Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej,

 

Har skapat ett konto på pokerstars.fr och försöker nu deposita. För att kunna göra det måste man dock ange ett bankkontonummer, bank samt land där banken verkar.

 

Hur ska man ange kontonummret? Det står att man inte ska skriva IBAN lr liknande, men exempelbilden är på franska och hjälper inte mig så mycket. Ska man ha med clearingnr tex?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Ursäkta att svaret har dröjt men vänligen vänd er till support@pokerstars.com för snabbast möjliga hjälp om det är frågor av den här typen.

 

Snusaren - Om du nu inte har fått till det redan så var vänlig att kontakta support@pokerstars.com så kan de skicka specifika instruktioner på svenska för dig.

 

Displeased - Får återkomma med svar när jag är tillbaks på jobbet vilket är om ett par dagar.

 

Mvh

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ursäkta att svaret har dröjt men vänligen vänd er till support@pokerstars.com för snabbast möjliga hjälp om det är frågor av den här typen.

 

Snusaren - Om du nu inte har fått till det redan så var vänlig att kontakta support@pokerstars.com så kan de skicka specifika instruktioner på svenska för dig.

 

Displeased - Får återkomma med svar när jag är tillbaks på jobbet vilket är om ett par dagar.

 

Mvh

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Ok. Skulle vara intressant att veta eftersom man ofta ser en kines reggad på 10 bord, därefter nästa kines på 10 bord och därefter... Ja du förstår mönstret. Kört runt 1000 fifty50 sng's nu och ändå inte stött på 2 kineser på samma bord, ändå utgör dessa ca 15% av fältet. Hört rykten om att det är max 1 kines/bord nu efter den gigantiska collusionhärvan på DoN borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå,

Har nyss installerat om klienten. Hittar inte vare sig cashier-knappen eller några real money games, bara play money. Säkert skitlätt att ställa om, men hur gör man? Är naturligtvis inloggad men inte hjälper det.

 

Låter som du på något konstigt sätt fått den amerikanska klienten installerad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå,

Har nyss installerat om klienten. Hittar inte vare sig cashier-knappen eller några real money games, bara play money. Säkert skitlätt att ställa om, men hur gör man? Är naturligtvis inloggad men inte hjälper det.

 

Du har installerat klienten från pokerstars.net. Gå till .com domänen och ladda ner så ska det fungera bra sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Solidify - ser att du har fått hjälp här redan. Ladda ner från pokerstars.com som är den fullständiga clienten så löser det ditt problem. Maila oss gärna på support@pokerstars.com om du vill ha ytterligare hjälp och information om detta. Tack bjoelle.

 

Displeased - Det stämmer. Det är en per bord. Gäller dock inte bara fifty50s. Ursäkta att svaret dröjt.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hur lång tid ska det behöva ta innan man får information om vad som hänt med ett spärrat konto??

 

Hörde av mig första gången i maj. Inget hände. Hörde av mig igen i juli, inget hände. När jag sedan hör av mig en tredje gång i augusti får jag fortfarande bara svaret att det skickas vidare till en annan avdelning??

 

Fruktansvärt dåligt att det ska ta så här lång tid.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid ska det behöva ta innan man får information om vad som hänt med ett spärrat konto??

 

Hörde av mig första gången i maj. Inget hände. Hörde av mig igen i juli, inget hände. När jag sedan hör av mig en tredje gång i augusti får jag fortfarande bara svaret att det skickas vidare till en annan avdelning??

 

Fruktansvärt dåligt att det ska ta så här lång tid.....

 

Jag tycker att du ska kräva att någon ansvarig på pokerstars ringer upp dig så ni kan diskutera vad som hänt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Kan du kort förklara varför pokerstars.fr finns och om det på något sätt skiljer sig att spela där gentemot på er .com sida. Såg faktiskt denna sida först idag och funderade på varför, ser att alla turrar är annorlunda samt att det spelas i Euro, är det från början tänkt för franska spelare men nu för alla europeer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Kan du kort förklara varför pokerstars.fr finns och om det på något sätt skiljer sig att spela där gentemot på er .com sida. Såg faktiskt denna sida först idag och funderade på varför, ser att alla turrar är annorlunda samt att det spelas i Euro, är det från början tänkt för franska spelare men nu för alla europeer?

 

Franska spelare får inte spela på .com?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passa dig för att ta ut dollars till ditt VISA och låta party växla till SEK innan de skickar. Rena katastrofkursen de använder, inte alls den som står i exchangefönstret. Diffar typ 3%. Bra förtjänst att kreditera VISAt med dollar o låta din bank växla jämfört med att party gör det..

 

Saxat från en party-tråd.

 

Hur ser det ut på Stars? Lika illa? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Kan du kort förklara varför pokerstars.fr finns och om det på något sätt skiljer sig att spela där gentemot på er .com sida. Såg faktiskt denna sida först idag och funderade på varför, ser att alla turrar är annorlunda samt att det spelas i Euro, är det från början tänkt för franska spelare men nu för alla europeer?

 

Rejken är högre, men vi svenskar får spela där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ja, snälla bort med dom. Att skifta valuta och hoppa in och spela på ett Euro bord med USD som kontovaluta innebär rejält torsk, vilket är helt galet och något ni kommer att förlora i längden på.

 

Vi tar inga växlingsavgifter.

 

För att förklara ytterligare:

 

PokerStars växlingskurser beräknas med hjälp av aktuell medelkurs som tillhandahålls av Reuters, plus en marginal på 1%. Kurserna uppdateras regelbundet under dagen.

 

PokerStars avstår denna marginal, förutsatt att pengarna används för spel, och inte för valutaspekulation eller i något annat syfte. Detta innebär alltså att valutaomvandling som görs i PokerStars klient kommer att utföras enligt Reuters medelkurs, utan marginal.

 

Se gärna mer här:

http://www.pokerstars.se/poker/real-money/multi-currency/faq/#mc12

 

Kan du kort förklara varför pokerstars.fr finns?

 

Kortfattat - Den franska pokermarknaden är reglerad. PokerStars.fr har licens från ARJEL. Där får fransmän spela. Även spelare i andra Eu-länder får spela på .fr om de så önskar.

 

Jag vill helst bara att det ska blinka i verktygsfältet 8-)

 

Gå in i lobby menyn och välj "Alternativ" -> "Avancerade flerbordsalterantiv" och sen väljer du om bordet skall placeras överst när det är din tur att agera eller inte.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...