CVic Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 JO, ÄNTLIGEN VERKAR DET FUNGERA! Kruxet var att man måste extrahera den där ZIP-filen man laddar ner, och jag visste inte hur - men det var lätt (högerklicka på musen, och välj extrahera!) Kruxet är nog att man bör ha grundläggande datorkunskaper innan man ger sig på sånt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kruxet är nog att man bör ha grundläggande datorkunskaper innan man ger sig på sånt där... Tack för den trevliga och givande kommentaren..sex dagar efter min post..att du bara orkar... :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Formatera datorn, hur tar jag med mig min PT stat?Som rubriken lyder, vilken eller vilka filer måste jag ha? Allt verkar gått smidigt förutom att min HH är "blank", jag ser vinster/förluster, min starthand, men hur handen utspelade sig är borta! Har jag missat att lägga in några filer sedan jag återinstallerat PT? HAr alla filer sparade från det gamla PT, någon som vet vad som fattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Hallå, för mig fungerade PT och poker ace hud bra för ett tag sen. Men sen vet jag inte vad jag gjorde, om jag gjorde en säkerhetskopia eller purge databasen eller något. I vilket fall så har jag nu i mappen olika databaser med lite datum. När jag nu kör PT så står det att den hittar inga nya händer och importera, fast jag spelar samtidigt. Jag spelar på ONgame (betsson), vet någon ngt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kamimen Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Funkar PT och PAHud till everest och prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Finns fan inget som tiltar mig så mkt som PT.................... vill ta bort en databas helt ur PT, hur går jag till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ernemar Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 PT funkar till everest, PAhud är tveksamt. Prima vet jag ej. Jag har en fråga, var ser man sin poker trackers ID? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 PT funkar till everest, PAhud är tveksamt. Prima vet jag ej. Jag har en fråga, var ser man sin poker trackers ID? Har inte det framför mig nu, men ska finnas i en av menyerna i pt. Kolla efter "help" eller "about" så ska du nog hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Funkar PT och PAHud till everest och prima? Till prima funkar båda, ja. Everest vet jag tyvärr inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Allt verkar gått smidigt förutom att min HH är "blank", jag ser vinster/förluster, min starthand, men hur handen utspelade sig är borta! Har jag missat att lägga in några filer sedan jag återinstallerat PT?HAr alla filer sparade från det gamla PT, någon som vet vad som fattas? har varit så för mig med.. jag har för mig att man behöver två filer till varje databas. Vet dock fortfarande inte hur man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Har säkert tagits upp förut men 76 sidor är mycket att leta igenom. Jag vill veta hur man får fram grafer i PT, t.ex en sån där fin graf som vissa lägger ut i sina dagböcker över en spelad session eller över en månad så man kan se hur det har gått med rullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 http://downloads.sourceforge.net/pokergrapher/PokerGrapher-v1.5.0.msi?modtime=1174253729&big_mirror=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Edit: Nemas problemas, fick till det nu Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Skaffade precis PT.. Jag försökte Autoimportera händer från Microgaming.. Men jag får fel i programmet när jag ska importera.. Fungerar inte ens med textfiler... Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Så står det "Error chip count not a valid number for player HERO for game #1515003098." "Error chip count not a valid number for player FI for game #1515003018."' osv.. Vad är felet då ? Jag har installerat det som krävs för att kunna auto-importera händer.. Du har fel patch tror jag. http://www.pokertracker.com för att ladda ner den senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 tjena, har en fråga jag hoppas nån ska kunna svara på.. möjligt det tagits upp förut men, sorry orkar inte kolla alla sidor Säg att jag har 100k händer i min databas. När jag kör autoimport, så importeras alla händer varje gång. Alltså inte bara de nya händerna, vilket vore smidigare? Det borde väl gå lösa=) ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dmor21 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Hallå! Detta må vara en väldigt dum fråga om en väldigt simpel grej men jag skjuter ändå då jag är för lat att kolla igenom programmet själv. Såhär; Jag har använt mig utav Pokertracker under ca en månads tid och har väl runt 100 000 händer i min databas. Säg nu att jag skulle vilja starta om på ny kula denna månad och Få bort all gammal statistik. Hur gör jag detta på snabbast/smidigast sätt? Tack på Förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Någon som vet hur man får till tournament summary med händer från en microgaming client, alltså prima nätverket. Är det bara att prenta in det manuellt eller kan pt lösa det här, genom någon db eller txt fil? heppåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Funkar PAHUD till eurobet? Får ett felmeddelande att jag inte kan importera händer till databasen, finna inga händer eller nåt sånt säger den. Spelar på eurobet. Ok upptäckte nu att varje gång jag går in på ett bord kryssas statistikboxen ur...varför gör den så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Vet inte om det ska vara såhär men då jag startar Auto-import Prima/Ladbrokes HHs (har ca 5st klienter) och trycker på Force Read From Database så börjar den importera en massa händer och sedan kommer det meddelande upp "Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported." Någon som vet hur man fixar till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Finns det någon snäll forumit som skulle kunna förklara hur man får PT och PAHUD att fungera för microgaming? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Enligt klienten har jag spelat 12 000... När jag konverterar med HHconverter så kommer bara 9 000 händer med.. Vad beror detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Finns det någon snäll forumit som skulle kunna förklara hur man får PT och PAHUD att fungera för microgaming? Mitt funkade direkt, ställ in din ace så du har den markerad för din microgaming site bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vart sparas settings i pokertracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 PT fungerade utmärkt igår. Nu stängs det ner så fort jag öppnar en databas. Skapar jag en ny och importerar nån hh så blir det fel direkt. Felmeddelandet säger följande: AppName: ptrack2.exe AppVer: 7.0.3.10312 ModName: expsrv.dll ModVer: 6.0.72.9589 Offset: 000440bd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Jag hörde med killarna på pokertracker forumet och dom sa att man skulle ta en kopia på ptrack2.mdb som ligger i pokertracker mappen,sedan var det bara att formatera om och hämta hem programmet installera det igen, och maila in den nya licens koden som man får under help i programmet (under förutsättning att man har en laglig version) så får man en ny licens kod, och sedan lägga in ptrack2.mdb i mappen igen så har du allt där..Mvh Tompa PS: Gjorde detta förra veckan och det funkade klockrent Kan jag göra det samma när jag vill flytta min databas till en ny dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts