Hammar98 Postad 6 Maj Författare Rapport Postad 6 Maj Den 2026-05-02 kl 14:23, säger Folke Rosvall : Fina resultat. Gäller det här spel enbart på Internet eller är även livespel inräknat? Allt är online, har nog spelat 4 gånger lifetime live (1 i cosmopol stockholm och 3 gånger i madrid) men hade varit kul och kommer säkert köra mer live i framtiden men tror inte det blir iår. Citera
Folke Rosvall Postad 6 Maj Rapport Postad 6 Maj 2 timmar sedan, säger Hammar98 : Allt är online, har nog spelat 4 gånger lifetime live (1 i cosmopol stockholm och 3 gånger i madrid) men hade varit kul och kommer säkert köra mer live i framtiden men tror inte det blir iår. Ok, tack. Man brukar säga att det är svårare att vinna på nätet än live, så dina siffror är verkligen imponerande. Jag är full av beundran. 2 Citera
Hammar98 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Stats från Maj Resultat -18721 dollar Timmar spelade 74,2 Timmar studerad 19,5h Gym sessioner 9 Sämsta månaden rent result mässigt i min karriär, och min första backmånaden på ett rätt bra tag (tror minst 10 månader sen senaste) Började med att ta bra spots 1.4k-2.9k tillsammans med 290-580nl "standard grinden". Och denna gång blev det inte lika bra spring på högre stakesen å var back -25k usd efter första 7 grinddagarna, och tog bort högsta stakesen från grinden efter det. Varit rätt mycket irl grejer+varit sjuk, vilket varför det grindats så lite. sprang bra slutet av förra månaden+början av denna månad, så kommer börja igen att ta bästa spotsen upp till 2.9k med ganska låg "stoploss". Tar förövrigt ledigt den 15e denna månaden till 1a juli, å fokuset fram till dess är att grinda+gå till gymmet, och sen när jag är tillbaks från ledigheten ha en klara studie roadmap för vad jag ska studera resten av året. Citera
Recommended Posts