kukbajs Postad 19 timmar sedan Författare Rapport Postad 19 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Tror du verkligen Pistol Jimmy kan betfolda på floppen? Du har inte AA och flush är väl ganska långsökt. Har du koll på oddsen? Vet inte hur jag eller PistolJimmy ska spela denna. Kan försöka lista ut det imorgon, är för trött för att kunna tänka, tankarna bryts av som uttorkade kvistar. Citera
Markus8000 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan Vilja bryta lagen och PF omfamnar. Skönt forum. Citera
Lobo Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger kukbajs : Vet inte hur jag eller PistolJimmy ska spela denna. Kan försöka lista ut det imorgon, är för trött för att kunna tänka, tankarna bryts av som uttorkade kvistar. Jag tycker att du spelar den bra på floppen, men det är för sent för pistol Jimmy att dra sig ur, han har enkelt rätt odds att syna. Du valde att bara 4betssyna pre. Jag vet inte om det kan vara aktuellt att folda mot hans 4bet, eller om det är mer rätt att 5betspusha. Effektivt var det bara 117BB i stackarna, och du blockar ju ess och kungar. Du får kanske in det dåligt mot hans 4betsrange från UTG? Redigerad 17 timmar sedan av Lobo Citera
brusig1 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan Han behöver ha 27% equity eller ngt i KK handen lol. Varför shovear du ens om du inte tycker han ska gå broke lol Citera
Lobo Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 12 timmar sedan, säger kukbajs : Som ni kanske redan har listat ut har det gått fett segt idag med. Fick i alla fall avsluta med att stacka GalnaAnlag. Det är alltid lika roligt. Plössade typ två inköp till slut. Nya tag imorrn. 🙂 Saggezza sitter alltid och kokar under handens gång när han inte deltar och har foldat en stark hand, störigt som fan. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Saggezza sitter alltid och kokar under handens gång när han inte deltar och har foldat en stark hand, störigt som fan. Sitter och kokar? Vad menas med det? Han får gärna sitta vid mitt bord i alla fall. Jag skulle inte ens kunna suga sådär mycket, även om jag gick in för det. Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 43 minuter sedan, säger kukbajs : Sitter och kokar? Vad menas med det? Han får gärna sitta vid mitt bord i alla fall. Jag skulle inte ens kunna suga sådär mycket, även om jag gick in för det. Han delger information med emojier trots att han inte deltar i handen. Igår, på brädan JJ6, skickade han en arg emoji. Jag förstod direkt att han hade ett J, och efter handen visade han det också. Han gör dock likadant mot alla. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Satan vilken jävla nitfest det var den här tiden på dygnet. Har inte folk fått lön? Var ett tag sedan jag spelade såhär tidigt. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Just nu, säger Lobo : Han delger information med emojier trots att han inte deltar i handen. Igår, på brädan JJ6, skickade han en arg emoji. Jag förstod direkt att han hade ett J, och efter handen visade han det också. Han gör dock likadant mot alla. Jaha, jag har nog emojis avstängda, för har aldrig sett något dylikt. Jag tiltvisar ibland kort, när jag blir utdragen eller vet att jag har blivit utdragen. Citera
Recommended Posts