Gå till innehåll

TIDNING: Poker Magazine


niceguyhank

Recommended Posts

Jag provade också maila när jag fick inbetalningskortet utan kontonummer men ledsnade när jag inte fick svar. Dock funger det fortfarande att ringa för att få snabba svar.

Svaret jag fick var att de var medvetna om att det blivit fel och kommer inom en snar framtid skicka ut nya inbetalningskort med kontonummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi vill be om ursäkt för alla problem med inbetalningskorten. Som Ken berättade är det Interpress som sköter prenumerationerna och nya inbetalningskort är på väg ut om de inte kommit redan.

 

Bg-nummret som står på första utskicket stämmer dock och att betala in pengar där går bra.

 

Ledsen att det tog ett tag innan vi svarade, vi hade pressläggning i veckan och har därför haft väldigt mycket att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vill be om ursäkt för alla problem med inbetalningskorten. Som Ken berättade är det Interpress som sköter prenumerationerna och nya inbetalningskort är på väg ut om de inte kommit redan.

 

Bg-nummret som står på första utskicket stämmer dock och att betala in pengar där går bra.

 

Ledsen att det tog ett tag innan vi svarade, vi hade pressläggning i veckan och har därför haft väldigt mycket att göra.

Hur blir det med idolbilder på Ken? Jag vill ha en där det står "Det räcker till mycket gele!" samtidigt som Ken ler lite överlägset in i kameran...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vill be om ursäkt för alla problem med inbetalningskorten. Som Ken berättade är det Interpress som sköter prenumerationerna och nya inbetalningskort är på väg ut om de inte kommit redan.

 

Bg-nummret som står på första utskicket stämmer dock och att betala in pengar där går bra.

 

Ledsen att det tog ett tag innan vi svarade, vi hade pressläggning i veckan och har därför haft väldigt mycket att göra.

Hur blir det med idolbilder på Ken? Jag vill ha en där det står "Det räcker till mycket gele!" samtidigt som Ken ler lite överlägset in i kameran...

 

en Idolbild på Karl Möller vore inte fel.... Eller varför inte karl Möller på framsidan på tidningen?

Eftersom Möller förmodligen för tillfället är Sverige hetaste pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom ni som skriver tidningen ändå håller till här; kan ni inte fixa en korrekturläsare som kan hålla utkik efter särskrivna ord. Okej om man ser det 100 gånger per dag i ett forum, men i en tidning som man betalar pengar för vill iaf jag gärna slippa.

 

Annars tycker jag tidningen var bra, men vad har Lamborghini och årgångsviner att göra i tidningen? Ointressant IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalade in till bankgirot och använde OCR-numret som stod på postgiroavin (utan pg-nummer), hoppas det funkar.

 

Fungerar det?

 

Det fungerar utmärkt. :)

 

Gjorde samma sak o checkade me ken, som sa att d var lugnt

 

men jag fick en ny faktura ändå... Så jag bortser från den då

 

skicka pm om d nåt strul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det gissar på att samma målgrupp gillar pengar ...

 

Då kan man tänka sej att få läsa om allting som kan köpas för pengar i kommande nummer? Har man sen blivit snuskigt rik på sitt pokerspel (eller är wannabe) så har man säkert råd att prenumerera på en vintidning och en biltidning också om det intresserar en.

 

Jaja, kanske var jag helt ensam om att tycka att det kändes malplacerat, jag hade iaf hellre sett en DÅLIG artikel om poker fylla ut dom 7 sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom ni som skriver tidningen ändå håller till här; kan ni inte fixa en korrekturläsare som kan hålla utkik efter särskrivna ord. Okej om man ser det 100 gånger per dag i ett forum, men i en tidning som man betalar pengar för vill iaf jag gärna slippa.

 

Annars tycker jag tidningen var bra, men vad har Lamborghini och årgångsviner att göra i tidningen? Ointressant IMO.

 

Håller verkligen med här. Att läsa en tidning som innehåller både stavfel och sär skrivning blir väldigt tjatigt. Med tanke på intresset för innehållet förbiser jag gärna dessa fel, men korrekt stavning osv gör läsningen mkt lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det vore inte så dumt. Cardplayer har redan gjort en artikel tror jag men det skulle inte skada med en i PM heller.

 

Det har varit en hel den gnäll tycker jag, men tidningen var mycket mycket bättre än vad jag förväntade mig av ett första nummer. Jag tyckte att tidningen var billig för vad man fick, hade bra artiklar och att det var bra att inte alla handlade om poker och dessutom tyckte jag att det inte alls var för mycket reklam. Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det vore inte så dumt. Cardplayer har redan gjort en artikel tror jag men det skulle inte skada med en i PM heller.

 

Det har varit en hel den gnäll tycker jag, men tidningen var mycket mycket bättre än vad jag förväntade mig av ett första nummer. Jag tyckte att tidningen var billig för vad man fick, hade bra artiklar och att det var bra att inte alla handlade om poker och dessutom tyckte jag att det inte alls var för mycket reklam. Bra jobbat!

 

Gnäll och gnäll. Innehållet är definitivt underhållande och PM mkt prisvärd. Jag anser bara att man ska kunna förvänta sig vissa grejer från en tryckt skrift och korrekt svenska bör vara en av dem?!

 

Sen kanske Kens ledare ska vara lite inkorrekt för att det gör den mer personlig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller verkligen med här. Att läsa en tidning som innehåller både stavfel och sär skrivning blir väldigt tjatigt. Med tanke på intresset för innehållet förbiser jag gärna dessa fel, men korrekt stavning osv gör läsningen mkt lättare.

 

Jag hoppas "sär skrivning" var ironiskt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det gissar på att samma målgrupp gillar pengar ...

 

Då kan man tänka sej att få läsa om allting som kan köpas för pengar i kommande nummer? Har man sen blivit snuskigt rik på sitt pokerspel (eller är wannabe) så har man säkert råd att prenumerera på en vintidning och en biltidning också om det intresserar en.

 

Jaja, kanske var jag helt ensam om att tycka att det kändes malplacerat, jag hade iaf hellre sett en DÅLIG artikel om poker fylla ut dom 7 sidorna.

Nja, inte riktigt så jag tänkte (inte Poker Magazine heller för den delen).

Se det mer som att Rolex, Lamborgini och fint vin är något som en hel del

suktar efter, vilket man i sin tur kan få tag i om man blir bra på Poker.

Inget försvar för Poker Magazine, bara hur jag tror att de tänker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...