upandcoming Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 då var man tjockare än sorken då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 75 härMkt imponerande MrConspi, bild? Tja, tog 125 i bänken idag, tja!Tsjuk människa är ju nästan 2st Conspi jue. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Consp också bantat/deffat eller? Är det bara jag som försöker gå upp i vikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 consp vägde ca 50kg förut:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Consp också bantat/deffat eller? Är det bara jag som försöker gå upp i vikt? nop jag jobbar på vikten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Smalbänk: 5x50 5x60 4x65 4x70 3x75 3x75 3x80 3x80 2x85 2x85 French press hantel: 12x25 12x25 12x25 Pushdowns: 10x60 10x60 Promenad senare. Noll ork för konditionsträning senaste veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tja. Kul med supporten, speciellt från legenden butabi. Har avverkat bänken idag igen, 1*95*6, 2*102,5*5, 2*107,5*4. Kabelcross till jag dog och sen triccarna. Känns bra. Tänkte börja filma när jag maxar i forts. Kankse lägger upp nån här om jag bara lär mig hur man gör =P. Nu ska jag äta en hel kyckling, tja då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Fint jobbat sorre, själv har man monsterrushat åt andra hållet ända sedan du blev seriös hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Fint jobbat sorre, själv har man monsterrushat åt andra hållet ända sedan du blev seriös hest. +1 (skönt att plusetta forumets rikaste) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 man boobsen lär du få operera bort serru, för mycket anabola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Fint jobbat sorre, själv har man monsterrushat åt andra hållet ända sedan du blev seriös hest. Tur du har råd med fettsugning. Någon som har testat periodisk fasta? Idag blev det något liknande. Till frukost kl 12 blev det ett tunnbröd med lätta och två ägg på (~300 kcal), sedan gym kl 15 och bara kvarg efteråt (~150 kcal). Drog ut på promenad vid 18 och gjorde sedan i ordning en stor middag bestående av 400g klyftpotatis, 300g fläskfilé, kantareller, cremefraiche, rivna morötter och ett glas mjölk (~1300 kcal). Ska käka kvarg igen innan jag går och lägger mig. Detta känns helt okej faktiskt när man får äta rejält en gång. Fasta under dagen är inte lika jobbigt som att gå hungrig på kvällen/natten. Ska kolla igenom hur den metoden du kör funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tur du har råd med fettsugning. Idag blev det något liknande. Till frukost kl 12 blev det ett tunnbröd med lätta och två ägg på (~300 kcal), sedan gym kl 15 och bara kvarg efteråt (~150 kcal). Drog ut på promenad vid 18 och gjorde sedan i ordning en stor middag bestående av 400g klyftpotatis, 300g fläskfilé, kantareller, cremefraiche, rivna morötter och ett glas mjölk (~1300 kcal). Ska käka kvarg igen innan jag går och lägger mig. Detta känns helt okej faktiskt när man får äta rejält en gång. Fasta under dagen är inte lika jobbigt som att gå hungrig på kvällen/natten. Ska kolla igenom hur den metoden du kör funkar nu! Förespråkarna menar att man ska få i sig så mycket av denna kost som möjligt direkt efter gympasset. Makes sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Förespråkarna menar att man ska få i sig så mycket av denna kost som möjligt direkt efter gympasset. Makes sense. jepp och så väntar man lite med promenaden iaf någon h till blodsockret har lagt sig lite Funderar på prova metoden men kom på det är ungefär så som jag äter nu förutom att mina stora måltider ligger inom ett intervall på 4-5h då jag i princip äter tätt innan träning och dirr efter. De andra måltiderna är typ bara kvarg eller en banan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Förespråkarna menar att man ska få i sig så mycket av denna kost som möjligt direkt efter gympasset. Makes sense. mm rätt givet men går fan bort om man gymmar tidigt då jag verkligen inte pallar att gå hungrig under kvällen/natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 mm rätt givet men går fan bort om man gymmar tidigt då jag verkligen inte pallar att gå hungrig under kvällen/natten Tror faktiskt inte den metoden är rätt för dig då. Men räknar med något svar om att du inte bryr dig och kommer köra den ändå så go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tror faktiskt inte den metoden är rätt för dig då. Men räknar med något svar om att du inte bryr dig och kommer köra den ändå så go for it tur att jag inte brukar gymma tidigt då!