Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

trist verklighet dock ang. Monte Carlo Millions rounders, snubbe som nu känner sig lurad på 2+2, han vann en plats till 3000+300 finalen i rounders, det blev aldrig något sånt bord spelat, nu när MCM äger rum så har d bara dragit in alla satelit pengar och de som har uttestående pengar i rounders satelit systemet blir utan ersättning. Visset...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick samma meddelande igår. Ringde supporten och dem sa att jag skulle byta lösenord med en länk dem skickade ut. Så bytte lösenord och det fungerade. 10 timmar senar, åter samma fel. Ringde supporten igen och denna gång så fråga dem bara om min säkerhets kod och person nummer och sen låste dem upp kontot.

 

Märkte dock att alla mina prima konton va spärrade med samma fel meddelande igår. I dag fungerar dock alla igen. Så vet inte om det är Prima eller BET365 som håller på med nått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har ett par frågor om "bonusen för nya spelare".

 

1) Måste man registrera ett nytt konto eller räcker det om man depositar för första gången?

 

2) Kan man maila och få $10 i taget eller måste man ta allt samtidigt?

 

3) När dom säger att man måste "spela poker för minst $50 i insatser", vad menar dom då?

 

MVH // Vigge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett par frågor om "bonusen för nya spelare".

 

1) Måste man registrera ett nytt konto eller räcker det om man depositar för första gången?

 

2) Kan man maila och få $10 i taget eller måste man ta allt samtidigt?

 

3) När dom säger att man måste "spela poker för minst $50 i insatser", vad menar dom då?

 

MVH // Vigge

 

1. Det racker med att du att satter in pengar for forsta gangen.

Dock sa beror storleken pa bonusen nar du oppnade ditt konto.

 

2. Du kan maila och fa $10 i taget.

 

3. Kop pokermarker for $50 och satt dig vid ett bord och spela poker.

Sa tolkar jag det men jag ar osaker.

 

Det stämde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har aktivt spelat poker på nätet i drygt 3 år på Ladbrokes. Efter att kollat runt bla på detta forum bestämde jag mig för att prova något nytt ställe. Jag tyckte bet365 såg seriöst och bra ut så jag registrerade mig och satte in 8000 kr. Efter 500 raked hands kunde jag konstatera att jag kvalificerat mig för både januari-och nykundbonusen vilket skulle ge mig generösa 150 dollar.

Så här långt allt väl. Mailade till deras support och meddelade om min bonus i förra veckan. Har fortfar4ande inte ens fått något mailsvar. Däremot upptäckte jag till min stora förvånad att ca 1000 kr är draget som avgift!! för att jag satt in pengar till bet365.

Har inte orkat kolla men jag tar för givet att detta står i någon kursiv stil i avtalet jag accepterat. Men jag tycker detta är värdelöst. För det första tycker jag inte det ska kosta att sätta in pengar och för det andra. Om nu så är fallet tycker jag att det TYDLIGT ska framgå där jag sätter in mina pengar.

Är det så att jag är bortskämd med Ladbrokes generösa villkor och snabba support och denna typ av villkor är gängse i allmänt. Jag hoppas att det är något jag missat eller någon annan stor fördel med bet365 som kompenserar dessa i så fall värdelösa vilkor.

Nej, tacka vet jag Ladbrokes där är det fria uttag och insättningar=)

Mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet365 är tydligen svartlistade på BonusWhores inte bra

 

Bet365 Poker

Bet365 offered their players a $50 New Year's Bonus. However, when some players completed the bonus requirements, they were denied the bonus, and quoted this rule from Bet365's terms and conditions: "The offer is available to genuine players only, genuine players being ones that are active /participating in games with the intention of winning pots. Any players who attempt to abuse the offer by contributing only the small/big blinds with no intention to actively participate in games will forfeit the right to claim any bonus chips."

 

The players taking advantage of this offer were certainly genuine players. Some of our players won money, some lost money, but all had the intention of winning pots. Especially for those players who won money, it would be hard to win money without winning pots being their intention. Additionally, all our players played more than just contributing their small/big blinds (they may play tight, but not nearly that tight.) We believe it's obvious our players didn't fit under the above quoted term from their terms and conditions.

