Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag öppnade jag konto på Bet365 och gjorde en insättning.

När jag sedan ska logga in för första gången kommer det upp en ruta med rubiken "Verify Your Prima Poker Alias on this Room".

Då slår det mig. För kanske ett halvår sedan registrerade en vän ett konto på Expekt åt sig själv på min dator.

 

Hur ska jag nu bära mig åt? Kan jag sätta mig vid en dator som inte haft någon pokerklient installerad någon gång och logga in första gången där och sedan kunna spela från denna datorn utan problem?

 

Kan jag be mig vän skriva in sin Verification Code och bara spela som inget hänt? Vad skulle det få för konsekvenser för mitt konto? Personuppgifterna är inte samma.

 

Tacksam för snabbt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag öppnade jag konto på Bet365 och gjorde en insättning.

När jag sedan ska logga in för första gången kommer det upp en ruta med rubiken "Verify Your Prima Poker Alias on this Room".

Då slår det mig. För kanske ett halvår sedan registrerade en vän ett konto på Expekt åt sig själv på min dator.

 

Hur ska jag nu bära mig åt? Kan jag sätta mig vid en dator som inte haft någon pokerklient installerad någon gång och logga in första gången där och sedan kunna spela från denna datorn utan problem?

 

Det spelar ingen roll om datorn är "ren". Jag tror att Prima går på den e-post som man använder, dvs. du reggade konto på en annan sajt med en viss e-post och nu reggar du konto på bet365 med samma e-post.

 

Se till att få tag i aktiveringskoden till Prima som du fick från Expekt och använd den.

 

Kör inte med flera olika alias på Prima! Att regga sig på olika sajter inom Prima är helt OK, men använd inte flera olika alias utan använd den aktiveringskod som du fick första gången du reggade dig på Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag öppnade jag konto på Bet365 och gjorde en insättning.

När jag sedan ska logga in för första gången kommer det upp en ruta med rubiken "Verify Your Prima Poker Alias on this Room".

Då slår det mig. För kanske ett halvår sedan registrerade en vän ett konto på Expekt åt sig själv på min dator.

 

Hur ska jag nu bära mig åt? Kan jag sätta mig vid en dator som inte haft någon pokerklient installerad någon gång och logga in första gången där och sedan kunna spela från denna datorn utan problem?

 

Kan jag be mig vän skriva in sin Verification Code och bara spela som inget hänt? Vad skulle det få för konsekvenser för mitt konto? Personuppgifterna är inte samma.

 

Tacksam för snabbt svar.

 

 

skicka ett mail till expekt och fråga om din kod

så fixar dom det ( tar ca 24 timmar ) iaf för mig.

 

så får du koden så dunkar du in det i bet356 client.. så har du samma alias på bet356 som du har på expekt.. gjorde detta för ca 5 dagar sen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Vill bara berömma bet365 lite till för den ENORMT bra servicen. Tänkte registrera mig idag för att vara med i den stora 20000$ frirullen och det vart lite strul så jag skickar ett mail till supporten, 50 min senare Ringer de till mig och guidar mig igenom vad jag gjorde fel så jag hinner precis till frirullen. Riktigt bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
mailade supporten fick svar på norska tror jag

ngn som kan översätta?

Beklager, det är en liten sak vi må ha fikset.

Vi mangler tall for en av dagene i Mai enda.

ellers skulle jeg gjort det ASAP.

 

:roll:

 

Beklagar, men det är en grej vi måste fixa.

Vi saknar nummer från en av dagarna i maj fortfarande

annars skulle jag gjort det så fort som möjligt.

 

 

EDIT: oj.. 1 månad o 10 dagar för svar.. snabbt nog? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som inte kan logga in på bet365 efter den där krashen igår? Får efter några sekunders "Connecting to Server..." meddelandet "Error Connecting, retrying..." i all evighet.

Och ja, jag har provat att avinstallera och installera om.

 

Det fungerar bra för mig.

 

Okej, tack. Får ringa supporten igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt risigt öppnade ett konto hos bet365 idag.

 

För över pengar till bet365 med Neteller.

 

Sen så har de nån alias verification med ett Alias som jag aldrig skrivit in på just denna sajt som poppar upp men som jag använt på andra microgaming sajter. Nu frågar den plötsligt en security fråga som jag aldrig gett nått svar på och som inte fanns med i registreringen "First Company Worked For" sen finns alternativet att bet365 ska skicka ett Alias Verification Mail men det mailet kommer aldrig fram och det har inte fastnat i spam mail eller nått liknande heller för jag fick ett välkomst brev från dem. Har försökt få tag på nån på supporten men de svarar inte.

 

Sen verkar de ha låst deras hemsida så man kan inte göra en withdrawal klickar man på withdrawal knappen på hemsidan händer ingenting.

 

Edit: Det har ordnat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag skrev ett elakt mejl och då sa de att man måste vänta 48h timmar innan man kan ta ut pengarna vilket verkar drygt. Samt att man måste gå in på sitt Neteller konto och göra en transfer from a merchant med en viss kod för att få in sina pengar på kontot.

 

Frågan är ju om inte jag nu måste betala för överföringen och det är därför Bet365 använder det något krångliga sätt att överföra pengar tillbaka till Neteller kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte göra en withdrawal från Neteller konto på Bet365 får nu följande meddelande

 

 

"The payment method you have used to fund your account cannot be used for online withdrawals."

 

Så här svarade de på supporten idag till mig.

 

Log into your Neteller account.

 

* Click on the 'transfer' with a merchant (transfers to/from merchants).

 

* Enter the merchant transfer code which is BET34725 (in the white box).

 

* Then select to transfer funds 'from a merchant'. (This is displayed in blue underlined text).

 

* Enter the amount you wish to withdraw and your bet365 username in the merchant account ID box.

 

* Select make transfer.

 

* We will then complete the transfer for you.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...