Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

kan ju säga att min upplevelse av Bet365 inte har börjat bra.

 

Kan inte äns logga in på sidan, vilket är bra när man skall spela poker..

När jag deposita cashen så stod det att jag satte in det på Sportbetting, när jag med all säkerhet kryssade för Poker.

 

Mer buggad klient får man leta efter, får error i stort sätt hela tiden.

Skrev ett mail till supporten, lyckas jag inte logga in idag så vill jag ha mina stålar tillbaks.

 

fifan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

För att fira lanseringen av bet365 nya pokerklient och för att tacka för din lojalitet har vi krediterat ditt konto med en massiv Bonus på $500. För att lösa in bonusen behöver du bara börja spela på den nya pokerklienten och för varje 365 Meritpoäng du tjänar kommer vi att ge dig $5. Så enkelt är det.

 

Denna bonus motsvarar ca 27% rakeback FL 1/2, med vip-status "4 stjärnor".

 

Gillade deras bonusar på prima men denna nya suger ju. Har inte hunnit bedöma motståndet än men det får banne mig vara rejält löst om det ska vara värt att spela.

 

Jag antar att det finns bättre bonusar på ipoker? Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver PT eller PO som visar "rake paid" på det antal händer du spelat. Om du har över 1000 händer bör det ge en bra fingervisning. Min rakeback blev lite bättre efter lite fler händer. Antar att jag spelade lite löst i början. Ligger runt 34% nu efter drygt 1000 händer. Men den kommer ändå inte i närheten av deras septemberbonus på prima som var typ 75% rakeback.

 

Rakeback%=100x(((TMPN - MPRC)/TMPN)xTotalBonus)/rakepaid

 

TMPN = Total Merit Points needed

MPRC = Merit Points required for completion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att fira lanseringen av bet365 nya pokerklient och för att tacka för din lojalitet har vi krediterat ditt konto med en massiv Bonus på $500. För att lösa in bonusen behöver du bara börja spela på den nya pokerklienten och för varje 365 Meritpoäng du tjänar kommer vi att ge dig $5. Så enkelt är det.

 

Denna bonus motsvarar ca 27% rakeback FL 1/2, med vip-status "4 stjärnor".

 

Gillade deras bonusar på prima men denna nya suger ju. Har inte hunnit bedöma motståndet än men det får banne mig vara rejält löst om det ska vara värt att spela.

 

Jag antar att det finns bättre bonusar på ipoker? Tips?

 

 

Generella bonusarna på I poker är väll 600poäng/5$. Kass bonus med andra ord, ca 20% rakeback. Denna skulle jag tippa på är ca 35% rakeback. Chilipoker har bästa bonusen på I poker skulle jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade 1000 Rounders tokens på mitt konto värt 1000$. Nu har dessa försvunnuit utan förvarning och ersatts med 3 fortnox tokens värda 177$.

 

Mina 870$ på kontot förvandlades även till 550€, va ä detta för jävla växlings kurs eller?

 

Tycker det här liknar ett dåligt skämt, vilket det tyvärr inte lär vara. Nån som har liknande problem efter nätverks bytet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...