kukbajs Postad 21 timmar sedan Författare Rapport Postad 21 timmar sedan 550 kr i BR. Blir så jävla ägd. Har ingen aning om hur fan jag gjorde förut när jag vann. Jag måste fan börja sälja typ allt jag äger. Inte för att det är mycket. Citera
kukbajs Postad 21 timmar sedan Författare Rapport Postad 21 timmar sedan Jag är ju fan för dålig asså Citera
z4muz Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 16 timmar sedan, säger MrTshabalala : Hur får du pokertracker att lira med Svs? Suttit hela förmiddagen och försökt hitta händerna att importera utan resultat.. Låter som du inte har kryssat i SvS klienten att spara handhistorik under "settings"? Citera
Babushka1 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Den 2026-04-06 kl 09:44, säger ShipThat$$ : Kliv upp en nivå och spela fyra bord, skulle nog drastiskt dra ner åtminstone tilt och högst troligt även höja hourly Tiltar du mindre när du åker på coolers ju högre du spelar? 😃 1 Citera
Recommended Posts