Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
7 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

ATG påstår i sin reklam att dom är "störst på fotbollsbetting i Sverige".

Svenska Spel och dess företrädare Tipstjänst har hållit på i snart 100 år. ATG har sysslat med fotboll i drygt sju år. Är det verkligen möjligt att ATG är störst?

4 timmar sedan, säger Ola Brandborn :

Jag reagerade också på det, med samma fråga.

ATG
LeoVegas (dvs Expekt m.fl)
Svenska Spel

Är jag rätt säker rankningen är i Sverige, eller den var det iallafall när det kommer till sportsbetting. Omsättning exkluderat poolspel. 

Postad
18 minuter sedan, säger minibiff :

ATG
LeoVegas (dvs Expekt m.fl)
Svenska Spel

Är jag rätt säker rankningen är i Sverige, eller den var det iallafall när det kommer till sportsbetting. Omsättning exkluderat poolspel. 

Varifrån kommer uppgifterna?

Postad (redigerade)

Det är sannolikt den enskilt viktigaste matchen som spelarna kommer spela hittills. Varenda närkamp kommer göra skillnad. Bästa läget för dessa män att göra sitt livs insats. Jag hade gett en arm eller ben för den chansen.

Jag tror på strategin att ligga lågt och smälla iväg hårda passningar mot Isak. Tyckte han såg så sjukt vass ut mot Tunisien. Hela tiden redo i djupled och väl rättvänd är han så duktig. 

Ju närmare vi kommer matchstart, desto värre är det. Inte längre kul utan bara lidelse. Nu är det bara skicka bästa energin från Sverige till USA.

Redigering: det är ju fullt möjligt vi inte lever för att få se samma läge igen

Redigerad av Markus8000
Postad

Hien har förlorat varje närkamp hittills. Så sjukt svagt. Petter Hansson hade aldrig, aldrig släppt in första målet. Han kunde knappt slå en bredsida men han var back och kunde försvara målet.