Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

första gången jag sätter in deg på den här sidan. jag undrar om merchant transfer coden BET34725 är tillgänglig för alla, eller måste jag maila dem när jag gör ett uttag?

 

Den är tillgänglig för alla. Bara att köra så det ryker.

 

tror den bara fungerar om man har USD som neteller valuta och USD som bet365 valuta.

 

Annars är det mejlande till support som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan någon berätta för mig hur deras bonusutbetalningar funkar? Jag har spelat på sajten tidigare. Så igår fick jag ett mail som lovade $100 dollar om jag spelade 500 rejkade händer under november. Jag kunde inte låta bli att sätta in lite pengar och spela.

 

Får man bonusen i en klumpsumma då man spelat alla händerna eller ger de ut $10 i stöten? Jag hittar ingen funktion där jag kan se bonusstatus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon berätta för mig hur deras bonusutbetalningar funkar? Jag har spelat på sajten tidigare. Så igår fick jag ett mail som lovade $100 dollar om jag spelade 500 rejkade händer under november. Jag kunde inte låta bli att sätta in lite pengar och spela.

 

Får man bonusen i en klumpsumma då man spelat alla händerna eller ger de ut $10 i stöten? Jag hittar ingen funktion där jag kan se bonusstatus.

 

man måste maila dem om bonusen. Det kan man göra när man spelat alla händer eller efter var 50:e hand om så önskas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte hur sign-up-bonusen ser ut på deras sida, nån som har koll på läget?

 

Detta fick jag på e-posten, trots att jag är gammal spelare.

 

Dear XXXXXXX,

 

Make November a month to remember by grabbing up to $150 in free chips – simply by playing at bet365poker.

 

We’ve rolled two brilliant promotions together…

 

1) Free $50 Chip for New Players

2) Free $100 Bonus Chips in November

 

…and you can qualify for both offers!

 

Getting started and racking up the free chips is easy. To collect the first $10 of free chips, take the below steps:

 

1) Download our free bet365poker software in minutes

2) Log in with your bet365 username and password

3) Purchase at least $50 in poker chips

4) Play poker to at least $50 in total stakes (you can track this using Playcheck)

 

Once you’ve played 50 qualifying raked hands, simply email support@customerservices365.com and your poker balance will be credited with $10.

 

Now you’ve got the ball rolling, play another 50 qualifying raked hands and we’ll credit another $10 to your poker balance. We’ll keep paying as you continue playing right up to $150 worth of free poker chips if you manage 750 qualifying raked hands in November!

 

There’s never been a better time to get started at bet365poker thanks to this 2-for1 promotion. Why not start playing today – there’s $150 in free chips at bet365poker with your name on it!

 

 

The team at bet365poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag kollar raked hands på last 24 hours får jag 55st men när jag istället anger ett specifikt intervall får jag bara 24 st. Räknar de inte samma eller? Vilket räknas mot bonusen?

 

Räknarna lider av en hel del lagg. Dessutom uppdateras de inte samtidigt så om du nyss (inom de senaste 12 timmarna iaf) spelat är det "normalt" att du får olika resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska sätta in pengar på bet365 imorgon men jag har lite frågor:

 

Tänkte uttnyttja november bonusen

 

"We’ve rolled two brilliant promotions together…

 

1) Free $50 Chip for New Players

2) Free $100 Bonus Chips in November

 

…and you can qualify for both offers! "

 

behöver man någon kod för att änvända dom ?

 

Sen undrar jag om dom har bra utbetalningsmöjligheter ? bankwire eller till visa ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

November-bonusen gäller väl bara om man spelar på 0.5/1-nivån eller högre?

 

Tänkte sätta in på Ny spelare-bonus så jag läste på lite. för ny spelare är det ingen gräns, men för novemberbonusen på $100 är det minst 05-1NL eller 1-2 FL som gäller

 

Föresten. läste att det var lite strul med neteller.. Hur funkar det nu? Kan man både sätta in och ta ut med neteller? Är det avgift för uttag? Måste man scanna personbevis etc för att sätta in? verkar lite jobbigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sega är dem egentligen med att betala ut bonusar på BET365?

 

Fixade båda bonusarna iförgår och mailade och sa att jag va klar med bonusarna. Inget hände och inga bonus pengar. Så mailade dem i förmiddags igen, men inga svar och inga pengar.

 

Så nu har jag mailat den engelska supporten och ser om dem kan svara eller ge mig bonusarna. Annars får jag väll kontakta dem via telefon imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker utbetalningarna av bonusar har varit väldigt snabba. Mailade i förrgår om signupbonusen och fick svar och bonus efter 1h30min. Igår mailade jag om novemberbonusen och då tog det 3h innan jag fick ett mail tillbaka plus bonusen.

 

Fast nu jinxar jag kanske till det. Har precis mailat in om decemberbonusen.

EDIT: Tredje bonusen tog lite längre tid. Fick vänta på den i 1 och 1/2 dygn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tidigare haft/har konto på Expekt. Nu tänkte jag signa upp på Bet365. Det jag funderar på är om jag måste skriva i min PRIMA verificationcode som jag fick när jag signade upp på Expekt för nåt år sen. Detta med tanke på att Expekt inte längre tillhör Prima.

 

ja hadde samma fråga ,,,, det visade sig att det gick bra at använda koden så får du samma namn..

jag valde att byta namn och det funkade ochså... men om du väljer att byta namn så är det bäst att fråga dom först så det inte blir några problem.

 

ville byta namn på expekt , så att jag hadde samma namn på alla poker siter men fick inte... typiskt expekt ,,, Jxxxlar

 

jag vet inte om jag har rätt här men ,,,, är inte bet365 bästa prima siten att joina om man är svensk?? iom att den är driven inom eu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...