Gå till innehåll

Tankar och reflektioner från Soldado9


soldado9

Recommended Posts

4 minuter sedan, säger soldado9 :

Vad gör solvern idenna spot? spelar jag den här rätt #streetpokerskolan3.0

När jag körde handen i Piosolver så började det snart ryka från hårddisken. Måste nog googla hur man släcker en elbrand...

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger Lundin89 :

48 inlägg raderade, det är emot forumreglerna att spekulera kring svenska spelaralias. Detta gäller både PF och pokersajter. Ruoxuan får en vecka att tänka över sitt beteende. Höj nivån.

/mod

SvenskaSpel tar ju inget ansvar för fusk så detta var ju de mest intressanta man har läst så tycker de vad synd! 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Yxel :

Good job!

Jag är ungefär där du var efter 35000 händer. :)

Hur ser nivåspridningen ut? Och hur bra har det gått på de olika? Om du vill visa alltså, annars är det ok ändå

Ty sir! Mestadels /2. Men har även tagit nåt skott på /50 😂

 

på /2 är det ju slakt. /5 är dom bästa regsen aningen bättre skulle jag säga. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

En GUbbevila sen bara på ett igen. Nä nu blir det kneg 4 dar sen kliver man på långledigt ddå jävlarT blir det att ladda på flakvis med monstervit, gula blend och rödpang så man kan smälla in lite volym i oktober också. Målet är 200h spel och 0h PIOsolver

"move up in stakes where they will respect your raises" Trippel ba "-HOLD MY BEEER!! "


Har hittat en linje för maximal exploit mot gullegrisen Latex (OBS PATENTTT! )

Sen ska jag skryta lite över mig själv och volymen man lyckats få in från 1sept med en decent winrate trots att man blir kallad bajsreg till höger och vänster av eliten :D Något måste man ju lyckas med ändå? 

TrippelFloat.png.c92b5016e6bbb4a6c65ab9ac7412a348.pnglatexexpliout.png.6b642df35bd3bf048e7fa21d8637c571.png

 

 

 

Septembbber.png

Redigerad av soldado9
sasfgh
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger KINGVON :

Slakt! topprestation av en medelålders bajsreg ,helt klart! Lite slö volym bara, men när du jobbat en del får den också godkänt!

såg det blev ett par händer mer än 115k för mig nyss, inte velat kolla innan 😂

medelålders.png

Ty sir! Jag är lite för schlööö och gammal i gamet för att lyckas rulla 16bord men du krossar ju min volym med råge. Brb ska ut och knäcka båtbenet eller dyl så man får sitta hemma på heltid och dricka Arboga och grinda micros😍

hoppas bara man inte tiltar eliten nu när man visar att det går att slå vissas winrate trots 0 timmar i labbet 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger soldado9 :

Ty sir! Jag är lite för schlööö och gammal i gamet för att lyckas rulla 16bord men du krossar ju min volym med råge. Brb ska ut och knäcka båtbenet eller dyl så man får sitta hemma på heltid och dricka Arboga och grinda micros😍

hoppas bara man inte tiltar eliten nu när man visar att det går att slå vissas winrate trots 0 timmar i labbet 

Tror du underskattar hur mkt det kostar att missa 8% checkfrekvens med A7 ruter på QJ238-brädor med spader-blocker på Damen

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...