Poker Magazine Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Vi vill återigen be om ursäkt till de prenumeranter som inte fått tidningen än. Alla som prenumererar via Pokerforum.nu kommer att få sina tidningar senast under nästa vecka. Alla andra som har tecknat sig för prenumeration innan nr 2 gick i tryck ska ha fått sina tidningar redan. Har du tecknat dig för prenumeration sent kan tidningen dröja någon vecka. Om du inte prenumererar via Pokerforum.nu och ändå inte fått tidningen än, kan du vända dig till Pressdata så hjälper de dig att reda ut saken. tel 08-799 6398 pokermagazine@pressdata.se Som kompensation för förseningen kommer alla som prenumererar via Pokerforum.nu att få ett nummer extra gratis. Stort tack för all feedback på tidningen och för att ni hjälper oss att skapa en så bra tidning som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Härligt, då kommer den förhoppningsvis inom en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Inte fått min tidning än. Får väl hålla tummarna för nästa vecka då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Inte fått min tidning än. Får väl hålla tummarna för nästa vecka då Till Gotland får du nog vänta ytterligare någon vecka. Dit skickas tidningarna via flaskpost. Så håll ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Inte heller fått tidningen, men väntar gärna en vecka till om gratisnummer kommer. Bra initiativ och en fin gest Poker M.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxim300 Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Kan man på något sätt få tag på 1:a nummret? Missade att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Till Gotland får du nog vänta ytterligare någon vecka.Dit skickas tidningarna via flaskpost. Så håll ut. Just fan. Glömmer alltid det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Vafalls?? Trodde gotlänningar bara spelade Keno... Nåt om att det skulle vara lett å vinne, eller hur var det /TF - som f.ö får trava iväg till butiken o inhandla ett st ex pokermagazine... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Hm, jag prenumerar inte via Pokerforum och har inte fått min tidning. Usch vad mycket krångel! Skickade iväg ett mail till pressdata iförrgår och fortfarande inte fått något svar, dålig service! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Även jag håller med om att det är en intressant och läsvärd tidning ni gör - och att Diös artikel var toppenläsning rakt igenom. En liten anmärkning dock: intervjun med Bo Sehlstedt beledsagas av två bilder, en på finalfältet i WPT (en sådan bild finns ju för övrigt även på uppslaget innan) och en på vackra damer som lägger pengar på finalbordet. Men ingen bild på Sehlstedt själv, alltså. Borde inte en sådan vara ganska självklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strappen Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Tog mig till finalbordet, (kommer inte ihåg när men det känns som en evighet sen) i någon turnering där man skulle få en 3-nummerspren. om man gjorde just det. PM:ade mina uppgifter till Nusseman men har inget hört(sett). Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ant2000 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Gött att tidningen kommer under nästa vecka iallafall. Började just undra vart den tagit vägen... Snygg gest att bjussa på ett extranummer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Vad händer? Det händer som så att företaget som är ansvarigt för att skicka tidningen till dig, Pressdata, har strulat till det. Tidningen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tykosson Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Nätpokerstrategin av Björn Isberg var högntressant läsning måste jag säga. Nu undrar jag bara om det är nån som vet huruvida det på UltimateBet går att få fram de siffror han pratar, dvs snittpottstorleken vid ett bord samt antal som synar innan floppen? Fridens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Nätpokerstrategin av Björn Isberg var högntressant läsning måste jag säga. Nu undrar jag bara om det är nån som vet huruvida det på UltimateBet går att få fram de siffror han pratar, dvs snittpottstorleken vid ett bord samt antal som synar innan floppen? Fridens Det syns i lobbyn under Avg pot och Flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Nätpokerstrategin av Björn Isberg var högntressant läsning måste jag säga. Nu undrar jag bara om det är nån som vet huruvida det på UltimateBet går att få fram de siffror han pratar, dvs snittpottstorleken vid ett bord samt antal som synar innan floppen? Fridens Edit: eloge38 han före Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tykosson Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Grejt! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Kanonnummer, vilken lyftning! Antar att nästa nummer kommer att ha Gus Hansen i fokus ... har jag gissat rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Som kompensation för förseningen kommer alla som prenumererar via Pokerforum.nu att få ett nummer extra gratis. Vad är det för snack ?! Jag prenumererar, men inte via pokerforum.nu. Ska jag stå utan kompensation bara för det ? Det är ingen stor grej... det handlar om ett nummer. Men det är princip sak samt goodwill. Det är ytterst irriterande att se en tidning man prenumererar på stå i tidningshyllan på ICA men den är flera dagar sen till mitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 har fortfarande inte fått någon tidningen men igår dök dock en faktura upp på premunationen.. lite luddigt känns inte som jag kommer betala någon faktura innan jag har fått första nr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Som kompensation för förseningen kommer alla som prenumererar via Pokerforum.nu att få ett nummer extra gratis. Vad är det för snack ?! Jag prenumererar, men inte via pokerforum.nu. Ska jag stå utan kompensation bara för det ? Det är ingen stor grej... det handlar om ett nummer. Men det är princip sak samt goodwill. Det är ytterst irriterande att se en tidning man prenumererar på stå i tidningshyllan på ICA men den är flera dagar sen till mitt hus. Har din tidning blivit försenad får du ett extra nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ant2000 Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Nu är det måndag, och fortfarande ingen tidning... Jaja, bara den kommer denna veckan så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Ingen tidning idag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Vilket var leveransdatumet från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Ingen tidning för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts