Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte svara för pokerdelen, men sports betting-siten har jag inte haft problem med. Maila kundservice och fråga varför... jag vet att de åtminstone vad gäller sb kräver inscannat personbevis.

 

Ok, tack. Alla cashouts görs via sportsbettingsiten precis som expekt och ladbrokes.

Säkert inga problem, men tänkte casha ut till neteller för att sätta in på Stars för bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
är det en bra sida, och i sånna fall, varför?

 

De har en hel del bra freerolls. På lördagar vid 21.00 har de en $5000 freeroll för bara bet365 medlemmar. Då jag var med senast var det ungefär 700 deltagare, vilket ger rätt bra chans för lite stålar om man jämför med många $1000 freeroll med 3k spelare.

När jag signade upp då hade de dessutom en $25000 freeroll för nya spelare.

Vad det gäller cash games så simmar jag dock helst i tryggheten hos de andra fiskarna på pacific ;).

 

@Martemania, jag kommer inte ihåg exakt gången, men det var inga problem att sätta in pengar på neteller från bet365.

 

 

//Neko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag var med senast var det ungefär 700 deltagare, vilket ger rätt bra chans för lite stålar om man jämför med många $1000 freeroll med 3k spelare.

 

1200 deltagare numera...

 

@Martemania, jag kommer inte ihåg exakt gången, men det var inga problem att sätta in pengar på neteller från bet365.

 

Sätta in är inga problem, men cashout måste göras från neteller, dvs man begär transfer från merchant på netellers sida, lite krångligare än normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Martemania, jag kommer inte ihåg exakt gången, men det var inga problem att sätta in pengar på neteller från bet365.

Sätta in är inga problem, men cashout måste göras från neteller, dvs man begär transfer från merchant på netellers sida, lite krångligare än normalt.

 

Gjorde just ett uttag.

Fick detta brev som förklarar hur man gör ett netelleruttag från bet365..

 

Dear Sir

 

Thank you for your e-mail.

 

In order to make a withdrawal, you need to log into your NETeller

account at http://www.neteller.com and request a "Transfer From" a merchant.

 

Our merchant code is BET34725 and the merchant account ID is the

username for your betting account.

 

Bet365 offer 1 free NETeller withdrawal every 28 days, subsequent

withdrawals within this period are charged at $15.

 

 

Mr_Mitac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vg Bet365.com så känns det som att det skulle kunna vara på ngt sätt kopplat till sajten rugby365.com som är en Kapstadenbaserad jävligt het rugbysida, har bestämt för mig att jag sett reklam för bet365 där. Nog för att det står att den är typ Londonbaserad, men det är i princip allting i Sydafrika känns det som, och är det som jag har känslan av att det är så är det solida och seriösa snubbar som står bakom. Men som sagt, jag har bara en stark känsla av det, inget som jag sätter livet i pant på, men loggan är jävligt lika och om det är så så skulle jag inte känna mig mer nervös om jag depositerade ett gäng deg där än nån annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Någon som har några invändingar mot sajten? Jag utgår från att det funkar smidigt att sätta in/ta ut med NETeller numera, eller?

 

Jag undrar också om någon har utnyttjat deras erbjudande om att få $50 för en första insättning på minst $50 och om det finns några motkrav bortsett från rakeade händer. Det verkade som om rakeade händer räknades på vilken limit som helst, stämmer det? Jag hade tänkt spela FL 0.25/0.50.

 

[Qos: gränsen mellan bonussnack och sajtdiskussion är svår att dra; flytta om du vill.]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har några invändingar mot sajten? Jag utgår från att det funkar smidigt att sätta in/ta ut med NETeller numera, eller?

 

Jag undrar också om någon har utnyttjat deras erbjudande om att få $50 för en första insättning på minst $50 och om det finns några motkrav bortsett från rakeade händer. Det verkade som om rakeade händer räknades på vilken limit som helst, stämmer det? Jag hade tänkt spela FL 0.25/0.50.

 

[Qos: gränsen mellan bonussnack och sajtdiskussion är svår att dra; flytta om du vill.]

 

Jag tycker att bet365 har funkat mycket bra, deras support har svarat väldigt snabbt och korrekt på alla frågor jag ställt. NETeller har även det funkat fint.

 

Jag utnyttjade deras bonus, gick väldigt snabbt att få pengarna iaf. Räckte med att omsätta $50 för att få den. Alltså, stoppa in $50 en gång eller $5 tio gånger t.ex. Det är ju något man gör på max en timme även om man spelar microlimit. Vet dock inte om de har nåt krav på rakeade händer för att få ta ut bonusen efteråt.

 

/ Perli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att bet365 har funkat mycket bra, deras support har svarat väldigt snabbt och korrekt på alla frågor jag ställt. NETeller har även det funkat fint.

 

Jag utnyttjade deras bonus, gick väldigt snabbt att få pengarna iaf. Räckte med att omsätta $50 för att få den. Alltså, stoppa in $50 en gång eller $5 tio gånger t.ex. Det är ju något man gör på max en timme även om man spelar microlimit. Vet dock inte om de har nåt krav på rakeade händer för att få ta ut bonusen efteråt.

 

Tack för svaret, det får bli ett test där. Kravet på rakeade händer var 100 stycken och även det lär gå ganska kvickt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har lirat på Gaming Club och jag tycker att den siten för min del har spelat ut sin roll, trots att jag gillr Prima oerhört mycket. Jag regga mig där för att få vara med på SCOOP, och har clearat bonus på flera hundra dollar, för övrigt bör jag tillägga att det är en MYCKET bra site, rekommenderar den varmt.

 

Jag byter för att jag lätt ska kunna ta ut till svenskt bankkonto och kunna ha en rakeback-deal, eftersom Expekt inte har några rakeback-affiliates så blev det bet365, så jag undrar om någon vet hur uttaget till bankkonto fungerar? I 'värsta' fall får jag väll skaffa Debit Card.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har aldrig skrivit här innan, men jag var bara tvungen att tala om hur bra service bet365 har. Jag fick in min $50 bonus inom 14h efter att jag skickat dem ett e-mail. När jag sen skulle casha ut via Neteller så tog det (hör å häpna) 30 min från det att jag begärde transaktionen till att dem var inne i mitt Neteller-konto! det är nog det snabbaste jag varit med om.

 

Så kan varmt rekommendera denna sajt. Det är iaf absolut en sajt som man kan lita på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så kan varmt rekommendera denna sajt. Det är iaf absolut en sajt som man kan lita på.

 

Jag kan inte annat än att hålla med Jugge. Av alla Prima sajter så har den här varit den där servicen varit riktigt snabb och bra! :D

 

Bonusen blev insatt på en gång, och när jag skulle ta ut till NETeller kom pengarna på en gång, något som man verkligen inte är bortskämd med när det gäller andra Prima sajter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...