PokerStars_Linda Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Är det ok att spela två spelare från samma ip i mtts? Sitter och grindar med en polare. Hej, Det är inte tillåtet för spelare som är inloggade från samma IP eller plats/hushåll att spela vid samma kontantbord eller i samma Sit & Go om den har 45 spelare eller mindre. Detta gäller dock inte schemalagda flerbordsturneringar (MTT) eller heads-up-turneringar med två spelare. Mvh, Linda PokerStars Support Citera
raqqa Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Testade att maila supporten igår vid lunchtid men eftersom det inte är en fråga jag kan tänka mig ska ta mer än en minut eller två från att någon med kunskapen kan svara på den så testar jag väl här med. Jag vill göra ett uttag med direct bank transfer. Så jag valde det, skrev i IBAN osv. Verkade funka. Kontots balans i cashier är dock samma som tidigare (dvs de pengar jag avsatte för uttaget finns fortfarande tillgängliga), och trycker jag på "Pending Cashouts" så säger den att det inte finns några sådana. Har jag gjort något fel? Citera
Zraight Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Grymt frustrerande att man inte kan byta avatar på Stars, inte mer än en gång åtminstone. Går det göra något åt detta? Citera
MGRacing Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Hej, Det är inte tillåtet för spelare som är inloggade från samma IP eller plats/hushåll att spela vid samma kontantbord eller i samma Sit & Go om den har 45 spelare eller mindre. Detta gäller dock inte schemalagda flerbordsturneringar (MTT) eller heads-up-turneringar med två spelare. Mvh, Linda PokerStars Support Hur tänkte ni er då ert nyskapade "Home Game" om alla sitter på samma hotell fast olika rum? Citera
PokerStars_Karl Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Hej, Ursäkta att svaret har dröjt. I Home Games får spelare med samma IP och som ansluter från samma plats att spela vid samma bord. En av funktionerna med Home Games är just att alla spelare skall kunna delta i ett spel även om de ansluter från samma plats. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Jaane Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Hej! Undrar vart man kan se listan över de som har lirat ihop mest poäng och är nära att bli Supernova Elit. Vet att jag såg en lista där en från Pokerstras Kundtjänst lagt upp listan där Isildur1 låg tvåa. Var dock en från den engelsktalandedelen av Pokerstars som lagt. Tänkte med tankde på denna chatten hade varit roligt att se hur de ligger till. Tack på förhand! azntracker: Hey isildur, i was just wondering what your intentions are for VPPs azntracker: Right now it's me and you #1/#2 Isildur1: What Isildur1: u mean 1 and 2 Isildur1: i got no intentions azntracker: ah cool Isildur1: why? azntracker: ah, well ive been playing a ton to try get 1mm as soon as i can Isildur1: how much u got now azntracker: but your 5k HU will kill me if you keep going azntracker: i got 623k now, u? Isildur1: ok Isildur1: little less than you i think Isildur1: is there any prize? azntracker: are you going to be grinding these as much as you have been? azntracker: no prize Isildur1: k, no idea azntracker: if so, i'm gonna stop playing as much as i have been, save me misery haha Isildur1: u play sng to? Isildur1: lol azntracker: yes, but i gotta play 30-40 table all high stakes Isildur1: right now im playing pretty much Isildur1: kk azntracker: by the way, we played at the same PCA table, u busted med day 2 with QQ vs my ATs azntracker: i had KK two times i 3bet you previously but u folded Isildur1: ok:/ azntracker: yea you are playing sooo much now azntracker: are you going to continue playing so much everyday, next week or 2? Isildur1: yeah mb Isildur1: what does it matter for u azntracker: oh well i'd just like to know if i should keep killing myself to get 1mm vpp first Isildur1: ok, i dont know sry Isildur1: ilprolly play pretty much azntracker: it's just a personal goal of mine to get 1mm first, that's all Isildur1: ok well sry i plat theese 5k so much Isildur1: gonna get some food Isildur1: glgl azntracker: good luck! Citera
znajk Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 skulle va skoj å se, vet att hejbude är ute efter att ta världsrekordet också han fick sig en rejäl skjuts på vägen då han 6 tablade isildur1 iaf Citera
il_re Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Hej! Vart har alla cap borden i PLO tagit vägen? Lirade inatt men sen när jag vakna var dem borta? Citera
Timmi Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Tja Ska sätta in pengar på stars men det händer inget när jag klickar på köp marker. Varför? Citera
