Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

I sydamerika? (allt söder om texas är sydamerika enligt min världsbild)

 

Japp, Othello har redan varit förutseende nog att fixa flygbiljetten.

 

018.jpg

 

Tyvärr går man ju inte säker för IRL-maffian ens på andra sidan pölen.

 

(Tyvärr kunde jag bara hitta biljetten för den sista flygsträckan. Jag vet inte hur Othello har planerat att ta sig till Dallas.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är i Zürich nu, så man kan ju säga att jag är på väg till Dallas.

 

Minns ni att jag sade att jag inte tyckte det var kul att resa i jobbet?

 

Vi bokade just in åtta tredagarssessioner här i Zürich de närmsta två månaderna. Mäh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns ni att jag sade att jag inte tyckte det var kul att resa i jobbet?

 

Vi bokade just in åtta tredagarssessioner här i Zürich de närmsta två månaderna. Mäh.

 

Jagkantaöverdom... Tyvärr är jag antagligen inte så kunnig om dina arbetsuppgifter men bör kunna ordna det på "Homer Simpson"-style :-P .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka.

 

Något annat mordverktyg än hammare eller skära, kan väl knappast vara aktuellt. Möjligen en långsam kvävning med hjälp av tidningspapper från "Proletären"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:twisted: Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. :twisted:

 

Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:twisted: Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. :twisted:

 

Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi

Den kommer fortsätta vara fel tills det blir dags att lägga upp nya turrar... jag plockar inte ner och lägger upp nya. Nej, inget bra system.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, aka "The bull from Lund", vill lära sig hur lagpokerklienten fungerar inför morgondagen...

Jennez säger:

In och spela lagpoker mot mig nu då

Jennez säger:

Ja, men jag vill bara testa lite

Jennez säger:

är reggad på en tvåmanna sng

 

Två minuter senare:

Jennez säger:

men bajs vad dålig jag är

Ola säger:

ja

 

Bra val av medspelare, Totalfarsa :-):ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, aka "The bull from Lund", vill lära sig hur lagpokerklienten fungerar inför morgondagen...

 

Två minuter senare:

 

Bra val av medspelare, Totalfarsa :-):ola:

 

 

Med tanke på mina pokerskills och resultatet i senaste ligan så funkar det iaf :mrgreen:

 

Välkommen som en påse nötter Jennez ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:twisted: Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. :twisted:

 

Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi

 

Suomi ja Ruotsi? (Finland & Sverige)

 

Men språkligt blir väl det åt helvete?

 

Berätta din poäng!

 

Edit: om satten är ämnad för finska spelare är väl allt rätt? Ingen aning om vad du menar. Men finska är inte mitt modersmål,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något annat mordverktyg än hammare eller skära, kan väl knappast vara aktuellt. Möjligen en långsam kvävning med hjälp av tidningspapper från "Proletären"...

 

Det finns inte något mer klassiskt vapen att döda fiender med för en kommunist än med en ishacka. Det är ett historiskt faktum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...