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Gym + promenad med PE nyss. Stångroddd 8x60 6x80 5x90 (PB lolz!!) 6x80 Latsdrag 10x50 8x65 8x75 8x75 Chins 3,5 st! Kabeldrag 8x70 8x70 8x70 Sidlyft obliques 15x40 15x40 Mark och ben vanligtvis på torsdagar men ska vila från det i 2v nu hade jag tänkt. Körde chins efter latsdragen som jag tyckte gick lätt, hade nog orkat fler annars. Ska börja lägga in det mer nästa vecka. Har bara ätit ~700 kcal hittills idag så nu ska det bli en rejäl middag. Gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tur du har råd med fettsugning. Idag blev det något liknande. Till frukost kl 12 blev det ett tunnbröd med lätta och två ägg på (~300 kcal), sedan gym kl 15 och bara kvarg efteråt (~150 kcal). Drog ut på promenad vid 18 och gjorde sedan i ordning en stor middag bestående av 400g klyftpotatis, 300g fläskfilé, kantareller, cremefraiche, rivna morötter och ett glas mjölk (~1300 kcal). Ska käka kvarg igen innan jag går och lägger mig. Detta känns helt okej faktiskt när man får äta rejält en gång. Fasta under dagen är inte lika jobbigt som att gå hungrig på kvällen/natten. Ska kolla igenom hur den metoden du kör funkar nu! Den största måltiden ska ligga efter träningen egentligen, och på vilodagar ska den första måltiden vara den största. Man klarar sig betydligt bättre under fastan än vad man kan tro. Jag känner att jag får mer energi på gymmet när jag tränar på förmiddagen efter en natts fasta. Sen kan det ju vara att PWOn tar rätt mycket bättre efter 15h fasta Såhär kan en träningsdag se ut för mig nu när jag kör periodisk fasta. 11.00 Pwo 11.30 EAA träning EAA 13-nånting Stor måltid (ofta 1300-1400 kcal) 18- middag (typ 7-800 kcal) 20-21 Ca 500 kcal och något långsamt protein http://avidityfitness.net/2008/01/12/interview-martin-berkhan/ http://www.leangains.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tror faktiskt inte den metoden är rätt för dig då. Men räknar med något svar om att du inte bryr dig och kommer köra den ändå så go for it Såg att Berkhan har skrivit hur man ska göra när man tränar tidigt. I princip så ska man dricka mycket EAA/BCAA tills 12-1 då man startar ätarfönstret och käkar på som vanligt. Låter lite jobbigt men det verkar ju också funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 ty klanton! lite tilt att det tar sån tid med nya patchen till sc2. får väl spela lite poker innan hockeyn då antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Ludvika imorn, träffa levelthornet o jorrrrrrrrrre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 Hur i helvete vänder habs efter att bara ha skjutit nio skott på två perioder. Fy fan. Tur att man hade en bra streak i SC2 under tiden. Har spelat så oseriöst de senaste dagarna så har grävt ner mig rejält i 1v1-laddern. Harvar fortfarande i Bronze league men har bara ~90p upp till #1 där så Silver borde kunna fixas snart! Btw någon får gärna ge förslag på en stabil standard-build TvZ. Jag brukar oftast gå marines+marauders med stimpack early men känns ej så stabilt då Z som std brukar pumpa ut zlins+roaches som äter mig om de micras bra. Borde jag bara satsa på harass med reapers/hellions sen bygga för push beroende på FI:s tech? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 7 Maj , 2010 Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 Ludvika imorn, träffa levelthornet o jorrrrrrrrrre komsi PE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 Bänkpress 5x60 4x70 3x80 3x80 3x80 3x80 3x80 3x80 Pullovers 10x25 10x25 Crunches i kabel 15x50 10x60 Benlyft m. resningar 2x10 Skulle behövt köra mer mage men är rädd för att jag börjar bli riktigt förkyld så ville inte ta ut mig helt. I helgen blir det nog att vila helt för att bli frisk, eventuellt någon promenad. Nu grillning och bärs med farsan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts