soldado9 Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan (redigerade) Tar vi 3 djupa och andas… 😀Du får min egen tilt att kännas som det mjäkigaste filet någonsin i jämförelse Redigerad 20 timmar sedan av soldado9 Ty Citera
Lobo Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 15 timmar sedan, säger kukbajs : Det är bara check fold flopp? Hälften av rullen borta, får spela /0,2 nu Haha.. Det var en jävla spot. Låt Villain göra jobbet genom att check-syna både flopp och turn, särskilt när du tror att du ligger under, då blir ditt misstag mindre. AQ, KK och 99 skulle kunna finnas och folk blir lätt nervösa när det blir större potter. Om du foldar har du förlorat 24bb, men glöm då inte att titta på din SPR, vilket talar emot en fold. Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan 10 timmar sedan, säger soldado9 : Tar vi 3 djupa och andas… 😀Du får min egen tilt att kännas som det mjäkigaste filet någonsin i jämförelse Det där var ju ingenting?! Snuten kom inte ens och ville kolla om det pågick ett slagsmål. Citera
Markus8000 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 3 timmar sedan, säger kukbajs : Det där var ju ingenting?! Snuten kom inte ens och ville kolla om det pågick ett slagsmål. Har du sett ”Jakten” på SVT? Kanske skulle ge lite perspektiv på att gorma över en fisk över pengar som vanligt folk lägger på en lunch. 1 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Har du sett ”Jakten” på SVT? Kanske skulle ge lite perspektiv på att gorma över en fisk över pengar som vanligt folk lägger på en lunch. Haha, kanske borde. Men det är inte lite pengar för mig. Får man 8k/mån och spenderar 10h/dag med utbildning och pendling ... och lägg där till ett ganska eskalerande tramadol- och bensoberoende, så är jag ganska beroende för att MINST få in 5k/mån från detta. Börjar bra idag igen, med -200 kr på en timme ... När fan senast floppade man ett set och bara vann? Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Föredrar att inte sälja mitt rövhål, men min röv är rätt seksig, så PM:a om ni är intresserade. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Ragequit på -382 kr efter en timme och fem minuter. Fattar inte vad jag gör annorlunda asså. Ner på /0,2 igen då. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Måste verkligen lära mig att inte torska ALLT i första sessionen asså Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Måste nog ha mer IRL-pengar för att kunna spela, går alltid svinbra i början av månaden. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Vad trodde han att jag skulle ha? Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 42 minuter sedan, säger kukbajs : Haha, kanske borde. Men det är inte lite pengar för mig. Får man 8k/mån och spenderar 10h/dag med utbildning och pendling ... och lägg där till ett ganska eskalerande tramadol- och bensoberoende, så är jag ganska beroende för att MINST få in 5k/mån från detta. Börjar bra idag igen, med -200 kr på en timme ... När fan senast floppade man ett set och bara vann? Aha ok. Trodde för ett ögonblick att du själv kunde styra. Mitt misstag. 1 Citera
Recommended Posts