Hammar98 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Nöjd med 2025 pokermässigt speciellt andra halvan av året (var alldeles för lat med volymen första halvan av året). Totalt blev profiten 142k dollar vilket är karriärs bästa. Målen 2026 Minst 100k händer spelade 1knl+ 2000 Grindtimmar. 300h i labbet+ bli bättre att notera ner det jag lärt mig. 300k dollar profit (150 dollar hourly x 2000h) 180 gymsessioner (15 sessioner per månad) (ska tänka ut lite mer konkreta gym+viktmål inom några dagar och posta) Posta måntliga uppdatering i pf (ger coach zanka 5k sek frirulle om jag inte postar månadsuppdatering någon gång innan 5e varje månad) Planen för att nå volym målet är följande spela 7.5h per dag uppdelat i 2 sessioner, 25 dagar i månaden under 11 månader med 1 månad ledighet (7.5x25x11=2062.5h). I schemat är det planerat 2x4h sessioner men med eventuella klient/internet krasher, irl saker, sjukdomar, räknar jag med att det snittar ut till 7.5h per dag. 300k målet känns högt men något att sikta på, men tror 150 dollar hourly är möjlig över året med högre average stake än 2025+ att jag blir bättre (skulle uppskatta att min "riktiga" hourly är någonstans mellan 120-150 dollar idag). Nivåerna som liras atm är 200,280,560nl på WPT samt tar bästa spotsen 1.4knl där planen är att spela mer, samt en annan sida där jag lirar mest 425nl i dollar när jag testa men kommer även spelas 800nl+. Planet året ut är grinda mycket timmar på softa midstakes games, men inget under 200nl och så mycket som möjligt som möjligt 400nl+, Och sidorna som spelas på under året beror på möjligheterna som presenteras. 3 Citera
Recommended Posts