Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad
6 minuter sedan, säger kukbajs :

Jo, tycker också han spelar den dåligt. Eftersom jag nyss hade kommit till bordet visste jag inte om GalnaAnlag var i tiltmode eller ej. Är han i tiltmode kan han ha vad som helst. Men har också märkt att han bara degar ofta med sina AA/KK, i och för sig gör han ju samma när han tiltar med any two. Det är väl bara UL. Ska kötta på idag i alla fall och se om det vänder.

Jag ville inte att fienden skulle folda QJs-handen, jag ville ha in mycket pengar i potten.

Jag hade nog foldat pushen från honom, eftersom du inte visste om han var tiltat eller ej, är han inte tiltat pushar han inte sämre än QQ/AK

Postad
19 timmar sedan, säger kukbajs :

Fuck, har tydligen skola imorgon ändå. Upp 06 imorgon ... Då får det fan räcka med två timmar spelade. Blev nog i alla fall +350. En joggingtur och sen sängen! 😃 

Då kan du ju se fram emot att spela efter skolan. ;)

Postad (redigerade)
6 timmar sedan, säger Queen of Hearts :

Då kan du ju se fram emot att spela efter skolan. ;)

Ajo, så är det ju. Välkommen till forumet btw! (=

Somnade efter plögget och måste upp tidigt imorgon med, så det blev bara en session. Fint plöss dock!

fintplss.thumb.png.c75bcaad595c3a3a3090d0648672d0ac.png

Tycker jag har spelat rätt bra lately. Denna månad kommer garanterat inte bli lika kass som förra. Det enda som saknas är väl volym. Spelat mycket mindre än vad jag brukar so far. Bara spelat 30 timmar. 86,2 kr i timmen! 🙂

Faaan vad GalnaAnlag och MissatDrag grindar. De sitter alltid vid borden när jag loggar in. Fattar inte hur det känns värt att spela massvis av timmar när man förlorar. De kan ju se sin statistik. Men de tycker kanske bara att det är ett kul spel och har deg så det räcker, till skillnad från en annan som är fattig som en katt på Colosseum.

Ska i alla fall få in åtta timmar över helgen. ;) Pöss pöss

Redigerad av kukbajs