 

When this was pointed out to Bet365, they still refused to honor their offer to the players. It is our advice that all players steer far away from Bet365. If a site is willing to offer you a bonus, then decide not to honor it once you've completed the requirements for it (justification given by quoting some irrelevant term from their T&C), then it certainly should give an internet poker player pause to think about what else they may do with little or no justification.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nån mer än jag som inte kan få fram hur många raked hands jag spelat.. står på 0 fast jag spelat säkert 10 timmar

 

Samma här

Man kan ha 99 raked hands, alltså en för lite för att spela raked hands freerollen. Spela en timme och raked hands har fortfarande inte uppdaterats!

 

Men 10h låter lite mycket. Vilka bord spelar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid fått min bonus hos Bet365 snabbt och enkelt....fram till nu.

Har mejlat supporten två gånger dom senaste dagarna och bett om insättning av Januari-bonusen, men inget mejlsvar och INGEN bonus.

 

Så nu tar jag ut mina pengar från mitt pokerkonto hos Bet365.

Visserligen är inte $50 mkt att tjafsa om, men har man rätt till bonus, så har man.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm började spela på bet365 idag och för typ 15 min sen hade jag ca 180 "raked hands" men nu står det -1... MINUS 1!?!?! Kan någon förklara detta för mig?

 

Ny månad?

Brukar nollas vid månadsskiftet tror jag

 

En Annan fråga till er som rensar bonus.

Hur ser ni hur många raked hands ni har spelat på 0,5/1 NL och högre?

Går ju bara att se antalet raked hands totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haaaaaaaallllllllllllåååååååå!

 

Går det inte att ta ut pengar till NETELLER från bet365?

 

Får bara ett meddelande om att "the payment method can not be used for online withdrawals. Contact us to make an withdrawal"

 

Vad är det för tomte site??????? Inget verkar fungerar.

 

Bara att casha ut och lämna SKITEN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haaaaaaaallllllllllllåååååååå!

 

Går det inte att ta ut pengar till NETELLER från bet365?

 

Får bara ett meddelande om att "the payment method can not be used for online withdrawals. Contact us to make an withdrawal"

 

Vad är det för tomte site??????? Inget verkar fungerar.

 

Bara att casha ut och lämna SKITEN!

 

Läs i början av denna tråden. Först för du över pengarna till sports betting-delen (vet inte om detta är ett krav) sen loggar du in på neteller och väljer "transfer from merchant". Vilken kod du skall använda hittar du i början av denna tråden. Du gör inte cash-out från bet365-klienten asså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett att sidan har ett bra sign-uperbjudande men det står följande:

 

"a) bet365poker öppningsbonus (’erbjudandet’) började 00.01 brittisk tid den 21:e november och slutar 23.59 brittisk tid den 28:e februari 2006."

 

Dessutom står det att man får bonusen efter 30dagar då man satte in pengar. Betyder det då att om jag reggar mig nu för att jaga denna bonus så kan jag omöjligt få den då erbjudandet slutar gälla 28 februari och 30dagar + idag blir ju försent.

 

Hoppas ni förstår vad jag är ute efter att veta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade dom ang deras sign-up erbjudande, och fick bla detta svar:

 

Öppningserbjudande

 

För att få tillgång till dina gratis bonusmarker i vårt öppningserbjudande behöver du registrera dig och köpa pokermarker för minst $50. När du spelat Poker för en insats av minst $50 (kontrollera dina tidigare pokerspel med hjälp av Playcheck) och har spelat 500 raked hands har du rätt till $100 gratismarker. Då vill vi be dig om att skicka ett e-mail till oss på support-swe@customerservices365.com så krediterar vi ditt konto

 

Så detta med 30 dagar, vet jag inte om det stämmer, för det nämner dom inte !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade dom ang deras sign-up erbjudande, och fick bla detta svar:

 

Öppningserbjudande

 

För att få tillgång till dina gratis bonusmarker i vårt öppningserbjudande behöver du registrera dig och köpa pokermarker för minst $50. När du spelat Poker för en insats av minst $50 (kontrollera dina tidigare pokerspel med hjälp av Playcheck) och har spelat 500 raked hands har du rätt till $100 gratismarker. Då vill vi be dig om att skicka ett e-mail till oss på support-swe@customerservices365.com så krediterar vi ditt konto

 

Så detta med 30 dagar, vet jag inte om det stämmer, för det nämner dom inte !!!

 

EDIT: Hittade detta oxå på deras hemsida:

 

h) Gratis pokermarker kommer att krediteras ditt konto inom 48 timmar efter ditt mail har skickats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...