagt slagsverksenthusiast, killerwolf? Citera
VakuumspelarN Postad igår kl 16:54 Författare Rapport Postad igår kl 16:54 1 timme sedan, säger Mi No : Grattis till miljonen! Hur många bedömer du gör samma resultat på Svenska spel poker? Klienten visar årsresultat 12 månader bak, så den har också räknat in en del vinster från 2025. Är litegrann kvar tills jag kan göra anspråk på miljonen2026-titeln Tyvärr så kan jag med ganska stor säkerhet säga att ingen, som bara spelar svs-gamsen, kommer kunna plussa 7 siffrigt 2026. Runnar helt enkelt inte tillräckligt med volym/höga stakes för att det ska kunna uppnås av någon. Skulle nästan kunna gissa på att detsamma gällde för 2025, kanske 2024 t.o.m. Citera
gonken Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Den 2026-08-01 kl 18:23, säger VakuumspelarN : Brag: Beat: Runksjuka/runkkoma drog en tralla och blev sängliggades i ett och ett halvt dygn = missade att spela månadsskiftet. Alltså det kanske låter overkligt för många läsare här, men att spruta med hedersmannen för mig leder till livsförödande sideffekter som varar i flera dygn, som bidrar till vad som kan beskrivas som en känslococktail av bakfylla, hjärn/nervskada, ångest och en utmattning från helvetet. Liksom väldigt kul att inte ens kunna orka stiga upp ur sängen för att dricka vatten under det första dygnet. Lyckligtvis varar det värsta bara i 1-2 dar, och sen kan jag börja jobba upp mig igen. Vissa dock, som har det värre med syndromet, vittnar om månader av misär från en endaste runk. Wtf säger jag bara. Det är ju en klassiker, efter ett par dar så börjar jag känna mig bra igen, och när jag närmar mig 1-2 veckor orgasmfri kan jag känna mig galant. Men det blir som en paradox, ju bättre du mår, desto mera vid liv och kåtare kommer du känna dig under dagen, vilket makear sense evolutionärt, och i samband med det så uppstår känslan av att man måste ´´lätta på trycket´´ på ett eller annat sätt. Vet inte hur många gånger jag lurat mig själv nu till att det kommer vara fine att dra en, bara för att efteråt bli insta punished, sen svära på att fängsla mitt organ med ett kyskhetsbälte(no homo), o tvinga den tam för all tid framöver. Har de senaste månaderna börjat försöka hitta lösningar på problemet, då vissa säger att de lyckats blivit mer eller mindre symtomfria med hjälp av diverse kosttillskott, dieter, eller t.ex antihistaminer som kan vara lovande för mig, då en variant jag provat typ har funkat ibland, så är optimistisk att en lösning finns där ute någonstans bara jag fortsätter leta och inte ger upp. Det är nog det absolut viktigaste jag har att jobba med nu, då livskvaliteten hade ökat enormt om jag fått bukt med syndromet, och bl.a då lätt hade kunnat trycka 50% mer volym på borden per år. Varians: Parfymer! Här är lite av det jag samlat ihop hittills. Lätt bland ett av det mest tillfredsställande sättet att spendera pengar på, och vad kan vara bättre när man plussat bra på borden än att gå på jakt efter dofter? Att sampla/köpa decants är nog the gto-way to go, eftersom det oftast inte räcker med att du känner av en parfym en gång för att rättfärdiga ett köp på en hel flaska, speciellt när det kommer till nische-parfymer, som kan kosta upp mot 4-5k sek. Ett 10ml sample räcker också till 100 sprays vilket är ungefär 10-20 wields beroende på hur potent parfymen är. Några andra parfymenthusiaster här mån tro? Dela gärna med er era favoriter, samt era love/hate parre´s Frugan är helt parfym galen. Hon har nog haft lite över 200 mesta nishe som mest men har sålt av en del sista tiden. Jag förstår inte riktigt tjusningen brukar tvingas med på diverse parfymbutiker 😄 Jag brukar "sno" lite då många är unisex, dom jag använder mest är Birkholtz: wild desires = från tyskt nishe märke jag kan reka Acqua di parma blu mediterreno: citronig och jävligt fräsh Citera
Recommended Posts