Gå till innehåll

TIDNING: Poker Magazine


niceguyhank

Recommended Posts

  • Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett riktigt bra nummer, mycket bättre än första. Har inte läst alla artiklarna ännu, men de jag läst har varit bra och de som är kvar ser jag fram emot. Uppskattade speciellt Omaha-bitarna väldigt mycket. Passar utmärkt för mig som just tänkt lära mig det spelet :)

 

Men det där Aston Martin-reportaget? Har inte läst det (är inte speciellt motorintresserad) och jag tänker inte göra det heller. Det är väl inget motormagasin? Ok, det är inte svårt för mig att bläddra förbi det. Men jag skulle ju hellre se att det lades krut på ett reportage som relaterade till poker, eller åtminstonne någon form av spel eller gambling istället. Rom-reportaget var ju lite bättre i den aspekten, då det fanns en gnutta gamblingrelaterat iaf.

 

Hursomhelst tror jag att tidningen har potential att bli riktigt bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som inte fått, är det några av er som är prenumeranter UTANFÖR pokerforums massköp, eller är ni alla via oss?

 

PM:a mig om ni saknar tidningen och prenumererat via POKERFORUM.nu med ert namn

 

Jag prenumerera via deras hemsida, bor i Malmö och fick den förra veckan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag kan inte hjälpa det, nummer 2 är... KANON!! Reportagen om Birgitta Johansson och Alexander Stevic. Diös berättelse om hur han snubblade in i WSOP. Och Glimnes artikel om poker och lotterilagen är lysande. Ingen som läser den kan vara emot en "legalisering"!

 

Bra jobbat. Vil ha mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som inte fått, är det några av er som är prenumeranter UTANFÖR pokerforums massköp, eller är ni alla via oss?

 

PM:a mig om ni saknar tidningen och prenumererat via POKERFORUM.nu med ert namn

 

Jag prenumerera via deras hemsida, bor i Malmö och fick den förra veckan :D

 

Grrrr :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att vara bombsäker, det verkar som att de som saknar sina nummer kommer från den första listan som QoS skickade till Poker Magazine innan han stack på solsemester (och som PM kvitterat att dom tagit emot).

 

Lista nummer 2 som Nusseman skickade några dagar senare har ingen hört av sig och klagat på uteblivet nummer.

 

Det är för få som hört av sig för att man skall kunna dra några 100%-iga slutsater dock. Kan någon bekräfta att dom

a) Var "tidigt" anmälda

b) Har fått nummer

 

eller

a) Var sent anmälda

b) inte fått nummer

 

Fortsätt och PM:a mig om ni saknar prenumerationer via forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker Magazine behöver verkligen byta prenumerationsbyrå!

 

Tidigare var det strulet med inbetalningskorten, nu detta.

 

Poker Magazine har fått två listor av oss med några dagars mellanrum. Båda listorna har gått vidare till byrån.

 

Tidningarna till den stora listan, med 70+ namn, är ivägskickad (där finns bland annat jag och några moderatorer, så ni kan lita på att vi kommer att följa upp detta) tidningarna kommer tydligen i morgon.

 

Den kortare listan, med 30- namn, hade "kommit bort". Tidningarna går i väg så fort som bara möjligt, det tar alltså några dagar extra.

 

Som vanligt är jag sur.

 

(Ni kan sluta PM:a mig nu, låt oss vänta någon dag tills vi drar igång stormen igen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är hemskt ledsna att vissa prenumeranter inte har fått sina tidningar än och vi har nu undersökt saken. Det har, som ni kan se ovan, blivit vissa problem med de två listor som kommit från Pokerforum.nu, men de är nu lösta.

 

De prenumeranter som var med på den ena listan ska få sina tidningar imorgon (de skickades igår och postgången ska ta tre dagar), men de andra kommer tyvärr att behöva vänta till början av nästa vecka. Vi beklagar verkligen detta och ska göra allt för att det inte ska hända igen.

 

Tack också till gdaily som hjälpt oss reda ut saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också börjat prenumerera på tidningen och trodde man skulle få tidningen idag (30 Juni). Får man inbetalningsblankett för prenumerationen samtidigt som man får första numret eller skulle man fått det tidigare?

 

Verkar som det är mycket krångel med tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också börjat prenumerera på tidningen och trodde man skulle få tidningen idag (30 Juni). Får man inbetalningsblankett för prenumerationen samtidigt som man får första numret eller skulle man fått det tidigare?

 

Verkar som det är mycket krångel med tidningen.

 

Jag fick först tidningen och sedan inbetalningslappen några dagar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pyas aka stefan diös artikel om hur han slaskade till sig en plats i vm var fantastisk. Ser fram emot del två där han berättar om vägen till prisplats i vm.

 

för övrigt ett mycket bra nummer, gdailys artikel om omaha är mycket matnyttig.

 

Gillar också knivens spalt/dagbok, coolt att han inte glider i första klass jämt.

 

tack för ett bra nummer som kom i tid till mig.

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...