zebra73 Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Tja Ska sätta in pengar på stars men det händer inget när jag klickar på köp marker. Varför? Samma här sjukt frustrerande... Citera
PokerStars_Karl Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Hej, Hur går det, har det löst sig? Omstart av klienten är att rekommendera men om problemet håller i sig så var vänlig och hör av er till support@pokerstars.com så skall vi hjälpa er med problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
ibmachine Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Kanske jag missförstår något här, men den stora $11 sat till sunday million börjar en halvtimme innan själva sunday million? Whats up with that? 30k+ spelare ska ner till typ 1500, det lär ta ett tag? Ok för late reg, men kunde inte kvalet startat liite tidigare? Citera
Akumila Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Karl, kan du hjälpa mig med det här? http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/64319-foerlorar-min-supernova-status-pa-grund-av-stars-serverproblem.html Supporten verkar vara otroligt sega med att göra nåt. Citera
Joeduck Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Grymt frustrerande att man inte kan byta avatar på Stars, inte mer än en gång åtminstone.Går det göra något åt detta? Tack för upplysningen. Hade precis tänkt att byta min avatar och det kan vara bra att veta. Verkar bero på ifall man får byta mer än en gång. We do not allow for an image to be changed more than once, except in special circumstances. http://www.pokerstars.com/poker/room/features/images/ 2+2 Citera
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Grymt frustrerande att man inte kan byta avatar på Stars, inte mer än en gång åtminstone.Går det göra något åt detta? Jag skickade mail till supporten om detta. De var snälla och gav mig chansen att ändra en extra gång. Så det borde ju gå för dig också. Citera
PokerStars_Karl Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Hej, ibmachine - Det är inte första satellilten som har gått till den här turneringen. Vill man inte spela en turbo turnering i det här formatet som 409070101 är i har det funnits många turneringar att delta i. Den kommer avslutas innan late registration i Sunday Million stänger (om inget oväntat skulle hända). Det finns fortfarande en mängd satelliter att välja mellan om man vill kvala in i tid till Sunday Million 5th Anniversary ($5000000 Guaranteed)! Joeduck och MikeLitoris - Maila support@pokerstars.com så hjälper vi er med era bilder. Akumila - Skall se vad jag kan göra. Lycka till alla som spelar Sunday Million 5th Anniversary. Någon på forumet får ta och ta hem Lamborghini Gallardon! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
tim_linus Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 har ni problem med o köpa marker ( sätta in pengar) kommer inte vidare Citera
emjay Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 var så i fredags också, lossnade efter ett par timmar... Citera
jola77 Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Har någon en uppfattning om hur lång tid turneringen på Stars kommer ta? Citera
berghet Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Har någon en uppfattning om hur lång tid turneringen på Stars kommer ta? har vi tur blir den klar innan jorden går under 2012, just nu 50k reggade:oops: Citera
Mogge13 Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Jag vann ett paket till EPT snowfest i onsdags förra veckan, men har fortfarande inte fått nått mail från stars om detaljer kring hotell och startdag? Måste ju boka flyg och lite sånt, så skulle va skönt och veta. Är det vanligt att det ska ta så lång tid för dem att maila? Citera
apekatt Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Någon mer än jag som har problem med kontakten till stars idag? Citera
apekatt Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Någon mer än jag som har problem med kontakten till stars idag? Har till och med försökt med två olika anslutningar nu...kul att förlora 20 inköp på de sättet Citera
Shredder Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Wow... lugn Berätta exakt vad som hände istället, eller iallafall hur du förlora 20 inköp. Men nej, jag har inte haft problem med PokerStars, tycker de kan "annonsera" sina server reboots bättre bra Citera
Joeduck Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Någon mer än jag som har problem med kontakten till stars idag?Testat med en annan DNS? Citera
Recommended Posts