Folke Rosvall Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan (redigerade) 24 minuter sedan, säger Markus8000 : 58 är respektingivande Folke. Väldigt kul du kämpar på här ❤️ Tack. Det vore kul om Sverige kunde komma långt i årets VM, men ända till finalen har man svårt att tro på. Det är ju 48 lag totalt i år, nytt rekord. Det var lättare förr i tiden. 1958 blir svårt att slå. Redigerad 7 timmar sedan av Folke Rosvall Citera
Markus8000 Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Tack. Det vore kul om Sverige kunde komma långt i årets VM, men ända till finalen har man svårt att tro på. Det är ju 48 lag totalt i år, nytt rekord. Det var lättare förr i tiden. 1958 blir svårt att slå. Jag har försökt hitta vm-låten från 58 men gått bet. Låten som gick varm 94 var denna: Citera
Folke Rosvall Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 46 minuter sedan, säger Markus8000 : Jag har försökt hitta vm-låten från 58 men gått bet. Det kanske inte fanns någon VM-låt 1958. Citera
Markus8000 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 50 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Det kanske inte fanns någon VM-låt 1958. Skulle säga din analys stämmer. Det finns en spellista som heter Fotbolls VM på Spotify. Tycker vi i denna tråd ska bygga stämning. Låten som jag inleder med är: 1 Citera
Recommended Posts