Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Skickligt att jaga väg forumets bästa moderator.

 

Totalt fem varningar utdelade för "Politiksnack trots önskemål om ej i dagbok" (allt efter Othellos vädjan på förra sidan). Tvåp till HataB2B (som därmed samlade på sig till en utvisning), två till hjort och en till Cleburne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG guys, jag struntar i det här nu. Cheers.

 

HUR FAN KAN NI LÅTA "SKRIBENTER" JAGA IVÄG EN MODERATOR!

 

Klappat och klart, vem bestämmer? Inte fan är det moddarna inte!

 

Det är uppenbarligen dessa kvasi kulturella och kvasi kulturella individer som tror dom tillför något med skällsord som bestämmer? Hur många av dom har kurage nog att stå för det irl? Djävla anonyma idioter!

Det enda ni kommer att lyckas med är att ta död på sveriges (fd.)bästa pokerforum

 

JAG TROR DET ÄR DAGS FÖR HERRAR ÖVERHUVUDEN ATT TA EN FUNDERARE PÅ DETTA FORUMS VARA ELLER ICKE VARA!

 

Man brukar säga att råttorna lämnar skeppet först, men här stannar dom fan ta mig kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, han fick enpoängsvarningar tillsammans med hjort och cleburne för alla roliga politikoneliners efter Görans inlägg

Era frisbee-kastande hippies, håll politiken utanför den här dagboken.

 

Om larvinlägg får den bästa moderatorn på forumet att ge upp, så får ni faktiskt skämmas. Vill ni inte prata poker på ett pokerforum, så har jag inget emot att hjälpa er med att sätta ert konto på "frivilligt avstängt".

 

Det är en sjuhelvetes bedrift att få Göran att få slut på tålamodet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, han fick enpoängsvarningar tillsammans med hjort och cleburne för alla roliga politikoneliners efter Görans inlägg

 

 

Om larvinlägg får den bästa moderatorn på forumet att ge upp, så får ni faktiskt skämmas. Vill ni inte prata poker på ett pokerforum, så har jag inget emot att hjälpa er med att sätta ert konto på "frivilligt avstängt".

 

Det är en sjuhelvetes bedrift att få Göran att få slut på tålamodet.

 

Vill bara säga att jag var osäker på om det inlägget var skrivet "med glimten i ögat" eller om han menade stenallvar, delvis eftersom han verkade vara med på noterna i tidigare inlägg. Dock stod det väl klart efter hans andra inlägg att han var allvarlig. Hur som helst, inte meningen att "köra bort" Othello. Såg det hela mest som "good, clean fun", faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart fan är det här forumet på väg egentligen?

Känner likadant.

 

Någonting spårar ur. Känns som att flera mods tröttnat på sina uppgifter, vilket är synd då de flesta sköter eller har skött dem mycket bra.

Forumet kanske genomlider en generationskris. Flertalet aktiva är ju faktiskt gamla rävar som mer eller mindre lärt känna varann, och då växer också forumet till ett community där det finns personlig jargong som borde accepteras (hänvisar bl a till debatten om eury).

 

Hur som helst, jag uppskattar den här dagboken, jag uppskattar alla tre personer bakom dagboken och det känns förbannat tråkigt med såna här reaktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om larvinlägg får den bästa moderatorn på forumet att ge upp, så får ni faktiskt skämmas. Vill ni inte prata poker på ett pokerforum, så har jag inget emot att hjälpa er med att sätta ert konto på "frivilligt avstängt".

 

Det är en sjuhelvetes bedrift att få Göran att få slut på tålamodet.

Det kan ju inte vara det som avhoppet handlar om?! Det måste ha varit på g innan så klart, t ex skrev Othello själv i hjorts tråd om låsningen av eurys db att han var på väg ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägg #1182. Antar att du menar Othellos inlägg.

 

Gör dig inte dummare än vad du är din jävla .........

Menar givetvis vilket av era inlägg du tycker är så roligt.

Såvitt jag vet har både du och Hata en egen db där ni kan leka sandlåda bäst ni vill.

Hoppas att Göran ändrar sig och kommer igen. Även om han ledsnat på moderatoruppgiften så skulle det vara skoj att se hans medverkan i db:n.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör dig inte dummare än vad du är din jävla .........

Menar givetvis vilket av era inlägg du tycker är så roligt.

Såvitt jag vet har både du och Hata en egen db där ni kan leka sandlåda bäst ni vill.

Hoppas att Göran ändrar sig och kommer igen. Även om han ledsnat på moderatoruppgiften så skulle det vara skoj att se hans medverkan i db:n.

 

Som formuleringen "det hela" antydde menade jag självklart hela replikväxlingen. Du får ursäkta mig, men jag ser ingen anledning till varför jag ska behöva förklara mig för dig när det gäller det här. Det är Othellos beef och jag har redan bett om ursäkt för eventuellt sabbande som har drabbat honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...