Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nice sorken!

 

Hej dagboken, idag plussa jag 2 BI på 1,1k nävar, tenta i mikroekonomi om 7 timmar så jag funderar på att gå och lägga mig. Trist att jag förmodligen tidigast somnar om 2 timmar, vad är min linje inför morgondagen? Fingrarna i eluttaget för att vakna till liv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice sorken!

 

Hej dagboken, idag plussa jag 2 BI på 1,1k nävar, tenta i mikroekonomi om 7 timmar så jag funderar på att gå och lägga mig. Trist att jag förmodligen tidigast somnar om 2 timmar, vad är min linje inför morgondagen? Fingrarna i eluttaget för att vakna till liv?

en jävla massa kaffe+cigg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur tror ni jag bör dela upp antalet givar per dag för att klara mitt mål? satsa på att spela lika mycket varje dag hela månaden ut eller inleda superhårt? standard är ju att man antingen blir att ligga efter cpmycket så att man inte orkar och ge upp eller att man blir så utrbänd för att man har spelat så mycket i början att man inte orkar och ge upp. tips uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice sorken!

 

Hej dagboken, idag plussa jag 2 BI på 1,1k nävar, tenta i mikroekonomi om 7 timmar så jag funderar på att gå och lägga mig. Trist att jag förmodligen tidigast somnar om 2 timmar, vad är min linje inför morgondagen? Fingrarna i eluttaget för att vakna till liv?

 

hehehehe mikroekonomi. Fan vad jag hatade den kursen, mest pga läraren iofs. Fisk som man är kugga jag första tentan men klarade omtentan.

 

Gl sork

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehehehe mikroekonomi. Fan vad jag hatade den kursen, mest pga läraren iofs. Fisk som man är kugga jag första tentan men klarade omtentan.

 

Gl sork

 

Haha aa vår är inte så jäkla vass heller. Eller ja, han är väldigt smart men noll har pedagogik. Har varit på skolan väldigt länge, blivit avstängd 5 ggr för att han skrev för svåra tentor. Känns ju inte så lovande just nu...... Jaja, nya potter väntar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha aa vår är inte så jäkla vass heller. Eller ja, han är väldigt smart men noll har pedagogik. Har varit på skolan väldigt länge, blivit avstängd 5 ggr för att han skrev för svåra tentor. Känns ju inte så lovande just nu...... Jaja, nya potter väntar.

 

vi hade en "kvinna". Hade typ lila på sig alltid i nån form:shock: Hon va varken smart eller pedagogisk och förstörde kursen för alla. Vi hade dock skolans bästa lärare på räkneövningarna vilket gjorde att man iaf fatta något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur tror ni jag bör dela upp antalet givar per dag för att klara mitt mål? satsa på att spela lika mycket varje dag hela månaden ut eller inleda superhårt? standard är ju att man antingen blir att ligga efter cpmycket så att man inte orkar och ge upp eller att man blir så utrbänd för att man har spelat så mycket i början att man inte orkar och ge upp. tips uppskattas!

 

Tror det är bra o göra som när man pluggar inför en stor tenta.

 

Låt oss säga du spelar 25 dagar o lägger ett par dagar åt ledighet, sjukdom, force majeur osv.

 

100k/25 blir 4k händer per dag.

 

Tror om du börjar med att spela dubbelt så många i början för att sedan trappa ner till hälften så klarar du av det bättre psykiskt. Och så en vilodag per vecka för att ladda batterierna.

 

GL anyway.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...