Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Vilken föredras?

 

avatar1crj.jpg

 

avatar2i.jpg

 

Jag har en favorit, men håller tyst än så länge.

 

Hehe började garva här, tänkte på titta vi flyger :)

 

Sjukt snyggt av mig att dra en filmreferens helt omedvetet - ens när jag blir påtalad om det. Vad refererade jag till? Jag menar - jag har sett filmen (eller filmerna, men den första var ju FILMEN) ett antal gånger, men det var säkert tio år sedan sist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nåväl, jag älskar introt i alla fall. Mer italienskt än så blir det nog inte.

 

Brukar det inte vara lite mer lättklädda tjejer i italienska tv-program? :oops:

Fast det är bara bra att Betway inte har det, är lite väl mycket lättklädda tjejer inblandade i poker- och spelreklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar det inte vara lite mer lättklädda tjejer i italienska tv-program? :oops:

Fast det är bara bra att Betway inte har det, är lite väl mycket lättklädda tjejer inblandade i poker- och spelreklam.

 

 

De hade "lättklädda" eller iaf svinsnygga tjejer som visade resultattavlor. Of course liksom.

 

ROFL för en skön favorit i repris.

 

Alltså, jag brukar inte vara lättstött, men den där jävla bilden... Den har ngt som gör mig lite... vad ska jag säga... försmådd? Jag är ju inte så fet men det är kanske känslan av att jag högst troligen kommer att vara det en dag som gets to me. Det gör ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag brukar inte vara lättstött, men den där jävla bilden... Den har ngt som gör mig lite... vad ska jag säga... försmådd?

 

Tyckte att bilden var rolig första gången och är ännu roligare nu på andra gången.

 

Du kanske mår lite bättre om jag säger att jag antagligen väger mer än vad du gör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch så trist. Har alltid visualiserat mig en jm_j som på pricken ser ut som Jack i The Shining. Lite tärd, alkoholdoftande och trådsmal... :-(

 

Kan trösta dig med att jag har minst lika galet blick och luktar ofta bryggeri.

Har vägt som mest utan att vara tjock ca 100kg när jag tränade på gym.

Numera är det en öltunna istället för sexpack som gäller. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok gott folk, har nu varit inne och lekt lite med verktygen. Det finns nu Double or Nothing-turrar på både Betway.com och Gnuf.com med avsevärt lägre rake.

 

Nivåerna är följande:

$50+1

$30+0,5

$10+0,3

$5+0,15

$1+0,05

 

Hittas under Scheduled Tournaments -> Special (scrolla längst ner).

 

Vi kommer säkert att köra lite kampanjer kring detta med början redan nästa vecka eller nästföljande vecka. Kolla veckomailen, det är inte bara spam, ibland finns där bra info också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

doneurycash.png

 

OMFG 1

 

Ok gott folk, har nu varit inne och lekt lite med verktygen. Det finns nu Double or Nothing-turrar på både Betway.com och Gnuf.com med avsevärt lägre rake.

 

Nivåerna är följande:

$50+1

$30+0,5

$10+0,3

$5+0,15

$1+0,05

 

Hittas under Scheduled Tournaments -> Special (scrolla längst ner).

 

Vi kommer säkert att köra lite kampanjer kring detta med början redan nästa vecka eller nästföljande vecka. Kolla veckomailen, det är inte bara spam, ibland finns där bra info också.

 

OMFG 2

 

doneurycash.png

 

OMFG 3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...