Gå till innehåll

TIDNING: Poker Magazine


niceguyhank

Recommended Posts

Ämnena var intressanta, men utförandet var en besvikelse. Korrekturmissar och rena sakfel antar jag försvinner när redaktionen får mer tid på sig, men det behövs proffs i organisationen (och då menar jag proffsskribenter, inte pokerpoffs). Det var lite skoltidningskänsla i de flesta egenproducerade texter. Tidningen har potential, men för att den ska bli riktigt framgångsrik måste man plocka bort skribenter som uppenbarligen skriver hellre än bra. Pokerkompetens har redaktionen så att det räcker och blir över. Hoppas att fokus nu ligger på att komplettera det med riktig skribentkompetens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokervänner, så här ligger det nog till.

 

Tidigare ägde Posten Postgirot (nu Plusgirot), men köptes av Nordea.

Eftersom övriga banker INTE vill gynna Nordea, så kommer fler och fler av era räkningar endast kunna betalas via Bankgirot.....

 

Med andra ord, så tror jag att Poker Magazine inte har Nordea som bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte tidningen var ganska dålig. För mycket livsstil och den ständiga tröttsamma självpromotionen av Ken & Co.

 

Enda riktigt läsvärda var dagboken från Monte Carlo (mest pga händerna som beskrevs) och den sista artikeln om pokerns historia.

 

Jag antar att nästa nummer kommer helt oväntat ha en intervju från ännu en medlem av Team Martin samt påståendet att svenskar är världens bästa pokerspelare kommer återfinnas på minst fem ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 nr för 99 kr är ju trots allt billigare per nr än 6 nr för 219 kr...

Såg precis att det erbjudandet inte finns längre, nu är det 3 nummer för 149 eller 6 nummer för 279. Ska uppdatera det på vår infosida också. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag skickade e-post till idioterna i går kväll. Givetvis har de inte svarat.

 

Tre nummer, sedan kan de torka sig i häcken med sina tidningar. Frågan är om de vill ha pengar för sina tre nummer.

 

jag skickade ett till @pressdata i dag, har dock inga förhoppningar om svar inom snar........................

 

Någon som har koll på när nästa nummer släpps?

 

kanske 30/6 om de får in pengar.

 

/Robban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efterssom Ken är här på forumet och Ken är chefredaktör så kanväl någon av er som har problem skicka honom ett PM och peka på den här tråden...

 

Jag har också sänt pm till herr Ken!

Detta eftersom jag iinte erhållit svar från pressdata efter tredygn på den oerhört svåra frågan om pg-nummret.

 

Seriöst, en proffs attityd gäller i allt man gör, säger osv osv. Jag tänker väl fortsätta och läsa trots detta läge men ...........

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...