kukbajs Postad Måndag kl 13:19 Författare Rapport Postad Måndag kl 13:19 Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Citera
Lobo Postad Måndag kl 13:57 Rapport Postad Måndag kl 13:57 29 minuter sedan, säger kukbajs : Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Du ska inte betfolda på turn mot den höjningen i alla fall. Jag gillar folden på river mot den linjen Villain tog. Har han dessutom hög fold to c-bet, så blir det ännu tydligare eftersom de spelarna sällan hittar på en massa hyss. 1 Citera
KlonkSteve Postad Måndag kl 15:22 Rapport Postad Måndag kl 15:22 1 timme sedan, säger kukbajs : Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Wp wp, mtp nivån, att folk kommer va rätt slaskiga pre och post, gillar jag ditt spel. Tycker bet är obligatorisk på turn, och vs raise size måste vi ju syna. River är obligatorisk fold, syn där tror jag är stort misstag. Vs en större size på turn vill jag dock vika. 1 Citera
kukbajs Postad Måndag kl 17:01 Författare Rapport Postad Måndag kl 17:01 Fienden spelar 25/14/6 Citera
soldado9 Postad Måndag kl 19:13 Rapport Postad Måndag kl 19:13 2 timmar sedan, säger kukbajs : Fienden spelar 25/14/6 Blir ännu tydligen då att det är en snapfold river 1 Citera
Bryggkaffe Postad Måndag kl 19:18 Rapport Postad Måndag kl 19:18 Vadå MrGrabber55 och Radiantgiant55 1 Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Varit så jefla osugen på att spela, spelade ingenting igår, men idag gick flöt det på relativt bra. +380,05 kr på två timmar. Enda handen jag var lite osäker på är denna. Fienden spelar 32/25/13 och 55% fold to 3b. Jag har antecknat "viker aldrig 3b mot oss". I vanliga fall beter jag ´bara turn, men tänkte att han kommer ha så mycket luft här, så jag checkade tbk ... Man kan väl inte vika river? Ska jag c/r turn? Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 46 minuter sedan, säger kukbajs : Varit så jefla osugen på att spela, spelade ingenting igår, men idag gick flöt det på relativt bra. +380,05 kr på två timmar. Enda handen jag var lite osäker på är denna. Fienden spelar 32/25/13 och 55% fold to 3b. Jag har antecknat "viker aldrig 3b mot oss". I vanliga fall beter jag ´bara turn, men tänkte att han kommer ha så mycket luft här, så jag checkade tbk ... Man kan väl inte vika river? Ska jag c/r turn? Han kommer väl att folda alla sämre händer om du checkraisar på turn, så jag hade gjort som vanligt, dvs bettat ut på turn. Han kommer väl checka ofta bakom på river med pockets? Jag hade nog synat river som spelat. Sen hade jag blivit förbannad.😡 Citera
KlonkSteve Postad 57 minuter sedan Rapport Postad 57 minuter sedan 58 minuter sedan, säger kukbajs : Varit så jefla osugen på att spela, spelade ingenting igår, men idag gick flöt det på relativt bra. +380,05 kr på två timmar. Enda handen jag var lite osäker på är denna. Fienden spelar 32/25/13 och 55% fold to 3b. Jag har antecknat "viker aldrig 3b mot oss". I vanliga fall beter jag ´bara turn, men tänkte att han kommer ha så mycket luft här, så jag checkade tbk ... Man kan väl inte vika river? Ska jag c/r turn? Jag är ju pissdålig på både NL och HU så min kommentar gör väl mer skadan nytta 😅 men tänker så här: Mtp att det är HU bör rangerna till flop vara väldigt breda, och din CB size borde göra att han är väldigt bred på turn också. Speciellt mtp brädans textur. När du då checkar och öppnar dörren för honom att börja bluffa äre bara att spänna ihop skinkorna och se glad ut och syna ner. Gissar att vi mår rätt bra här on average, trots att flushen sitter. Citera
Recommended Posts