Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Om frågan gäller feb.erbjudandet är svaret: Ja!

 

"Februarierbjudandet startar den 1 februari kl.01.00 CET, så var med redan från början! Notera att du behöver spela på minst $0.50/$1.00 bord ($1/$2 för Fixed Limit) för att få dina kvalificerade raked hands. För var 50e kvalificerande Raked Hands är du berättigad till $5 i pokermarker"

 

Jag har heller aldrig haft några problem med bet365, fått ut mina bonusar, och utbetalningarna till visa har alltid varit snabba.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om frågan gäller feb.erbjudandet är svaret: Ja!

 

"Februarierbjudandet startar den 1 februari kl.01.00 CET, så var med redan från början! Notera att du behöver spela på minst $0.50/$1.00 bord ($1/$2 för Fixed Limit) för att få dina kvalificerade raked hands. För var 50e kvalificerande Raked Hands är du berättigad till $5 i pokermarker"

 

Jag har heller aldrig haft några problem med bet365, fått ut mina bonusar, och utbetalningarna till visa har alltid varit snabba.

 

Kollade på bet365.com nu och det verkar som att signup-bonusen på $100 är förlängd till 30:e april. Däremot står det inget om att man måste spela $1/$2 för fixed limit. Pratar du om någon annan bonus?

 

Skulle vilja ta dem, men spelar bara 0.5/1.

 

EDIT: Såg nu att det 1/2 gällde en reload-bonus och inte signup-bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Någon som ska lira "månads finalen" på bet365 d.v.s turneringen för dom som spelat 250 raked hands under Mars månad där inköpet är gratis med en pris pott på 30 000$ med max 6 000 deltagande och denna turneringen går av staplen på Söndag 9/4 21:00 svensk tid.

Denna turnering spelas varje månad :D

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Jag ser att Bet365 har speciella BadBeat Jackpot bord (kanske alla Prima siter har).

 

Min fråga är om någon vet om det är högre rake på dom borden?

 

Jag har letat på Bet365's sida men hittar faktiskt inte info om det.

 

Det tas $0.5 mer i rake på BadBeat Jackpot borden.

Det gäller alla Prima-siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att Bet365 har speciella BadBeat Jackpot bord (kanske alla Prima siter har).

 

Min fråga är om någon vet om det är högre rake på dom borden?

 

Jag har letat på Bet365's sida men hittar faktiskt inte info om det.

 

Det tas $0.5 mer i rake på BadBeat Jackpot borden.

Det gäller alla Prima-siter.

 

Tack för infon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande svar gällande uttag till mitt bankonto, glömde fråga vad bic/swift kod är, någon som vet?

 

"Du behöver därför ge oss ditt bankkonto, bankens namn och adress och bankens bic/swift kod när du vill ta ut dina pengar"

 

Saxat från SEB

 

Den som ska skicka pengar till dig från ett annat EU-land behöver känna ditt internationella bankkontonummer (Iban) och SEB:s bankidentifieringskod (Bic)

 

Uppgifterna finns att hitta på din banks sida eller om du ringer dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Vem e aalmost som lirar på prima???

Igår hände något sjukt, vet inte om det var tilt, fylla eller ng annat tragiskt, eller om killen bara är sjukt rik.

 

aalmost gjorde 9 inköp a 10 000 dollar på NL 50/100 6handed. Direkt när han köpt in gick han all in preflop. Han torskade 90 k, bland annat till kris85. Vid ett tillfälle skrev kris i chatten - pick up the phone allmost.

 

Någon som vet vad som hände???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...