Hammar98 Postad 1 Januari Rapport Postad 1 Januari Nöjd med 2025 pokermÀssigt speciellt andra halvan av Äret (var alldeles för lat med volymen första halvan av Äret). Totalt blev profiten 142k dollar vilket Àr karriÀrs bÀsta. MÄlen 2026 Minst 100k hÀnder spelade 1knl+ 2000 Grindtimmar. 300h i labbet+ bli bÀttre att notera ner det jag lÀrt mig. 300k dollar profit (150 dollar hourly x 2000h) 180 gymsessioner (15 sessioner per mÄnad) (ska tÀnka ut lite mer konkreta gym+viktmÄl inom nÄgra dagar och posta) Posta mÄntliga uppdatering i pf (ger coach zanka 5k sek frirulle om jag inte postar mÄnadsuppdatering nÄgon gÄng innan 5e varje mÄnad) Planen för att nÄ volym mÄlet Àr följande spela 7.5h per dag uppdelat i 2 sessioner, 25 dagar i mÄnaden under 11 mÄnader med 1 mÄnad ledighet (7.5x25x11=2062.5h). I schemat Àr det planerat 2x4h sessioner men med eventuella klient/internet krasher, irl saker, sjukdomar, rÀknar jag med att det snittar ut till 7.5h per dag. 300k mÄlet kÀnns högt men nÄgot att sikta pÄ, men tror 150 dollar hourly Àr möjlig över Äret med högre average stake Àn 2025+ att jag blir bÀttre (skulle uppskatta att min "riktiga" hourly Àr nÄgonstans mellan 120-150 dollar idag). NivÄerna som liras atm Àr 200,280,560nl pÄ WPT samt tar bÀsta spotsen 1.4knl dÀr planen Àr att spela mer, samt en annan sida dÀr jag lirar mest 425nl i dollar nÀr jag testa men kommer Àven spelas 800nl+. Planet Äret ut Àr grinda mycket timmar pÄ softa midstakes games, men inget under 200nl och sÄ mycket som möjligt som möjligt 400nl+, Och sidorna som spelas pÄ under Äret beror pÄ möjligheterna som presenteras.     10 Citera
Sunbird88 Postad 6 Januari Rapport Postad 6 Januari GL GL! Blir nÀstan sugen pÄ att damma av min gamla dagbok nu nÀr jag börjat smÄgrinda lite igen... Hur Àr din process nÀr det kommer till labbtiden? Pluggar du pÄ lite random grejer eller Àr det vÀldigt strukturerat? 1 Citera
Hammar98 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Den 2026-01-06 kl 03:39, sÀger Sunbird88 : GL GL! Blir nÀstan sugen pÄ att damma av min gamla dagbok nu nÀr jag börjat smÄgrinda lite igen... Hur Àr din process nÀr det kommer till labbtiden? Pluggar du pÄ lite random grejer eller Àr det vÀldigt strukturerat? Sorry för sent svar sÄg först nu, tror man lÀr sig mest nÀr man strukturar studierna. à ett bra sÀtt imo Àr att skriva upp konkret vad man vill lÀra sig innan studie session+skriva ner det man har lÀrt sig. Men blir sÄklart sporadiska studier som att kolla ngn wizard video/kolla upp ngn hh. DÀr jag sÀkert tog mest steg i studierna var nÀr jag och Zanka gick igenom brÀdtyp för brÀdtyp, i spot för spot (3b ip,3b oop, srp ip etc) och skrev ner det vi lÀrde oss. Rekar denna video btw Citera
Hammar98 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Bra start pĂ„ 2026, med personlig rekord mĂ„nad i penga vunna med stor marginal đ Profit 45042 dollar Grind 166 timmar Labbtid 13 timmar Gymsessioner 13 Spelat mer multisite grind för att öka average stake blev spel pĂ„ 4npoker,en clubgg club, tillsammans med wpt (average stake slutade nog med 400-500nl). Men har inte inte lĂ€ngre acces till 4npoker Ă„ clubben sĂ„ blir att lĂ€gga till ngn ny sida. (vill inte va ngn som rekar mindre grĂ„zon sidor men jag fick ut pengarna men kmr sĂ„klart med sina risker) Största potten för mĂ„naden Ă„ störa non ante potten jag spelat. (varje dollar pĂ„ sidan Ă€r 0.85 "riktiga dollar") Gick inte att fĂ„ ner HH frĂ„n sidan ordentligt men gick Val limp, Jag iso frĂ„n SB (ska gĂ„ betydligt större), BB reg 3b, Val syn, jag syn. Reg cbet, val jam, jag syn, reg syn. KĂ€nns lite halv lurigt att posta graf av 6.5k hĂ€nder speciellt nĂ€r grafen Ă€r resultat pre rake, men första grafen jag har haft pĂ„ ett tag sĂ„ blir att posta den =). Sunrungraf 400-1knl med Ante graf pĂ„ clubgg. PĂ„ den negativa sidan av mĂ„naden sĂ„ var det för lite studie tid, samt att jag kĂ€nnde mig vĂ€ldigt utsliten senaste 3-5 dagarna i grinden Ă„ lite för pengarfokuserade Ă„ inte tillrĂ€kligt nyfiken/strategi fokuserad. Ă planen Ă€r att ta helt poker ledigt fram till 3e februari ksk den 4e fĂ„r se hur det kĂ€nns Ă„ sen göra ett schema/plan (postar den hĂ€r) som Ă€r rĂ€tt studie fokuserat första halvan av februari för att sedan gĂ„ vĂ€ldigt grind fokuserat mellan 17 februari Ă„ 3e mars (kinesiska nyĂ„r). Annat mĂ„l Ă€r att lĂ€gga till minst en sida till grinden. 3 Citera
Recommended Posts