Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hej!   Vi är stolta över att kunna meddela att våra svensktalande spelare nu har tillgång till en mer personlig service då vi från och med maj erbjuder svensk kundtjänst dygnet runt, alla dagar.  

Härligt

Vad ska man göra då? Man får ju inte sitt uttag?

varför hittar jag inga enbords-sit and go's? Det är helt tomt under sit and go tabben utom några enstaka multitables. Klickat ur alla filtergrejjer så jag borde se alla?

 

De uppdaterar klienten på onsdagar och då brukar de stänga ner alla bord efterhand när det närmar sig. Kommer nog igång snart igen, brukar väl vara någon gång vid två.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 1 month later...
Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart?

 

Orka be om kompensation för minsta lilla sak här i livet :-D

Kompensation för vad? För att du kunde ha vunnit turneringen? LOL

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 1 month later...
Jag får frågan om mitt kön hela tiden (på engelska) i en popup. Nu börjar jag undra om det är nåt virus eller nåt.

Först trodde jag bara att det var en irriterande bug, men sedan fick jag en popup som sa "this tourney is only opened for females" när jag skulle registrera mig till en helt vanlig satellit.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 4 weeks later...

Jag har inte använt mitt Pokerstars-konto på ett bra tag och minns tyvärr inte lösenordet, och naturligtvis inte heller lösenordsfrågan.

 

Vad ska jag skicka in/och hur gör jag det snabbast möjligt? (förmodar typ id + ?)

 

Skulle behöva ha tillgång till mitt konto igen tills på torsdag.

 

Tacksam för snabbt svar :)

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

BornToRunQQ - Följande turneringar erbjuds till Baltic Festival i juni:

 

Dagligen

19:00 Baltic Festival Early Freeroll -3 platser extra till Weekly Final

19:30 Baltic Festival €1.10 - €1K GTD - 1 plats extra till Weekly Final

20:00 Baltic Festival €22 – 3 seats extra till Weekly Final

21:30 Baltic Festival Late Freeroll - 3 platser extra till Weekly Final.

 

Lördagar

20:00 Baltic Festival €215 Weekly Final - 9 paket garanterade

Söndagar

20:00 Baltic Festival €33+R - 3 paket garanterade

 

Du kan läsa mer på http://www.pokerstars.se/poker/promotions/festival/register/#existing

 

Det finns alltså inte någon $3 turnering utan en $1 rebuy.

 

bjoelle - Om du har koll på vilken emailadress du har registrerad med ditt konto skickar du ett mail med ditt namn och postadress till support@pokerstars.com så hjälper vi dig med att komme ihåg lösenord osv. Det finns även en funktion i klienten där du kan "komma ihåg"-lösenordet. Hör av dig till supporten så hjälper vi dig omgående.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 4 weeks later...

Hej Karl,

inte ofta jag behöver hjälp men vad trevligt med en svensk support.

 

Har en enkel fråga, försökte just ta ut lite från stars och ingenting hände.

Försökte då ta ut MIN SENASTE INSÄTTINING för att typ testa vilket var typ absolut ingenting mer än att vill du ta ut (?) bla bla... [läser som hoho vi har typ 200k som spelar så vi har inte tid med dig]

 

Tidigare har åtminstone senaste insättning betalats ut momentant, och jag är gammal kund så jag vet, frågan är vad fan har hänt?

 

Något jävla strunt om 48H men hela summan är ju kvar. på TVÅ dygn ska jag alltså ytterligare rake:a och slänga bort skiten jag redan har tagit ut har ni tänkt. Jävla hästhandlare?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hej Karl,

inte ofta jag behöver hjälp men vad trevligt med en svensk support.

 

Har en enkel fråga, försökte just ta ut lite från stars och ingenting hände.

Försökte då ta ut MIN SENASTE INSÄTTINING för att typ testa vilket var typ absolut ingenting mer än att vill du ta ut (?) bla bla... [läser som hoho vi har typ 200k som spelar så vi har inte tid med dig]

 

Tidigare har åtminstone senaste insättning betalats ut momentant, och jag är gammal kund så jag vet, frågan är vad fan har hänt?

 

Något jävla strunt om 48H men hela summan är ju kvar. på TVÅ dygn ska jag alltså ytterligare rake:a och slänga bort skiten jag redan har tagit ut har ni tänkt. Jävla hästhandlare?

 

Du får garanterat snabbare svar om du mailar support@pokerstars.com

"Dygnet runt" tror jag inte gäller pf

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 4 weeks later...
Vad innehåller den sidan? Den säger att jag måste installera något som jag inte vet vad det är antagligen.

hmmm jag använder chrome kanske inte funkar med din...

finns länk på flashbacks poker del står mer där

tycker det hela låter fjantigt hur som helst

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 3 weeks later...

Jag blev medlem på Pokerstars i går. Blev lockad av 600 USD insättningsbonus och "kom igång direkt" budskap.

 

Efter ca 5 minuters spel i cashgame så blir jag utkastad ur tjänsten (mitt i en hand) och får meddelandet att "ditt konto har blivit fryst". Jag har också fått följande mejl:

 

"Hello Jacob, (snygg svenska!)

 

Vi vill informera dig om att ditt konto för tillfället undergår en standardundersökning, vilken många av våra spelare har genomgått. Avsikten med detta är att hjälpa oss att identifiera vilka våra spelare är och att bekräfta att de verkligen är legitima spelare. När vi har slutfört dessa kontroller, så kan vi verifiera våra spelares konton. Ditt konto har frysts tillfälligt medan vi slutför denna process."

 

Denna "process" innebär att man måste scanna/faxa in kopior på sitt pass, sitt kreditkort (bägge sidorna), kopior på räkningar man har hemma samt kontoutdrag för det aktuella kreditkortet.

 

Det intressanta i detta är:

 

#1 Varför nämner inte Pokerstars något om detta i sin marknadsföring? Jag har ett helt vanligt VISA-kort från Handelsbanken.

 

#2 Om det nu är för min egen säkerhet. Varför fick jag överhuvudtaget göra en insättning?

 

#3 Vad hade hänt om jag hade gått allin och förlorat alla pengar på första handen?

 

#4 Varför ska Pokerstars sitta och hålla på mina pengar och tjäna ränta? Det enda rätta är i så fall att de för tillbaka pengarna till kortet medans denna "process" blir klar.

 

Inte nog med att de behandlar en ny kund på detta sätt. Sedan detta inträffade (för mer än ett dygn sen) så har jag skickat 3 mejl varav jag inte fått ett enda svar.

 

Jag skickade tidigt imorse in alla de uppgifter de krävde (trots att jag tycker det är en enorm inskränkning av min integritet).

 

De har trots detta inte låst upp kontot, eller ens bekräftat att de har tagit emot mejlet!

 

Nej säga vad man vill om Expekt och Ladbrokes, men de tar iaf inte sina kunders pengar utan tillstånd. Jag råder alla som överhuvudtaget överväger att börja spela på Pokerstars att tänka om!

 

Det känns som ett riktigt pajasföretag. Vilken modern pokersajt svarar inte på mejl inom 24 timmar???

 

Katastrof! Någon som varit med om liknande?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...