Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet du hur man får igång DarkTea AI? ska tydligen vara riktigt bra.

Har inte kollat men antar att det är samma som GreenTea? Då lägger man in det i SC2 AllInOne/AI-mappen och laddar den från programmet från use other AI eller något sånt. Finns väl info på DarkBlizz-forumet http://darkblizz.org/Forum2/ai-scripts/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saknar du sc2? Miitt replaytittande kukades ihop på sista patchen så kan inte kolla nånting längre och husky/hd lägger inte upp mycket nog för att stilla min törst.... tilt

sök på geminisc2armory på youtube, hittade den precis så har inte kollat några men han har ganska många bra games.

edit; inte så jätte bra kommentator men han har många games med bra spelare. Men han missar massa saker som händer så det är lite irreterande.

 

Har inte kollat men antar att det är samma som GreenTea? Då lägger man in det i SC2 AllInOne/AI-mappen och laddar den från programmet från use other AI eller något sånt. Finns väl info på DarkBlizz-forumet http://darkblizz.org/Forum2/ai-scripts/

 

Ok, gjorde nog det förut men AIn blev jätte lätt. får läsa lite och prova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vikt den här veckan: 93,7 kg

 

Har alltså gått upp 1,6 kg sen 3:e juni. Inte så oväntat med studentfirande, fotbolls-VM etc. Ska försöka hålla mig någorlunda seriös hädanefter. 90 kg innan 1:a juli verkar jag inte klara, men ska försöka greja det inom 2-3v iaf.

 

Överlag så vill jag bara se till att aktivera mig mer. Sånt som står på listan är promenader, cykelturer, jogging, paddla kanot/ro eka. Jag har kommit till den punkt då jag kan känna mig hyfsat tillfreds med min vikt så +/- ett par kg inte gör allt för stor roll och då mina matvanor är tillräckligt bra för att det aldrig ska dra iväg åt fel håll igen. Nu vill jag hitta rutinen som gör att jag inte längre behöver bry mig typ alls om vad jag trycker i mig genom att alltid hålla uppe en tillräckligt hög förbränning för att kunna unna mig det jag känner för (med hjälp av mina allt som oftast stabila matvanor, så att det aldrig spårar ur). För att klara av detta så måste jag hitta aktiviteter som jag finner motivation till att utföra, antingen för att de helt enkelt är roliga (som att gymma) eller för tillfredsställelse (typ endorfinkicken vid långdistanslöpning). Hur det nu ska gå när man bor i en håla där det finns typ noll att göra förutom det jag redan nämnt ovan vet ingen. Så här får ni gärna komma med förslag. :)

 

 

Gårdagens gympass:

 

Bänkpress 8x60 5x80 3x90 3x90 3x90

Smalbänk 7x75 6x75 7x70

Pullovers 10x15 10x15 10x15

French press m. hantel 10x25 10x25 8x25

Pushdowns 12x50 12x50

Repdrag kabel 12x50 12x50 12x50

Benlyft m. resningar 12+12

Stående crunches i kabel 20x50 20x50

 

Jävlig nöjd med passet då jag dygnade natten till söndag och överlag har levt rätt dåligt senaste veckan. Skönt att kunna utföra ett så långt pass med hyfsade resultat, inte allt för långt ifrån där jag var för 1-2 mån sen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Glömde invägningen i måndags igen... alldeles för mycket slarv nu. Ska inleda hårdträning till veckan.

 

Måndagar: Gym+långpromenad

Tisdagar: Cykling+Rodd/paddling

Onsdagar: Gym+jogging

Torsdagar: Cykling+Rodd/paddling

Fredagar: Gym+långpromenad

Lördagar: Vila ("ätardag" här eller på fredag)

Söndagar: Jogging

 

Jag ska även försöka sluta röka helt och undvika att dricka öht då jag är jävligt less på det nu atm ändå. GL me.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gjorde en snabbis 10 dagars västkusten plus köpenhamn öland och västervik på vägen hem. Hälsa på folk om du känner några på vägen, och få dom att ta med dig ut eller något tyckte jag var de bästa ställena (och kanske gratis boende :) ). Tylesand, halmstad var annars väldigt nice. Skåne har också väldigt många fina sandstränder. Falsterbo är den enda jag varit på men hört om flera. Köpenhamn var över förväntan fint också och helt klart godkänd fest :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,

 

ska på roadtrip i slutet på juli/början på augusti. börjar i norrbotten, 100mil från sthlm dvs. vilka ställen skall man inte missa? vet att sverige är ett jättetråkigt land men något finns det väl? funtade på att åka ner på östkusten sedan byta till väst i höjd med GBG.

 

mvh

 

fakeedit värt att köra över till danmark? tyskland ev?

 

mvh x2

 

Kungälv/Marstrand är ju ett måste. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BOMAN; på 2 veckor är det stockholmsveckan på gotland/visby, se till att ha gjort östkusten innan det, och ta färjan över med bilen och kör runt där lite och bo nånstans och klubba ner lite äckliga stekare !.... Eller så ställer du dig med stekarna och sprutar champagne, vad vet jag.

 

Är sjuk vecka hursom, kul vara där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...