kukbajs Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 1 timme sedan, säger killerwolf2 : så man kan säga du har ätit av hela hotellfrukosten men numera går du specifikt bara på brie ost och kaffe Haha, lite så, kanske. Asså tram känns ändå enormt bra för mig, vissa gillar det ej. Det är ett visst enzym som man har olika mycket av i kroppen som gör att man bryter ner det bättre eller sämre. Jag lär ha mycket av det enzymet, för tram-ruset känns fan bättre än heroin. Vissa hatar det. + jag blir liksom pigg och glad. Sitter aldrig och noddar eller något sådant (är iofs också najs). Så tram och blå, är kanske typ nygräddade våfflor och för varmt vatten typ. För mig. Citera
Lobo Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 4 timmar sedan, säger kukbajs : Det är en toleransfråga som i längden är en ekonomisk fråga, för mig. En vanlig människa hade nog haft stor chans att gjort sig rätt så illa av det jag tog igår, lade till säkert tre blå sen. Var inte bara det jag skrev på kvällen, för tog under hela dagen också. Men liksom jag känner knappt någonting nu, om jag tar en normal dos. Hur kul är det? Hade pengarna funnits hade jag gått över till tyngre opisar (det är så här det brukar vara att folk börjar med heroin, man har kanske några stopp emellan på oxycontin och morfin först). Sen har man ju ofta olika drogklasser som man föredrar. Jag var ju tjackis väldigt länge, innan jag hela tiden flippade på det. För mig är det neråt som gäller nu. För nojig person för att klara psykadelika. MDMA-klarar jag fortfarande, men det var ett bra jävla tag sen (man vill ju ha någon go flickan att krama då). Röka klarar jag fortfarande, men bara hemma. Sen håller sig vissa sig bara till samma drog, men de är sällan dagliga brukare eller kick-sökare och/eller ökar doserna hela tiden för att känna samma sak som i början (exakt samma som första gången blir det ju aldrig). Cannabis kan man hålla på med väääldigt länge, innan toleransen går upp. Opisar (opiater/opioider är verkligen inte så, inte heller benso eller sprit). Pöss pöss, ska till skolan, önska mig lycka till fyra blå kvar. Sen är det helvetets rövhål. Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag gillar inte riktigt det jag läser. Tänker du inte ibland på vad som skulle hända om något gick väldigt fel, och hur det skulle påverka folk runt dig? Jag har fått uppfattningen att heroin, särskilt om man injicerar, är bland det svåraste som finns att sluta med. Själv skulle jag ha väldigt svårt att sluta med koffein - det är livskvalitet för mig. En annan sak jag funderat på. De gånger vi suttit vid samma bord har du aldrig gjort några större misstag. Hur kan du spela perfekt poker med massa droger i kroppen? Förr kunde man ju spela lite alkoholberusad, och då såg AT likadan ut som AK. Citera
Folke Rosvall Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Själv skulle jag ha väldigt svårt att sluta med koffein - det är livskvalitet för mig. För egen del använder jag inte narkotika, jag röker inte och jag dricker inte kaffe eller te. Jag känner inget behov av heroin, nikotin eller koffein. Men ett liv utan choklad skulle nog bli jobbigt ..... 1 Citera
kukbajs Postad 43 minuter sedan Författare Rapport Postad 43 minuter sedan 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : För egen del använder jag inte narkotika, jag röker inte och jag dricker inte kaffe eller te. Jag känner inget behov av heroin, nikotin eller koffein. Men ett liv utan choklad skulle nog bli jobbigt ..... Du är så gullig, Folke! :3 Ha en fin fredagsafton! 🙂 Citera
kukbajs Postad 31 minuter sedan Författare Rapport Postad 31 minuter sedan (redigerade) 5 timmar sedan, säger Lobo : Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag gillar inte riktigt det jag läser. Tänker du inte ibland på vad som skulle hända om något gick väldigt fel, och hur det skulle påverka folk runt dig? Jag har fått uppfattningen att heroin, särskilt om man injicerar, är bland det svåraste som finns att sluta med. Själv skulle jag ha väldigt svårt att sluta med koffein - det är livskvalitet för mig. En annan sak jag funderat på. De gånger vi suttit vid samma bord har du aldrig gjort några större misstag. Hur kan du spela perfekt poker med massa droger i kroppen? Förr kunde man ju spela lite alkoholberusad, och då såg AT likadan ut som AK. Jag har aldrig injicerat heroin. Jag vet på riktigt inte hur man gör. Inte ens försökt med det i och för sig, men det är typ halva poängen. Det känns mest som morfin om man snortar. Röka har jag för dålig teknik för, eldar bara upp för mycket. Heroin omvandlas till morfin, men grejen är att det går igenom hjärnbarriären snabbare och att panga det, ska tydligen vara väldigt euforiskt. Får inte riktigt den kicken när man snortar, men nog fan mår man bra. I början låg man ju bara på soffan och dreglade, men tror mina opiatreceptorer är för fuckade för att det någonsin ska bli så på någon opis. Jag blev glad, pigg/energisk (inte på ett koksat eller tjackit sätt), man har bara inga problem och allt är toppen, typ. Trevlig, rolig. Så känns tram också för mig, utom de ggr jag krampat på det då lolol. Ingen märker det överhuvudtaget. Jag känner mig mer normal påverkad än nykter. Är väl därför jag spelar ok. Ragear mindre, för man mår redan bra. Tjack funkade ju bra i början, men sen gjorde det mig heeelt vårdslös och fick mig att cp-skotta eller aldrig ge upp och acceptera en förlorande session och bara förstörde allt ännu mer, om ni minns från min förra db. Röka funkar också bra. Sprit med. Enda jag någonsin injicerat är tjack och benso, inte så stor skillnad kontra riskerna. Va random pundare som ”hjälpte mig”. Fått morfin injicerat på sjukan massa gånger, men inte känt av det alls, de sket fullständigt i att jag försökte förklara att 60mg morfin inte gör ett piss för mig, jag tar minst 200mg om jag ska må lite bra. Dra åt helvete vad taskiga dem är. Aldrig haft så ont i hela mitt liv som vid knäet, munnen och när jag fick sy 26 stygn i handen i somras (ej krampanfall). Redigerad 25 minuter sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 18 minuter sedan Författare Rapport Postad 18 minuter sedan Inte spelat pokerus nykter öht, bortsett från lite i början av denna db. Citera
Folke Rosvall Postad 10 minuter sedan Rapport Postad 10 minuter sedan 33 minuter sedan, säger kukbajs : Du är så gullig, Folke! :3 Ha en fin fredagsafton! 🙂 Tackar, tackar! Detsamma! 😊 Citera
Recommended Posts