Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin
 Share

Recommended Posts

Jag vann ett paket till EPT snowfest i onsdags förra veckan, men har fortfarande inte fått nått mail från stars om detaljer kring hotell och startdag? Måste ju boka flyg och lite sånt, så skulle va skönt och veta.

 

Är det vanligt att det ska ta så lång tid för dem att maila?

 

Klonkade biljett igår men får fixa resa och boende själv, vet du något om boende osv?

 

När får man veta om man startar dag 1 eller 2?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kundtjänsten

 

Detta är väl inte riktigt erat område kanske men går det få hjälp/svar vore det alla tiders.

Jag var inne på pokerstars.com och titta om det fanns job hos er i sverige och hitta ett väldigt intressant.

 

Sen tänkte att jag gärna ville ansöka på svenska, inget fel på min engelska men det vore enklare och jag tror skulle kunna ge ännu bättre intryck.

 

Jag gick till svenska sidan, pokerstars.se för att se om kunde finna nått om det, men där saknas helt job fliken.

 

Min stilla undran och fråga blir därför om det är så att man måste ansöka på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har ni problem med uppkoppling eller registrering eller något liknande var då vänliga att kontakta support@pokerstars.com så hjälper vi er.

 

Shredder - "Human Relations" som hanterar ansökningar etc jobbar på engelska så om du skriver på svenska är möjligheterna att få jobbet begränsade. Man ansöker alltså med fördel på engelska.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkade biljett igår men får fixa resa och boende själv, vet du något om boende osv?

 

När får man veta om man startar dag 1 eller 2?

 

gött =)

 

Nae inte mer än att Pokerstars har två hotell som dom erbjuder till dom som vunnit paket, vilket av dom man får bo på får man reda på när man kommer till Saalbach. Dorfschmiede Hotel eller Alpine Palace Hotel var dom två hotellen.

 

I mailet jag har fått så står det att man får reda på om man spelar dag 1A eller dag 1B i pokerstars klient, alltså får man gå in o kolla "Events > EPT > Qualifers > EPT snowfest" Så kan man se vilken dag man är reggad för.. Var inne o kolla idag, hade inte kommit in än. Men de borde ju komma ganska snart tycker man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gött =)

 

Nae inte mer än att Pokerstars har två hotell som dom erbjuder till dom som vunnit paket, vilket av dom man får bo på får man reda på när man kommer till Saalbach. Dorfschmiede Hotel eller Alpine Palace Hotel var dom två hotellen.

 

I mailet jag har fått så står det att man får reda på om man spelar dag 1A eller dag 1B i pokerstars klient, alltså får man gå in o kolla "Events > EPT > Qualifers > EPT snowfest" Så kan man se vilken dag man är reggad för.. Var inne o kolla idag, hade inte kommit in än. Men de borde ju komma ganska snart tycker man.

 

 

Ah okej, då bor du precis brevid då=) Tack för infon, ska hålla koll där. Sitter i småpanik nu och letar semibilliga rum haha. Syns där då antar jag! GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Mogge13 och Hager - Start dagarna för EPT events släpps vanligen i klienten en vecka före spelstart. Enligt den information jag fått skall de här uppgifterna komma upp i klienten under dagen.

 

Rolex88 - Vi har inte haft några sådana problem som du beskriver och det kanske är ett lokalt problem med router/dator/uppkoppling. Vänligen hör av dig till support@pokerstars.com så hjälper vi dig att analysera orsaken och vad man kan göra för att åtgärda problemet.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Hur funkar det efter att man har gjort en insättning med visa kort och sen vill ta ut en eventuell vinst till samma visa kort? Måste man scanna och skicka in sina uppgifter? För jag har inte tillgång till det och vill gärna veta innan jag börjar spela hos er!!

 

Tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Mitt konto har blivit låst,

 

Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll,

 

vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt?

 

MVH Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt konto har blivit låst,

 

Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll,

 

vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt?

 

MVH Mattias

 

Försök med att skicka in bilder etc på dina räkningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt konto har blivit låst,

 

Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll,

 

vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt?

 

MVH Mattias

 

Alt 1. Fråga PS kundtjänst

 

Alt 2. Fråga i en tråd på PF

 

Vetifan om jag inte tippar på alternativ 1......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

När jag loggat in har jag två gånger uppmanats att att verifiera min e-postadress eftersom mailen som PokerStars skickar till mig studsar tillbaka. Adressen är korrekt och jag har inga problem med övriga mail. Kan det vara så att min internetleverantör (Comhem) blockerar mailen från PokerStars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

jacob1983 - PokerStars prioriterar högsta möjliga säkerhet för våra spelare. Detta får till följd att vi har en regel om att man inte kan göra uttag förrän 48 timmar efter senaste insättning. Det här skyddar bl.a. mot fusk och kontobedrägeri.

 

Regeln finns även på plats då vissa typer av inbetalningar inte kan krediteras tillbaks förrän insättningen verkligen har blivit genomförd av banken.

 

Huruvida andra sajter har eller inte har den här typen av funktion och säkerhet är inte något vi kan ta ansvar för eller svara på.

 

Uttagen tar olika lång tid beroende på vad man väljer för metod:

VISA 2-10 dagar.

Direkt banköverföring 3-5 bankdagar

Moneybooker - direkt

Neteller - direkt

Check - 3-15 dagar

 

Det finns även ytterligare uttagsmöjligheter se följande för mer info:

 

http://www.pokerstars.se/poker/real-money/cashouts/

 

Thomas462 - Det är möjligt att de sorterar det som skräppost.

 

Om du inte får mailet med instruktionerna för att verifiera din e-postadress, vänligen försäkra dig om att du kan ta emot email från PokerStars och att de inte klassificeras som spam eller skräpmail. För information om hur du åtgärdar detta problem om det uppstår, besök:

 

http://www.pokerstars.se/about/emails/

 

Nu har vi inga specifika instruktioner för comhems e-post tjänst men se gärna under "övriga" då det ger generella tips om vad man kan göra.

 

Om det ändå inte fungerar får du gärna pma mig eller maila oss på support@pokerstars.com (om du kan ta emot generalla mail) så skall vi hjälpa dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...