Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tjaa pikachu, blir nog malmö, karlskrona, amsterdam,........sj?

 

hällefors, jönköping, göteborg, amsterdam, barcelona, paris, sunny beach (EMOP) hoppas jag hinna klämma in iaf. Rekar green house i utkanten av RLD och smartshopen mitt emot på andra sidan kanalen, tanten som har den har ett sommarhus i sverige så säg att du är härifrån så får du kanske rabatt. GULD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bra sätt att slippa skuldkänslor över att man ätit och druckit lite för mycket på en fest eller under en högtid är att planera in balanserande åtgärder i god tid. Tag en dag i slutet av varje månad för att gå igenom din planering för de kommande veckorna.

 

Är du bjuden på fest? Kommer du att resa mycket i jobbet? Är det högtider på gång? Gör en strategi för hur du ska hantera vart och ett av dessa tillfällen.

 

En bra idé kan till exempel vara att planera in (och reservera tid för) mer motion under veckan närmast före det evenemang som troligen kommer göra att du äter lite mer eller lite onyttigare än du borde. Du hinner också skriva upp ett hopprep eller ett träningsgummiband samt dina promenadskor på packningslistan, så att du ser till att ha möjligheter att motionera även när du är på resande fot. Gör på motsvarande sätt med alla händelser eller evenemang som du misstänker kan leda till avsteg från de vanliga goda vanorna. På det viset undviker du onödig viktuppgång och därtill dåligt samvete.

 

Hälsningar Viktklubb.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

träning = skador

 

ni tränar = ni kanske vet

 

 

test:

sitter rakryggad på vanlig stol. försöker lyfta upp benen var för sig utsträckta.

 

resultat:

när jag lyfter vänster gör det lite ont. när jag lyfter höger dör jag halvt, gör ruskigt jävla ont just ovanför svanken/svanken.

 

någon av er träningsveteraner som har en aning? var till naprapaten och det hjälpte typ inget. blev nog bara värre.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...